'📚PATRON📚'

5.4K 175 24
                                    

Multimedia: Tunahan

                 /\/\/\/\/\/\

17.bölüm

"Evet bekliyorum." gine ses çıkmayınca sinirlenmeye başladım.

"Bakın sinirleniyorum anlatın hadi." dedim

"Eve gidince konuşalım. Zaten işyerine de gitmedin. Patronunu ararsın." dedi bende kafa sakladım.

Simgeden telefonumu istedim. Telefonu dünden beri açmadığım için baya bi bildirim vardı. Son aramalara girince Aras'ın bugün beni 72 kere aradığını gördüm. Valla şaşırdım niye bu kadar merak ettiki ama işler falan vardır ya da gine sinirini benden çıkartır. Bende Aras'ı aradım anında açtı. Lan bi sakin bi açma yaa bu ne.

"Nerdesin kızım sen. Beni meraktan öldürüceksin. Nerdesin söyle yanına gelicem."

"Oo parton bu ne hal yaa." dedim sesimde alay vardı.

"Ne halimi korktum lan nerdesin söyle."

"Tamam korkulucak bişu yok hatanedeyim."

"Hastanedesin ve korkulucak birşey yok."

"Tamam tamam sen dün beni eve bıraktıktan sonra ben kriz geçirdim ve abimler beni hastaneye getirdi."

"Ne krizi?"

"Sinir. Bak gine sinirleniyorum. Sorguya çekiliyorum resmen."

"Tamam yanına geliyorum."

"Pardon da hangi sıfatla, zaten şimdi şimdi abimler beni eve bırakacak."

"Patronun olarak ve arkadaşın olarak. Hem tek başıma gelmem Azra ile Araf da çok merak etti. Onlarda gelir."

"Peki ben kapatıyorum 1 saat sonra gelirsiniz.

"Tamam."

Telefonu kapattıktan 20 dakika sonra abim içeri girdi.

"Hadi gidiyoruz." bende kaf salladım.

Yarım saat eve gelmemiz sürdü eve gelince baktım ki gine susuyorlar ben konuştum.

"Hadi gine yırttınız 1 saat sonra patronlarım gelicek. Onlar girtikten sonra uzun uzun konuşuruz."dedim ve odama Gittim.

Üstüme göbek model bi üst altımada bol siyah bi pantolon giydim. Aşağı inip mutfağa gittim. Nede olsa misafir gelicek dimi birkaç birşey hazırlayalım. Buzluktan önceden sarmış olduğum sarmaları çıkardım. Simgeye de tatlı yapmasını söyledim. İşimiz bitince mutfaktan çıktık.

Ayy şimdi burda tuna olsa ne güzel olurdu. -Tuna Selin'in eski bölümlerden yakın arkadaşı- oyyy bak gine aklıma geldi bi arayam.

TunAptan Aranıyor...

Aranıyor.
Aranıyor.
Aranıyor.
Ama açmıyor puşt.

Gönderilen:TunAptal
Niye açılmıyor o telefonlar tuna bey bende sarma yapmıştım tuna olsada yesek diyodum. 

Dolma yazısını görünce cevap vereceğini biliyodum çünkü kendisi bir sarma hastası.

Gönderen:TunAptal
Neyyy sarma mııııı
Hemennoraya geliyorum.

Gönderilen:TunAptal
Lann sen istanbulda bile değilsin.

Gönderen:TunAptal
Söz konusu sarma güzelim yarım saate ordayım.

Gönderilen :TunAptal
Yuhh yaa sarma olnasa geleceğin yok.

Cevap gelmedi demekki yola çıktı. Yarım saat sonra kapı çalınca Tuna geldi diye yüzümde kocaman gülümseme ile kapıya koştum.

PATRONHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin