'📚PARTON📚'

7.4K 255 13
                                    

7.bölüm
#########

Hem kurabiye yiyip hem de filmi izliyordum. En komik yerde Aras'la birlikte birden gülüyordum hatta neredeyse böğürüyorduk. Tabi ağzımızdaki kurabiyelerle gülünce hem iğrenç hem de daha komik bir görüntü oluyordu. O yüzden daha çok gülmeye başlıyorduk.

"Ağzını kapa ağzını."dedi Aras gülmeye devam ederken

"Diyene bak asıl sen ağzını kapa midem bulandı be."dedim gülerek.

Tabi ikimizde sözlerimizi umursamayarak kahkaha atmaya devam ettik ve tabiki bu kahkaha serüveni neredeyse film bitene kadar devam atti

Film bitince masayı falan topladım. Tam hazırlanmaya başlıyordum ki kulağıma Aras'ın sesi belirdi.

"Nereye gidiyosun Selin?"dedi.

"Eve gidiyorum. Zaten saatte baya geç oldu daha fazla geç olmadan gideyim."dedim

"Bende onu diyorum baya geç oldu eve gitme burda kal hem merak etme birşey olmaz ben seni yemem."dedi hafif sırıtırken.

"Tamam da nerde yatıcam ben iki tane oda var biri senin diğeride boşmuş zaten. Eğer koltukta yat dersen seni öldürüm. Ben asla koltukta uyuyamam."dedim.

" O zaman benim yanımda yatmak zorundasın."dedi. Bak yaa birde hala sırıtıyo

"Hee yok yaa. İşim yok bir de seninle yatıcam."dedim göz devirirken.

"Aaa gerçekten yaa sen benim çalışanımdın dimii?"dedi

"Evet de noldu gine yoksa iş mi yapıcaz. Eğer yapacaksak baştan söylim ölsem çalışmam yorgunluktan ölüyorum."dedim.

"Yok yok çalışmicaz koltukta yatmam diyorsun bu saatte seni eve yollayamam o zaman sana patronun olarak benim yanımda yatmanı emrediyorum."dedi işaret parmağını sanki hükümdarmış gibi sallayarak.

Bende elimi belime koyup " Yanlız iş alanlarımıza böyle konular dahil değil."dedim

"Dahil olmadığı nerden biliyosun?"dedi piç piç sırıtırken

"Lann işlerden başka hangi konularda emir verebiliyon sen banaaa!" dedim

"Ben bilmem işe girmek için imzaladığın belge bilir."dedi ellerini teslim olurmuşturcasına hemde sırıtarak.

"O ne be öyle ben bilmem eşim bilir gibi."dedim

Tabi uykum çok olduğu için ayakta bir o yana bir bu yana gidip duruyordum. Aynı bir sarhoş gibi.

"Selin bak çok uykun var heralde sarhoş gibisin ayakta duramıyosun. Acaba sarhoş olmuş gibi de her soruya cevap verir misin?"dedi

Bende kafa salladım. Çünkü gerçekten çok uykum geldiğinde sarhoş gibi oluyorum ve her soruya cevap veriyorum ve ve ve en önemlisi sabah hiç bi bok hatırlamıyorum. Zaten en sevmediğim özelliğim bu.

"Acaba sana soru mu sorsam?" dedi sırıtırken

"Hımm"dedim uykulu sesimle

"Neyse merak ettiğim soruların cevabını başka bir zaman alabilirim."dedi.

Beni kucağına alıp üst kata çıktık. Bir odaya girdik. Bedenim yumuşacık bir yere değince gülümsedim. Yatak baya rahattı.  Bir yıl boyunca aralıksız uyuyabilirdim. Ama öyle bir şey olması imkansız gibi birşeydi.

Yanımda bir göçük hissettiğimde Aras'ın yanıma yattığını anladım

"Aras birlikte uyumayalım."dedim.

"Sus Selin. Yat zıbar işte."diyip beni o huzurlu kollarının arasına aldı.

"Arass."dedim. Hem uyarıcı hem de uykulu bir sesle.

"Sus da uyuyalım." dedi ve beni kollarıyla daha sıkı sararken.

Bende daha fazla direnmeyip kafamı göğsünün üstüne koydum. Nefes alışverişi düzenli bir hal alınca uyuduğunu sandım. Bende fırsattan istifade edip uzun bir nefes kokusunu içime çektim. Çok güzel kokuyordu. İnsan kokusunun içinde yaşamak ister diye düşündüm.

"Çok güzel kokuyosun. Kokun insana huzur veriyo."dedim birden ama pişman değilim. Çünkü gerçekleri söyledim.

"Seninde. Kokunun içine saklanıp orda yaşamak istiyorum."dedi. Sanırım şuan aynı duygular içindeyiz.

Ve Ben Sanırım Aras'a Aşık Olmaya
                        Başlıyorum

PATRONHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin