'📚PATRON📚'

5.2K 183 12
                                    

14.bölüm

Sabah uyandım ve içime inanılmaz bir depresyon modu girdi. Bende Azra'yı aradım

Aranan:Azramanya

"Alo üçüncü patronum. Nerdesin?"

"Evdeyim yeni kalktım çalışanım. Sen nerdesin?."

"Evdeyimde Azra abiciğine söylesende ben bugün işe gitmesem depresyondayım hem ben."

"Tamam ben bi abime söylim."

"He bu arada aburcubur falan alıp bize gel."

"Tamam."

Azra ile olan konuşmamı bitirdikten sonra aşağı indim. Simge ile abim hâla yoktu. Aramalarımada cevap vermiyorlardı zaten sinir oldum onlara da ginr ne bok yediler acaba? Düşündürücü.

Banyoya girdim kısa bi duştan sonra kısa burnunu silen inek simgesi olan pijama takımımı giydim. Salona geçip peçete yerleştirdim masaya daha sonra televizyondan da dinlerken ağlayabileceğim şarkılar seçtikten sonra basta dinlemeye başladım. Hemen gözlerim dolmuştu. Ne benim bh halim yaa regl olcam galiba uf.

Kapı çalınca hemen açtım. Azra elinde üç poşetle bana bakıp gülümsedi. Direk elimle onu içeriye davet edip mutfağa geçtim ve cipsleri falan ayarladım. Mal 12 tane kutu ayran almış en sevdiğimden şimdi içip içip kafa bulucam.

Ayranları ve cipsleri içeri götürdüğüm an Azra'nin soru işaretleri ile dolu gözlerine maruz kaldım.

"Öyle bakma sevabini bilmiyorum ama depresyondayım." diyip dudağımı büzdüm. O an gözüm doldu ve ağlamaya başladım. Şuan çok garip duruyo olabilir. Bu mal kız napıyo niye ağlıyor derdi mi var sanki falan da diyo olabilirsiniz. Ama ben bütün duygularımı hep içimde yaşadım. Aslında düşününce ağlamak için birçok sebebim vardı ama ben onları hiç düşünmeyip dalgaya vururdum. Tabi bu davranışımı da sadece Simge anlar ve gece yanıma gelir sarılarak ağlardık birlikte.

Ben böyle içimde konuşurken Azra da ağlamaya başlamıştı. Seviyorum bu kızı ya.

Herneyse konuma geri gelcem şuan ki modumu bozamam.

Ailemi kaybetmem bende bi tranva yaratmıştı ama bu sinir krizleri olurdu. Bi kere okulda sinir krizi geçirmiştim hocaya yumruk atmıştım daha sonra duvarlara yumruk ata ata ağlayıp bağırmıştım 'neden ben veya öldürün beni' diye. O zaman abimin yardımıyla kendime gelmiştim. Tabi sonra disiplinlik olmuştum hocaya vurduğum için ama tranva olduğunu ispatlayınca yırtmıştım.

Kalabalığın içinde kendimi hep yanlız hissettim. İçim kan ağlarken hep sevdiklerimi güldürdüm. Bunu yaparken mutlu oldum. Çünkü onların mutluluğu beni de mutlu etti ve ben kendimi bu şekilde avuttum. O yüzden evdeki en matara insan oldum. Ama asla halimden şikayetçi değilim.

Tamam bazen hâla ağlıyorum geceleri ama artık o kadar ağır gelmiyo. Neyse bu kadar depresyon yeter yaa içim daraldı.

"Kız kepaze sen ne yaşadın da ağlıyorsun. Zaten 6 kutu ayranımı içmişsin. Döverim bak kızım seni."

"Sen daha az önce ağlamıyor muydun ya sussana beni acımla yanlız bırak." dedi ve pis sümüklü burnunu peçeteye sildi. İyrenç ama yaa.

"Tamam depresyonuna girde ayranlarımı bırak be güzelim. Hadi ayranı da geçtim şişelere tecavüz ettin la."dedim ve gülmeye başladım. O da güldü.

Günün devamında film izleyip ağladık ve sohbet ettik.

Gece saat 10 olduğunda "gülüm bak ısrar etmiyorum ama bana şu ağlama sebebini anlat tamam mı?"dedim.

"Tamam. Neyse baya geç oldu ben abimi arim gidim."

"Peyki."

Yarım saat sonra kapı çaldı. Kapıyı açtığımda Karşımda meteor bir Arasla karşılaştım. Kapıya yaslanıp;

"Uuu bu pijamalarla çok çekicisiniz Selin Hanım." dedi çarpık gülüşüyle.

Üstüm birazcık kısa olabilir o yüzden böyle dedi farkındayım bende direk;

"Bu tavırlarınız beni sinir ve gıcık ediyor Aras bey. Sözlerine dikkat et çarparım azının ortasına."dedim. Güldü.

"Azra hadi burda bi canavarla uğraşıyorum senin yüzünden gözleri falan şişmiş bak korkuyorum kardeşim bu beni yer."dedi.

Azım açık şekilde dinledim onu. Şu halimden zevk alıyordu puşt.

"O canavar seni dövmeden bence arabana geç orda bekle kardeşini."dedim.

O da göz kırpıp arabaya gitti Uyuz pislik. Azra yanıma gelip yanağımdan öptü ve sarıldı.

"Sana neden ağladığımı anlatıcam ama bi süre sonra tamam mı? Birde bu günün aynısını başka bi gün bizde de yapalım."dedi. Bende olur anlamında tebessüm ederek göz kırptı. Korna sesu duyunca direk arabaya gitti. Araba gitmeden önce Aras'a öldürücü bakış attım. Şuan puşt puşt güldüğüne adım gibi eminimde neyse.

Arkamı dönünce yüzüm düştü. Şimdi burdaki sümüklü peçeteleri falan toplicam iyrenç ya uff. Aa birde abimler var. Onlarında azına sıçmam lazım.

Salonu toplamam neredeyse 1 saat sürmüştü. Pestlim çıktı vallahi. İnanılmaz bir uyku bastırmıştı üstüme. Uykuya kapılmadan önce abimle Selin'i bi kere daha aradım. Açmadıkları için bi beş dakika onlara sövdükten sonra odama bile çıkamadan uykuya daldım.

PATRONHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin