'📚PATRON📚'

10K 289 24
                                    

4.bölüm
#########

Aras beylerin evine gelmiştik. Gerçekten çok güzel evleri vardı. Hemde büyük.

"Selin hoşgeldin gel benim odama çıkıp hazırlanalım"dedi Azra bende tebessümle kafa salladı. Birlikte Azra'nın odasına çıktık.

İkimizde yaklaşık yarım saatte hazırlandık. Aynanın karşısına geçince ağzım açık kaldı. Gerçekten güzel olmuştum. Azra ise diğer günlere nazaran çok daha güzel olmuştu. Odadan çıkıp merdivenden inerken Aras beyle arafı gördüm ikisi de çok yakışıklı olmuştu. Ama ikisi de benim için farklıydı. Aras bey anlamadığım bir şekilde beni kendine çekiyordu. Ama Araf onunla kendimi kanka bir dost gibi görüyordum. Aras Bey ile ilgili böyle düşünmem belki yanlıştı ama banane gerçekleri söylemek suçsa benim cezam idam olmalı asdfg. Neyse merdivenden inerken topuklu ayakkabılarımızın tık sesi neredeyse bütün evi doldurdu. Tabi o sırada Aras da Araf da bize döndü. Araf ıslık çaldı bana bakarak Aras Beys ise sadece ona çok yakışan bir tebessüm etti. Azra hemen arafın koluna girdi. Bana bakıp:

"Ben her zaman Araf Abimin partneri olurum. Bundan sonra sende Aras abimin partneri olursun."dedi ve göz kırptı. Bende göz devirip Aras Bey'in koluna girdim.

Onun koluna girmek kalp atışımı çok hızlandırmıştı. Heycanlanmıştım. Ben böyle düşünürken omzumda bir nefes hissettim. Yüzümü yana çevirdiğimde Aras Bey ile burun buruna geldim. Şuan gerçekten kalbimin sesini ben bile duyuyordum.

"Ne oldu korktun mu yada heycanlandın mı?"dedi Aras Bey çarpıkça gülümseyerek.

"Aa ne alakası var benim her zaman kalbim böyle atıyor"dedim aklıma gelen ilk yalanı söyleyerek.

"Hı hı. Bende Justin Bieber zaten"dedi bende fıdıldayarak 'Ondan kalır bir yanın yok hatta ona bin basarsın' dedim.

"Ne yani gerçekten böylemi düşünüyorsun?"dedi gülümseyerek. Yavv bu çocuğa gülmek ne kadar yakışıyor. Bi dakida bi dakika o benim dediğimi mi duydu.

"Evet"dedim anlık bir cesaretle

"Hmm iyi bari senin gözünde böyle olmak beni gururlandırdı"dedi sırıtıp elini göğsüne vurarak bende bu hareketine sadece gülümsedi.

"Bu arada bu elbisenin daha kısası yokmuydu yaa" dedi. O beni kıskandımı ne

"Yoktu olsa giyerdim ama maalesef şansınıza küsün"dedim gülerek. Oda kolumu biraz sıktı.

"Yanımdan ayrılmayın"dedi. Şuna bak yaa az önce kanka gibi konuşuyordu şimdi bir ciddiyet bir ciddiyet aman senin ciddiyetin batsın bee.

Arabaya bindik. Arafla azra sohbet ediyordu. Bende telefonda tunayla konuşuyordum. Bu arada tuna liseden arkadaşız simge ve abimden sonra en değerlim zaten onlarlada çok samimi ve bazen bizde kalıyor.

Gönderen: tunAptal
Napeyon gülüm

Gönderilen: tunAptal
Napim be gülüm toplantıya geldikk😜

Gönderen: tunAptal
Vayy toplantı hee yay benim kardeşime bee djdjd

Gönderilen: tunAptal
Ee tabi ne sandın gülüm 😉

"Selin toplantıda da böyle telefonla uğraşırsan işimiz zor" dedi aras bende göz devirdim ve tunaa konuşmaya devam ettim.

Gönderen : tunAptal
Tabi ki selin başkanımız işe girdii.
Nerdesin lan cevap ver
Selinnn
Lann

Gönderilen: tunAptal
Geldim geldimm

Gönderen: tunAptal
Aferinn ayık ol

Gönderilen: tunAptal
Djsksj

Vee hop birden telefon elimden alınır.
"Napıyosun yaaa" dedim

"Telefonunu alıyorum"dedi aras

"İyi de neden"dedim

"Benim yanımda telefondan başka biriyle yazışamazsın. Hele de o yazıştığın kişi bir erkekse o zaman asla!"dedi sesini bir milim yükselterek
Bi dakika o beni kıskanıyo muydu yok canım daha neler.

"Pardon da kimle yazışıp yazışmicamı size sormicam. Ve soz kim oluyosunuz ve ne hakla bana karşıyorsunuz. Abim bile karışmıyor. Sizin karışmaya hakkınız yok"dedim bir anlık sinirle aslında beni kıskanmış olabilir ve bu benim çok hoşuma gitti şuan. Bi dakika yaa ben ne diyorum.

"Ben senin patronunum ve bu yemeğe benim partnerim olarak gidiyosun öyle normal bir yemeğe gitmiyoruz bir sürü çift olucak ve ben bu süre içerisinde sana istediğim şekilde karışırım."dedi. Tabi biz böyle konuşurken Araf ve Azra konuşmayı kesip bizi izledi.

"Sadece bir iki saat karışabilirsiniz. Kendinizi çok kaptırmayın." deidm ve yolu izlemeye başladım.

Aras da ağzında birşeyler geveledi ama anlamadım ve banane zaten. Yani ben uff bilmiyorum. Valla ne dediğini çok merak ettim.

Aras'dan

Selin' in bir Erkek! çocukla konuşmasına neden böyle bir tepki verdim bilmiyorum ama sinir oldum. Benimle bile düzgün konuşmazken başka bir erkekle hemde tebessüm ederek konuşması sinirlenmemi sağladı.

Ben böyle düşüncelere dalıp giderken telefonuma mesaj geldi.

Gönderen: Araf
Kıza neden böyle bir tepki verdin anormal misin sen Aras.

Tabi ben böyle bir mesaj okuyunca daha çok sinirlendim. Arafa sinirli sinirli bakarken araba durdu. Demekki geldik.

Bu yemek iyi geçsin başka birşey istemiyorum. İş yapıyoruz ama işlerimiz pek tekin değil ve ben bu yüzden seline falan bulaşırlar şimdi hiç işim yokmuş gibi birde selinle uğraşamam.

Az önce kızın başka bir erkekle konuşmasına sinirleniyodun şimdi ise uğraşamam diyosun.

Hehh piç iç sesde geldi. Tam oldu işin yok hepsiyle uğraş simdi.

PATRONHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin