'📚PATRON📚'

4.9K 171 4
                                    

16.bölüm

Aras'tan devam

Onu ağlarken görmek içimi burkmuştu açıkçası. Öyle bir bağırmıştı ki o an gerçekten neler yaşadığını çok merak ettim. Yetimhane de büyüdüğünü ailesini kaybettiğini falan biliyodum ama sadece bu kadar ne kadar araştırma yaptırsamda bu kadar bilgi vardı özel hayatı ile ilgili zaten bugün de sanırım fazla üstüne gitmiştim.

Çok ağladı artık dayanamayacağında yoruldum diyip uykuya daldı kollarımda. Bende fırsattan istifade tüm gün boyunca onu izledim. Artık bende dayanamayacağını anlayınca ve sabahta olunca uykuya daldım.

Yaklaşık ya bi saat yada iki saat uyuduktan sonra hapşırma sesi ile gözlerimi açtım. Anlaşılan Selin hasta olcaktı. Hemen arabaya götürüp klimayı açtım ki ısınsın güzelim. Araba yeterince ısınınca bende gözlerimi tekrar uykuya kapattım.

.......

"Aras hadi kalk bak iş var ve benim eve gitmem gerek." diyen Selin'i duysamda umursamadan arkamı dönücektim ki ayağımı vurunca bağırdım.

"Ananı si-" tabi bu bağırmamı Selin durdur du demek isterdim ki ben kendim dur çünkü o bir kız.

Neyse uykum biraz açılınca arabayı çalıştırdım ve Selin'i ebine bıraktım zaten yol boyuncada hiç konuşmamıştı.

Bende eve gidince direk kendimi soğuk bir duşa attım.

Selin'den

Gece o havada dışarıda durunca haliyle hasta olmuştum neredeyse her adımımda hapşırıyorum.

Eve gelince herkes uyuyodu tabi bende normal bir zamanda olsak kahvaltı hazırladım ama şimdi sadece kendime bi kahve yaptım ve oturmaya başladım.

Ayak seslerinden anladığım kadarıyla ikiside kalkmıştı. Ben de salona geçip televizyon izlemeye başladım onlarda geçip karşımda olan tekli koltuklara oturdu. Simge'nin gözleri dolu doluydu dokunsam ağlayacaktı. Abimse hem sinirli hem de stresli gözüküyor.

"Dün nerdeydin?" dedi abim tok ve sert sesiyle bende aynı şekilde cevap verdim

"Sanane."

Ayağa kalkıp "Ne demek sanane lan ne kadar merak ettik seni haberin varmı telefonunda kapalıydı. Artık şu ergen triplerinden vazgeç zaten başımızdaki dert yeterince büyük bi de seninle uğraşamayız. Büyü artık Selin büyü." diye bağırdı o kadar çok bağırmıştıki yerimde zıpladım Simde de ağlamaya başladı. Bende ayağa kalkıp.

"Bana bağırma ben de sizi merak etmiştim sizi aramıştım açmamıştınız. Şimdi gelipte burda bana hesap sorma git nasıl bi derdin varsa onunla uğraş benimle uğraşmak zorunda değilsin."diye bağırdım. Simge daha çok ağlayınca

"Simge kes sesini ağlama."diye bağırdım. Git gide sinirleniyordum.

Abim "kendine gel bi bildiğimiz vardı heralde ."

"Nasıl bi bildiğin vardı? Bende bu ailedeyim bana da söyleyebilirdin ama siz beni burda habersiz bırakıp gitmeyi tercih ettiniz. Neyim lan ben neyim açıklasanıza bana bunu açıkla hadi. Açıklasa" git gide sesim yükseliyordu. Simge ağlamayı kesmiyordu ve ben çok sinirliyim.

Simgenin önüne geçip evdeki bi vazoyu yere fırlatıp "Sus allahın belası suss. Ağlamayı kes. Hadi açıkla bana neyim ben he. Biz seninle kardeştik Selin." dedim ağlıyordum. Simge ağlamayı kesmeyince evdeki herşeyi yere firlatmaya başladım eşyalara zar vermezsem onlara zarar vericektim.
Onlarda bunu çok iyi bildiği için seslerini çıkarmadılar.

"Tamam Selin sakin ol. Simge sende odana çık."dedi abim.

Sinirli bi şekilde kahkaha atmaya başladım.

"Sakin ol sakin ol he hiç güleceğim yoktu. Siz beni yok saydınız resmen. Ben neyimki ya da kimim ailem yok akrabalarım desen fos. Yetim bi piçim ben dimi?"dedim artık sesim alçalmış ve ağlıyordum.

Abim hiç bişey demedi. Sustu. Sustu ve konuşmaya başladı.
"Ne demek ailem yok senin ailen biziz Selin. Hadi kardeşim bak sakin ol."

Artık yere çökmüş ağlıyordum. Ellerim ve bacaklarımdaki acıyla "Allah belamı versin diye bağırdım ve sonrası karanlık.

Caner'den

Dediği hiç birşeyi isteyerek demiyordu biliyorum kriz geçiriyordu çünkü. Bayılınca direk hastane kaldırdık.

Olayları ona anlatmalıydım biliyorum ama kesinlikle çok kötü şeyler olacaktı biliyorum. Bu yüzden götürmemiştik onu. Yoksa Şuan dan daha kötü olurdu. Doktorlar uyandığını söyleyince direk odaya girdik.

Selin'den devam

Uyanınca hastane olduğumu anladım. Odaya direk abimle Simge girdi. Simde direk bana sarıldı.

"Özür dilerim. Daha iyisin dimi sakinsin yani." diyince kahkaha attım ve göz kırptım.

"Ee tamam hadi anlatın bu olay çok uzadı." dedim ve demez olsaydım ikiside birbirine baktı ve gözlerinin içini korku sardı. Kesin çok kötü bişey oldu ve buna ben kesin sinir olucam.

/\/\/\/\/\/\/\

Arkadaşlar bölümler kısa farkındayım ama Şuan yapabileceğimin en iyisini yapıyorum inanın. Bir süre sonra zaten düzelecek. Affınıza sığınıyorum.❤🍀


PATRONHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin