📚'PATRON'📚

7.1K 238 5
                                    

8.bölüm
###########

Sabah kalktığımda yanımda Aras yoktu. Bende çok takmayıp yataktan kalktım. Veee dün yaptığım herşeyi hatırlıyorum. Evet ağlayıp kudurabilirsiniz. Neyse konumuz bu değil.

Yataktan kalktığımda aklıma telefonum geldi. Yaklaşık bir gündür elime almıyorum.

Telefonumu elime aldığım an mesaj geldi. Numara kayıtlı değildi. Mesajda '''Selin birazdan evin önüne bir araba gelicek o araba seni holdinge getirir. Aras.''' yazıyordu. Demekki telefon numarasının sahibi Arasmış.

Yok mesajın sonunda Aras yazdığına göre kesin benimdir. Salak yaa😒.

Uff iç ses kes sesini yaaa.

Aşağı indim. Zaten araba gelmişti. Beklemeden hemen bindim. Havalar baya soğumuş yaa.

Arabaya binince Aras'ı telefona ne diye kaydedicemi düşündüm.
Aras diye kaydedersem çok sıradan olur ve ben sıradan şeyleri sevmem bu yüzden daha farklı şeyler düşünmeye çalıştım.

Her gördüğümde kahkaha atabileceğim bir isim düşündüm. En son aklıma Aras kargo geldi. Bende tabi sesli bir şekilde gülünce şöför bana uzaylı görmüş masum köylü gibi bakmaya başladı.

Bende hemen gülüşümü durdurup telefonumu aldım. Aras'ı ARAS Kargo ;) diye kaydettim.

Sanırım artık Aras beni ne zaman ararsa veya ben ona birşeyler yazarsam gülme krizine gireceğim.

Araba durunca holdinge geldiğimizi anladım. Hemen içeri girdim. Hemen Aras'ın odasına çıktım. Kapıyı tıklayıp içeri girdim.

Birde ne göreyim bir kadın Aras'ın dibine düşecekmiş gibi bakıyo ve Aras onunla ilgilenmiyo bile. Aslında Aras'ın kadını takmaması hoşuma gitmişti. Ama karının üstünde hiç bi bok yok gibi aq. Bak yine sinirlerim bozuldu yaa.

Yapmacık bir öksürük ile oda da bana ayrılmış olan kısma doğru yürüdüm. Tabi Aras ve kadında bana döndü. Aras eline telefonunu aldı. Hem acaba ne yapacak diye düşünüp hem de önümdeki dosyalarla bakışmaya başladım.

Gönderen: ARAS Kargo ;)
Şirkette bana Aras Bey demeye devam et.

Gönderilen: ARAS Kargo ;)
Tamam Aras BEYY.

Yazıp gönderdim. Daha sonra Aras'a kaş göz işareti yaparak kadının kim olduğunu sordum. O da parmağıyla bekle işareti yapıp telefonunu eline aldı. Sanırsam mesaj olarak anlatacaktı.

Gönderen : ARAS Kargo ;)
Azra'nın arkadaşı onu bekliyo.

Gönderilen: ARAS Kargo ;)
İyi de neden burda bekliyo. Gitsin Azra'nın odasında beklesin.

Gönderen: ARAS Kargo ;)
Ne o kıskandın mı?😉

Gönderilen: ARAS Kargo ;)
Ne kıskancam be seni. Sadece düşüncelerimi dile getirdim yani yazdım.😒

Bu arada ablanız star çünkü hem Arasla mesajlaşıp hem de dosyalarla ilgilendim. Bir kere dedim tekrar söylüyorum. Vallaha ideal eş adayıyım.

Dosyalarla işim bitince Aras'ın yanına gidip bu günlük yapacaklarının raporunu çıkarıp verdim. Daha sonra masamdan dosyaları alıp çalışanlara verdim. Onlarda gerekli yere koyacaklardı.

Telefondan saate baktığımda 17:45 olduğunu gördüm. Odaya girdim. Kız yoktu anlaşılan Azrayla berakber gitmişlerdi. Ohh iyiki gitmiş bir daha gelemez inşallah.  Zaten Arasta resmen ayakta uyuyordu. Yanına gidip,

"Aras işim bitti. Ben çıkıyorum. Sende çıkarsın. Birde yanımızda biri yokken sana bey demicem. Çok itici oluyo."diyip montumu üstüme giydim. Aras'a baktım o da el sallayıp göz kırptı.

Bende holdingten çıkıp bir taksiye atladım. Sanırım eve gidip iyi bir uyumam gerekiyordu. Çünkü şuan bile gözlerimden uyku akıyo.

Taksiden inip hemen eve girdim. Abimi ve Simgeyi öpüp odama çıktım. Şimdi birde hiç yemek yemekle uğraşamazdım. Şuan tek istediğim mütüşlü yatağımda güzel bir uyku çekmekti.

Hemen ayıcıklı pijamalarımı giyip kendimi yatağa firlattım. Artık o hayal ettiğim uykuyu uyuyabilirim.

PATRONHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin