hunt you down

376 25 0
                                    


Czasami lubię się z Wami droczyć, takie zboczenie. I tym samym, zakończenie Vilde nie było niespodzianką, którą zapowiadałam wczoraj. Biorąc pod uwagę fakt, że Vilde jest krótsze niż planowałam, powstała mi mała luka, którą wypełnię czymś nowym.

Hunt you down, bo właśnie o tym mowa, to kolejne, specyficzne dziecko, które na pewno nie każdemu przypadnie do gustu. Dlaczego? 

Bo Chris nie jest tam Chrisem, którego znamy z serialu, czy innych historii, które pojawiają się na wattpadzie. A Eva? Też nie jest tą serialową. Ta dwójka spotyka się w sytuacji, której chyba nikt by nie przewidywał. Spotykają się w więzieniu. W zimnym, wilgotnym pokoju, gdzie pod czujnym spojrzeniem strażnika, Eva musi wymyślić, jak ma obronić Chrisa, który z pewnością nie jest aniołem. Nie jest aniołem, a Eva ma wątpliwości co do tego, czy Chris, jej klient, jest w ogóle człowiekiem. Za co Chris wylądował w więzieniu? Jak potoczy się ta historia? Co wyniknie z tej relacji i co najważniejsze, czy Eva odnajdzie w Chrisie człowieka? Jeżeli chcecie się tego dowiedzieć i w każdym rozdziale przenieść się w świat zawirowań, psychologicznych gierek i walki z samym sobą, z własną moralnością i poglądami, to zapraszam do Hunt you down!  

VILDE | SKAM SEZON 5|Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz