Ceva neasteptat...

136 10 1
                                    

În fața lor apăru nimeni altul decât Dumbledore.
-Intrăiți, intrați! Ştiu ,este ciudat că v-am chemat ,dar chiar trebuia să vorbim . Vă rog, aşezațivă pe scaune !arătând cu spre nişte scăunele mici de lemn .
-Vreau să vă anunț că atunci când am aflat de reîntoarcerea lu 'Voldemort ,prima grijă ai fost tu ,Harry .
Cu toții ştim că pe tine vrea să te omoare prima dată !Dar totul sa schimbat când prietenii tăi te-au ajutat să scapi de el .Voldemort vrea să vă omoare pe toți !
-Cu tot respectul, dar pe mine de ce vrea să mă omoare ,adică îl cunosc pe Harry de 6 luni ....?întrebă Roxy
-Să zicem că are motivele lui ....răspunse Dumbledore
-Gata cu vorbitul !spune el Locomor Mortis !
Cei 6 erau legați de scaune .
-Ce se întâmplă?întrebă Ron
-Naivi....foarte naivi ați fost când v-ați închipuit că Dumbledore v-ar fi chemat aici la miezul nopții!
Spunând asta luă un elixir din buzunar îl bău şi reveni la forma lui naturală .Era Voldemort !
-Aşa acum că v-ați lămurit că prostia voastră nu are margini şi cine anume va chemat aici să începem .
În spatele lor apărură 5 mortivori.
-Hai să avem o conversație nu ? spune Voldemort râzând isteric
-Domnişoara Hermione Granger...Părinți încuiați ,silitoare, destul de puternică ....ooo dar ce vedem aici flacăra iubirii arde .Of ce păcat că şti vraja asta ....putai să mori alături de cel iubit ...dacă te încălzeşte cu ceva .spune Voldemort calm cu 2 degete pe fruntea ei .
-Vraja de ascuns sentimente este una din sutele pe care le pe care le stiu deci ai grijă !zice Hermione
-Vai ,ce frică mi sa făcut !Nu vezi ,tremur? Dar ,tu eşti cea legată ....nu eu :)!
-Aşa...trecem mai departe ...hmmm Fred Weasley  ...mada ,adori Quiddich-ul ,să faci farse,si wow .Credeam că măcar voi să fiți lipsiți de sentimente ...Informația o să îmi fie de ajutor.
-Bine ....Ginny Weasley .O bună vrăjitoare ,o jucătoare bună de Quiddich dar domnul Harry Potter....nu îți e îndiferent de loc ...
Ginny roşii .
-Roxy Wright... tu nu şti nimic despre tine...hmm ,da ... uite un lucru interesent ... se pare că Fred Weasley nu e un simplu prieten pentru tine ...păcat că el nu are aceleaşi sentimente...spune el râzând .
-Harry ....si ție îți place de cineva dar din păcate nu şti ....o să vezi ...în scurt timp o să afli .
-Ron Weasley  ....da...în locul tău aş renunța la gândul ca Hermione Granger va fi vreo dată cu tine  ....
-Taci o dată !țipă Ron
-Vai...am prins curaj ...lasă te fac eu să ți-l pierzi ...
- Sunteți gata?Crucio!spune Voldemort cu bagheta spre Ginny
-Laso în pace ! Ea ce ți-a făcut ?!țipă Harry
-Nimic ,dar îmi place să văd oameni torturați .


Harry Potter şi o viață nouăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum