Înainte de începerea acestui capitol ,vreau să îmi cer iertare ,pentru greşelile gramaticale şi pentru că nu am mai postat,dar am fost pedepsită şi încă sunt ,pot să scriu doar în pauză la şcoală .Mulțumesc pentru înțelegere !
Next!
Au trecut câteva zile de când Fred şi Roxy formează un cuplu.Toate fetele chicotesc şi de holbează la ei .
În sala de festivități Dumbledore se aşează din nou pe scenă şi spune :
-Dragi elevi ,vreau să vă informez că am fost chemat la o şcoală de magie din New York pentru un bal ,unde se vor strânge vrăjitori care luptă împotriva forțelor răului .Şi uni dintre voi o să aibă onoarea să mă însoțească ca repezentant a şcoli.lElevi au fost aleşi şi de mine dar şi de profesorii voştri . Să începem : Damielle Waster de la Slytherin, pentru gândirea ei strategică .Bob Winner pentru determinarea lui când e vorba de ce îi plece şi Marie Bibeffe pentru compasiunea ei față de lume de la Hufflepuf. Francesca Scamender pentru frumusetea sufletului său şi Luna Lovegood pentru optimismul ei ,de la Ravenclow. Harry Potter pentru înțelepciunea lui ,Ron Weasley pentru curajul său ,Hermione Granger pentru că este una din cele mai deştepte fete pe care le-am cunoscut ,Ginny Weasley pentru puterea ei de a trece peste greutăți ,Roxy Wright pentru puterea ei de convingere ,Fred şi George Weasley pentru că fac lumea un loc mai bun cu bunăvoința pe care o împrăştie şi nu în ultimul rând Neville Longbottom naivitatea lui înțeleaptă de la Gryffindor .
Acestea fiind spuse vă urez o zi minunată şi pentru mai multe detalii o puteți consulta pe doamna McGoangall aici de față .
*În camera fetelor *
-Hermione ,mai lasă şi tu cartea aia ...uite am auzit de la Fred că a auzit George care la auzit pe Ron vorbind cu Harry despre tine şi că te place !
-Chiar ?!Aaaa... adică ...nu cred...
-Acum întrebarea e ...ție îți place de el ?
-Nuuuu ...adică ....da...nu prea ştiu ...
-Uuu ...îți place de el !
-Mai încet!
-Hmmm ...Ginny ție de cine îți place ?
-Nu e logic? ...de Harry
-E chiar aşa de evident ?
-Păi cam da... felul în care te uiți la el ...te dă de gol .
CITEȘTI
Harry Potter şi o viață nouă
FanfictionÎn această poveste este vorba de Harry care trăieşte o viață ,diferită de cea din carte .Sper să vă placă.