Capitolul 35

56 5 1
                                    

  Trecuseră câteva zile de la moartea lui George , admosfera era la fel de trista .În mod normal copii ar fi trebuit să fie la Hogwarts însă l-au rugat pe Dumbledore sa îi învoiasca câteva zile ,pentru a veni la înmormântarea lui George .
  Casa familiei Weasley era mult mai tristă.Peste tot se auzeau suspine ,si uneori noaptea Fred începea să plângă zgomotos .Molly venea la el cu o cană de ciocolata calda ,îl îmbrățisa si spunea ca totul va fi bine ,dar nici ea nu parea convinsă .
Toti incercau sa fie puternici pentru Fred .Dar ascunderea sentimentelor nu era o varianta.
  În dimineata zilei înmormântării .Nimeni nu a vorbit la masă.Toti erau îmbracati in negru .Dupa ce au terminat de mancat au pornit spre cimitir.
                             ****
Cerul era mohorât .Vântul batea încet făcând florile de pe mormântul alb din piatră   să se miște .Familia Weasley Harry ,Hermione si Roxy erau în fața mormântului uitându-se la plăcuța pe pe care scria cu litere aurii :
George Weasley
1978-1994
Pe veci în inimile noastre

Molly izbucni în lacrimi ,Bill care se întoresese cand aflase ce i se întâmplase lui George ,o strange pe Molly în brate .
Un caine mare si negru se apropia încet ținând 2 flori roșii între dinti .Acesta le lasă pe mormânt și se apropie de familia Weasley .Câinele se transformă într-un barbat slab cu parul negru și dezordonat ,în Sirius .
-Îmi pare rau ,Molly...spusa acesta departandu-se de mormand pentru al putea privi și apropiinduse de Harry .
Apoi aparură ,Lupin si Tonks ;Alastor si restul Ordinului Pheonix (înafară de Dumbledore și profesorii de la Hogwarts)
Remus așeză câteva flori albe pe mormant și se alatura grupuilui .
-Suferinta este umana și inevitabila ,le spune acesta sotilor Weasley si îi bate usor pe umeri aratand ca e alaturi de ei.
-Așa e ,Moony ,dar de cand ai devenit așa de înțelept? (Sirius)
-Nu știu ...probabil am stat prea mult cu Dumbledore .
Tabloul care se formase era trist .Toti stând acolo ,cu robele negre miscându-se ușor în bătaia vândtului, unii cu ochii rosii de la plâns,altii doar cu câteva lacrimi în ochi pe care încercau sa le stăpânească .Toți au ținut la George.
                            ****
Familia Weasley ,Harry ,Roxy, Hermione si Ordinul Pheonix au ajuns la Vizuina .(așa i se spune casei familiei Weasley în cărțile de la Arthur)
Molly pregătea prânzul .Hermione Ginny si Tonks puneau farfuriile și paharele în timp ce baietii discutau despre noul articol scris de Rita .
  Masa a fost mult mai plăcută decât cea de dimineata ,pentru că acum ,se simțeau mult mai împăcați cu ideea că George a murit .(mai putin Fred)
   La finalul mesei cand Molly a început să strângă farfuriile ,Ginny spuse:
-Nu vă ridicati încă !Am un anunț de facut!Daca mama și tata sunt de acord ...o sa plec împreună cu Bill în Egipt unde voi studia contrablesteme antice la o școală de magie ,unde Bill a gasit un loc liber pentru mine.
-Cum?De ce nu ne-ai zis ?!(Molly)
-Nu am știut sigur dacă pot să îi obtin un loc ,si nu avea niciun rost sa vă fac sperante .(Bill)
-Dar Ginny are 14 ani !(in cartea asta Ginny are aceeasi varsta ca Ron,Harry si Hermione)Nu poate sta singura !(Molly)
-Pai cine spune ca va sta singură ?Va sta la mine .Scoala de Magie Horus nu este ca Hogwarts,seamănă mai mult cu o școală mageameasca ,elevii stau cateva ore  apoi se întorc acasa .(Bill)
-Nu știu ce sa zic ...(Molly)
-Mama ,scoala e foarte bună .Am un coleg de servici care a studiat acolo ,e un vrajitor talentat.(Bill)
-Te rog mama! Ști cât de mult mă pasionează contrablestemele!(Ginny)
-Bine (Molly)
-Multumesc mamă!!!O sa vin în fiecare vacanță acasă !(Ginny)
-O sa îți retragen dosarul de la Hogwarts. Cand încep cursurile la Scoala aia ....cum s-o numi?(Arthur)
-Peste 3 zile !(Bill)
-Poftim?!(Molly&Arthur)
Ginny se bucura ca merge la Scoala de Magie Horus ,sa studieze contrablestemele .Dar avea un motiv ascuns pentru care își dorea atat de mult sa ajunga acolo .Nu mai suporta sa îi vadă pe toți triști în jurul ei .Încerca să scape cumva de amintirile legate de George ,si cu Fred care plângea tot timpul prin preajma ,era imposibil.Credea că asta e raspunsul ,sa uite că a mai avut un frate .Unii ar spune ca e egoista ,se gandeste doar la ea si cum sa se simta ea mai bine ,departându-se de familia ei care avea nevoie de ea .Însă Ginny știa adevarul :Familia ei nu avea nevoie de ea .Se aveau unii pe altii și asta era destul .Plus ca ea nu l-ar fi adus înapoi pe George dacă ar fi rămas ,nu ar fi îmbunătățit cu nimic situația.
                        
Fred ,Roxy ,Hermione,Ron si Harry își faceau bagajele pentru a se întoarce la Hogwarts .În timp ce Ginny își făcea bagajele pentru a merge la Scoala de Magie Horus.
Ginny si Bill plecau la Scoala de Magie Horus la 22:00 .Ceilalti plecau la Hogwarts urmatoarea zi la 11: 30.
                          ******
Ginny își ducea bagajele la mașină.După ce toate valizele au fost puse în portbagaj .Bill si Ginny își luau la revedere de la toți .
Ginny se apropie  de Harry .
-De asta m-am  despartit de tine .Stiam că oricum o sa plec .Harry ,gaseste o fată demna de inima ta mare ,spune Ginny în așa fel încât sa nu auda nimeni și pleacă.

De acum o sa pun la media un videoclip H.P. pe care il consider foarte bun.
O sa postez o data pe saptamana.

Sfarsitul cartii se apropie....

Paaaaa!








Harry Potter şi o viață nouăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum