I'm Malfoy, Draco Malfoy

270 14 3
                                    

După câteva săptămâni în care Roxy a stat cu Harry ,Ron si Hermione lucrurile s-au mai liniştit, dar Snape nu a pierdut nici o ocazie să le ia puncte celor de la Gryffindor.
  Într-o dimineață când toți elevi erau la masă ,Dumbledor s-a urcat pe scenă si a scos câteva scântei roşii din baghetă.Toată lumea îl asculta:
- Mă scuzati ca vă întrerup de la masă ,dar am un anunț de făcut ,spuse Dumbledor calm .În următoarele  săptămâni veți da nişte teste ,nimic dificil dacă, ați fost atenți şi ați învățat .Vă rog ,să le luați în serios ,dacă le picați ,în funcție de notă ori clasa voastră o să piardă puncte ori o să fiți suspendați .Vă doresc o zi minunată în continuare !
  -Perfect !exclamă Ron evident sarcastic.
-Cine e băiatul ăla blond de la masa Slytherin? schimbă Roxy subiectul
-E Draco Malfoy ,un fasonat şi un nesimțit,spuse Harry
-Mie mi se pare chear drăg....nesimțit .
spuse Roxy încercând să pără nu prea îndrăgostită.
  După amiază Roxy s-a dus singură la bibliotecă să studieze ,restul preferând să rămână în turnul Gryffindor.
  Roxy citea din ,,101 de porțiuni "
când nici nu observă că cineva se aşezase lângă ea .Era nimeni altul decât Draco .La vederea lui Roxy tresări.
-Te-am speriat ?Nu am vrut .
-Nu ...adică ...da ...puțin
Draco râdea (ceea ce nu se întâmpla prea des ).Toată dupamiaza Roxy si Draco au râs şi şi-au povestit viețile .Se simțeau minunat în preună.
Draco se îndrăgostise ,sau asa credeam noi ...
* Între timp în turnul Gryffindor *
-Mie nu mi se pare bine că Roxy s-a îndrăgostit de Draco ! spuse Fred mai nervos că niciodată.
-Fred ce te enervezi aşa?întrebă Ron
-Păi mă enervez ,pentru că Draco e un ticălos !

Sfârşit ! Dacă v-a plăcut vă rog să îmi comentați ce credeți  că se va întâmpla si ce ați vrea să urmeze.

Harry Potter şi o viață nouăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum