Planul a funcționat ,cei 5 băieți au plecat către recepție .Hermione şi Ron intrară în cameră .
-Unde e ?întreabă Hermione
-Sub pat .
Hermione luă pelerina de sub pat şi se aşeză pe un scaun care era lângă fereastră.Când îşi puse pelerina ,acesta se agăță în lănțişor .
-Off..Ron, vino şi ajutămă!
Ron veni îi dădu jos lănțişorul îl pusă pe pervazul geamului şi se băgă şi el sub pelerină .
În acel moment un corb veni şi luă în plisc lănțişorul,după care îşi lua zborul spre o pădure din apropiere .
-Nuuuuu!țipă Hermione
-Acum ce facem ?!(Ron)
-Mergem după el !Dar stai ...nu putem ...nu avem cu ce !
-Ba da !Mi-am luat mătura !Am vrut să dau o tură prin marele New York de sus .
-Ne ține pe amândoi?
-Logic !E cea mai bună mătură din marca Ninbus, de 20 de ani încoace,modelul ăsta a fost creat chiar de marele-
-Data cu filozofia măturilor, Ron !Nu avem timp !
-ăăăă ...da ...ai dreptate
Cei doi se aşezară pe mătură şi plecară la drum cu o viteză greu de imaginat .
Ron controla mătura perfect ,se vedea ca e în elementul lui ,ca Hermione atunci când citeşte o carte grea sau ca Ginny când îl vede pe Harry .
În scurt timp au ajuns, la început s-au plimbat cu mătura printre copaci ,dar văzând că nu dă rezultate această plimbare ,au lăsat mătura într-un copac şi au plecat spre inima pădurii.
Au mers ce au mers ,aproximativ o jumătate de oră ,ne găsind nimic .Până când, au auzit un suet ciudat din şi nişte frunze care foşnesc .
-Ce a fost aia ?
Ron nici nu a apucat să răspundă că un lup mare şi negru cu ochii roşi de parcă ar fi fost posedat ,a sărit dintr-un tufiş ,atăcândui .
Hermione îl luă în luă de mână pe Ron şi îl strânsă foarte tare .Ron se schimonosi un pic de durere dar nu vru să îl observe Hermione şi se abținu.Acesta îndreptă bagheta către lup şi spuse,, Ricusempra ".Dar nu se întâmplă nimic .În momentul acela o rază de lumină verde ,lovi lupul care se transformă în acelaş corb care îi furase lui Hermione lănțişorul .Cei doi se uitară în spate ,unde era nimeni altul decat Draco Malfoy.
-Malfoy !Ce cauți aici ?întrebă Ron cu bagheta la gâtul lui .
-Stai !Ăsta nu e Malfoy din trecut .Sa întors în tip ca şi noi!spune Hermione
-A pus chestia aia să ne atace Hermione !
-Chestia aia se numeşte Antropod,si nu cred că el a puso să ne atace .De ce s-ar fi obosit să ne salveze ?
-Granger ,mereu aia deşteaptă.Într-adevăr acela era un antropod.Dar era controlat de tata .(antropodul este o creatură care să poate transforma în orice animal ,iar stăpânul antropodului poate să îl controleze, psedândul )Tu cu Weasley ați picat în capcana mea şi a tatălui meu !Din păcate ,eu nu sunt ca tata ,nu pot să omor pe cineva fie el şi un sânge-mâl .Aşa că m-am întors în timp ca să vă salvez .I-ați colierul Granger,şi îi aruncă în silă lănțişorul .
-Bine !De data asta ai scăpat ,Malfoy.Dar ai grijă !Daca unul din dubioşii cu care umblă tac-tu se atinge de cel mai mic fir din capul lui Hermione, jur că te omor cu mâna mea . spune Ron
CITEȘTI
Harry Potter şi o viață nouă
FanfictionÎn această poveste este vorba de Harry care trăieşte o viață ,diferită de cea din carte .Sper să vă placă.