Durerosul adevăr

78 8 2
                                    

Hei, nu am putut să postez deoarece am avut teze,ascultări ,etc .Sper că mă înțelegeți şi că nu v-ați supărat.Sunt pregătită să scriu MULT. NEXT!
  
-Urmați-mă .spune Dumbledore ieşind din infirmerie
Ajunsi în fața uşii biroului lui Dumbledore acesta zisă:,,Dropsuri de lămâie ''.Iar uşa se deschise
-Luați un loc .
Roxy şi Harry se aşezară pe câte un scaun .
-Profesore, despre ce e vorba ?întrebă Harry
-...Harry ,tu nu eşti  singurul copil al lui Lily şi James .Tu mai ai o soră.Ea e este chiar Roxanne .(numele întreg al lui Roxy).
-Nu...nu este posibil. Eu am o familie .Am părinți ,trebuie să fie o gre- şală .spune Roxy
-Nu este o greşală.În noaptea în care soții Potter au murit ,după aceste cuvinte Dumbledore înghiții în sec,tu erai la Remus acasă .(un prieten de al tatălui lui Harry)Remus ,când a aflat că Lily şi James sunt morți ,nu a ştiut ce să facă cu tine .Şi spera ca măcar Harry să fie în viață. Până la urmă mi te-a adus mie .La început ,am vrut să te cresc chiar eu .Dar m-am gândit că e cel mai bine să fi crescută de nişte oameni tineri .Îi cunosc pe părinții tăi foarte bine .Mi s-au părut nişte oameni potriviți .Din cauza unui blestem ,mama ta nu putea avea un copil aşa că au fost mai mult decât bucuroşi să te primească în viața lor ,şi au jurat să te iubescă ,şi să te apere cu prețul vieții.
-Profesore ,dar de ce era Roxy la Remus acasă ?întrebă Harry
-Roxy ,e mai mică decât tine cu 2 luni ea fiind născută pe 20 octombrie .Iar Remus ,după 3 zile de la naşterea ta ,a trebuit să plece într-o călătorie lungă de 1 an si 2 luni .După ce a venit a organizat o cină la care au fost părinții voştri invitați .În seara aceea Remus a văzut-o prima dată pe Roxy. De dragul vostru ,i-a rugat pe părinții voştri să vă mai lase şi noaptea aceea la el .Însă ,tu ,Harry erai nedespărțibil de mama ta .Aşa că doar Roxy a rămas la Remus acasă .Cam asta este poveste voastră.
-Nu ,nu,nu. Nu se poate să am un frate ,nu se poate ca părinții mei să fie morți .spune Roxy si iese din birou .
Harry se ridică cu intenția de a se duce după ea .
-Harry ,las-o puțin singură .A aflat ceva ce ă tulburat-o ,trebuie să te liniştească.Tocmai a aflat ,durerosul adevăr .


Harry Potter şi o viață nouăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum