Harry ieși afară din casă unde vazu mortivori.
-Vino să mă prinzi ,Potter !se auzi o voce de femeie .
Era Bellatrix.
Dar in spatele casei ,Harry observa mai multi mortivori .Familia Weasley isi facea încet aparitia .
-Copii intrati imediat în casa !(Doamna Weasley)
Însă nimeni nu o ascultă.Harry arunca un blestem dupa un mortivor din apropiere .Blestemul îl lovi din plin pe mortivor si il doborâ facând masca de pe fata lui sa cadă .Draco Malfoy .
Harry intra într-un duel crâncen cu el .
În jurul lui Harry se duceu multe lupte ,dar Harry nu își permitea sa se uite în altă parte decât la adversarul sau .
Malfoy începu sa fugă spre Roxy .Care era într-un duel cu soțul lu'Bellatrix.
Draco o trasă pe Roxy în fața lui ,stiind ca Harry nu avea să îi faca nici un rau surori sale,și îi pusa bageta la tămplă:
-Înceraca sa ma rănesti ,Potter si surioara ta va avea de suferit.
Harry facu un pas în spate .Cand un mortivor arunca în el cu un blestem imperio ,Harry se straduia sa îi faca față.
-Fred ,uite ! spusă George care lupta cot la cot cu Fred contra 2 mortivori .
Fred întoarse capul pentru o secunda .
-Te decurci singur ?(Fred)
-Du-te si ajut-o .(George)
Fred se îndrepta alergând spre Roxy gata sa îl pună la pamânt pe Malfoy .
În acel moment Roxy îl calcă pe Draco pe picior acesta pierzândusi echilibru.
Fred arunca o vraja catre Malfoy si acesta fu aruncat pe spate .
-Mulțum-(Roxy)
În spatele lor se auzi o voce care striga :
-Avada Kedavra !
Roxy si Fred se întoarse și îl văzură pe George pe jos cu o expresie înfiorată pe fata .
Fred se dusa la el și se aplecă.Începu sa îl zguduie .
-George !George,ridica-te !Ridica-te!!!spunea Fred printre lacrimi .
Roxy veni lânga Fred îngrozită.Îl lua în brate pe Fred care acum era în genunchi lângă fratele său .
Cei doi simțiră o durere puternică si leșinară.Cineva îi atacase .
Fred era asezat peun pat alaturi de Roxy .Sperând că visase Fred deschise ochii.
O vazu pe Roxy langa el .Apoi pe Hermione si Harry stand fiecare pe un fotoliu parand foarte tulburati .
-Uide-i Geroge?(Fred)
Hermione avea ochii în lacrimi .Harry privea în gol nevenindui să creadă ce se întâmplase .
-Jos ,raspunse Hermione într-un târziu cu vocea tremurând .
Fred se dădu jos din pat ignorând insistenta durere pe care o simțea la picior ,si iesi din cameră .
Cobora scarile în grabă și intră în sufrageria care era devastata ,având un perete spart si lucruri aruncate pe jos ,dar Fred nu observa aceste detalii .
Arthur era pe un fotoliu tinând-o în brațe pe Molly care plângea pe umarul lui .
Fred se uita la parintii lui apoi la George care era întins pe canapea .
De la etaj se auzea plânsul lui Ginny si suspinele lui Ron .
*Dupa o sptamână*
O bataie în usa sparsa linistea apăsătoare din casa familiei Weasley .
Arthur se grabi sa deschida usa ,în prag stătea Albus Dumbledore .
-Pot sa intru ?( Dumbledore )
-Da (Arthur)
Dumbledore intră în sufrageria familiei Weasley care fusese refăcută prin multe vraji.
-Bună ,Molly. (Dumbledore )
-Bună ,Albus (Molly)
-Am auzit ce s-a întâmplat .Sunteti bine ?(Dumbledore)
Molly nu raspunse .
-Nu stiu ce sa fac ,Albus ,raspunse ea intr-un tarziu .E foarte greu să nu plang în fața copiilor .Toti sunt foarte tristi .Dar Fred e cu adevarat devastat .
-Molly,nu conteaza greutatile care ti sunt date ,conteaza cum le porti pe umeri .Da -le exemplu copiilor.Esti o femeie puternica ,o sa treci si peste asta .
-Multumesc Albus ...
CITEȘTI
Harry Potter şi o viață nouă
FanfictionÎn această poveste este vorba de Harry care trăieşte o viață ,diferită de cea din carte .Sper să vă placă.