Cei doi plecară spre infirmerie .Când ajunsără acolo în văzură pe Dumbledore pe un pat arătând groaznic.
-Profesore ce se întâmplă ?
-Harry te rog nu te agita ,v-am chemat aici pentru a vă spune că sunteți....
În acel moment Dumbledore simți o durere în piept şi leşină.
-Domnule profesor!începu Harry să strige .
Asistenta îşi făcu apariția .
-Ce sa întâmplat?
-Pur şi simplu a leşinat .
- Plecați!Când o să se trezească vă anunț.
Harry şi Roxy plecară cu coada între picioare. Când ajunsără în turn le povestiră tuturor ce se întâmplase. Nimeni ,nici măcar Hermione nu avea habar cine ,sau ce i-ar face aşa de rău celui mai puternic vrăjitor al tuturor timpurilor.
la masă
-Bună ziua elevi ,vreau să vă anunț ceva care vă va tulbura.Domnul profesor Dumbledore ,a fost otrăvit ,şi nu cu orice otravă ,ci cu,, otrava viperei ".Una din în cele mai rele otrăvuri .Şansele sunt foarte mici să îşi revină .Speranța e tot ce ne-a mai rămas .Sperați se va face bine .spune McGoangall vizibil afectată.
Lui Harry nu îi vine să creadă ,cum e posibil ca Dumbledore, să fie pe moarte?Cum ?Toți vorbeau despre Dumbledore, şi despre cum ar putea să îl ajute. Hermione stătuse până seara să caute un antidot ,dar nimic .
Se făcuse ora 00:00 trebuiau să doarmă dacă voiau să ajute cu ceva ,ziua următoare .
Dimineața următoare ,Harry se trezi cam târziu dar când deschisă ochii nu îşi văzu colegii de camera .,,Probabil sunt la masă"se gândi Harry. Dar când ajunse în sala mare nimeni nu era acolo .Unde erau toți ?Harry alerga pe coridoare doar să dea de cineva ,dar nu era nimeni .În final se dusa la infirmerie să îi spună totul lui Dumbledore, chiar daca era inconştient .
Când ajunse acolo ,văzu toți elevi şi profesorii pietrificați .Cum era posibil ca peste noapte toți înafară de el să fi venit aici si să fi fost pietrificați ?Harry se sperie era sigur că era un plan de a lui Voldemort .Încercă să îi readucă la normal ,dar vraja era prea puternică.
Alergă spre coliba lui Hagrid sperând ca măcar el să fie ok.Dar auzi un sunet ,apoi văzu o umbră care se mişca .Acesta scoase bagheta dar când se apropie ,văzu o fată scunduță şi roşcată .
-Harry ce mă bucur să te văd!spune Ginny îmbrațişândul .
Harry rămase un pic şocat de gestul lui Ginny .
- Cum-de eşti bine ?(Harry)
-Păi azi-noapte ,mi-am luat mătura şi pentru câteva ore am zburat,şti asta fac când sunt stresată. .Când m-am întors ,nu am realizat că nu mai era nimeni în cameră,eram prea obosită .Dar cine ar fi atât de puternic încât să pietrifice toți elevii.
-Presupun că Voldemort .
O voce glaciară ,se auzi din spatele lor .
- Nu, eu am făcuto.
CITEȘTI
Harry Potter şi o viață nouă
FanfictionÎn această poveste este vorba de Harry care trăieşte o viață ,diferită de cea din carte .Sper să vă placă.