Ron era foarte furios .Însa știa ca nu avea șanse inpotriva lui Bellatrix .La urma urmei omorâse oameni mult mai pricepuți la magie decat el.
Bellatrix se conporta foarte ciudat ,de ce nu îi omora ?Era imposibil sa se teama de 2 vrajitori minori.Parca aștepta ceva ,parea plictisita de parca ar fi fost la o ora de istoria magiei.(nu am putut să mă abțin)
Hermione se uita la Ron încerca să îi transmita ceva dar el nu întelegea ce anume .
Pana la urma Hermione îsi lua inima în dinți si întrebă :
-Ce mai astepti ?Omoara-ne acum,cât suntem lipsiti de aparare .
Bellatrix scoase un hohot de ras batjocoritor .Si cu o mișcare scurta din bageta ,bagetele lui Ron si Hermione ajunsara la ea în mână .
-Da ,Mudblood ,ar fi fost mult mai usor să vă omor direct ,dar unde ar mai fi fost distractia?Fara sa vad fețele vostre de copii neajutorati si speriați?
-Ce vrei de la noi ?De ce ai venit ? intreba Ron
- Ai prins glas ,tradatorule?Imi pare rau ca v-am stricat mica petrecere ,dar îndată ce o sa apara si restul ,o sa va ducem undeva unde o sa va distrati de minune .
Bellatrix mai facu o miscare de bagheta si Ron si Hermione se trezira legati cu o funie groasă.
Deodata se auzi suntetul unei usi care se deschide si o raza rosie se îndrepta spre Bella .Dar fu prea târziu ,Bellatrix se telepostase deja .
In fata lor aparu Dumbledore ,care îi redusa la normal pe toti .
-E toata lumea bine? intreba el
-Da .raspunsara cativa dintre ei
Dupa acest incident ,toti elevii au fost dusi in sala mare pentru a fii spuravegheati in acea noapte .
*A doua zi la masă*
-Nu vi se pare ciudat ce s-a intamplat ieri ?întrebă Hermione
- Nu !Mi se întâmplă foarte des sa fiu pietrificat de o mortivoare nebuna.E absolut normal ,raspunsa Fred ironic.
-Eu vorbesc serios .De ce tocmai pe mine si pe Ron ?Până la urma nu ,Harry este ținta lui...Stim-Noi -Cine?
-Poate a vrut să vă răpească ?La urma urmei ,sunteti cei mai buni prieteni ai lui Harry .Poate a vrut să îl ademeneasca pe Harry undeva .spune Roxy
-Da dar tu esti sora lui ...(Ginny)
- Poate ca Voldemort nu stie că am aflat ...(Roxy)
-Mda...Dar chiar si asa ,de ce a avut Bellatrix nevoie de alti mortivori ca sa ne răpească ?Adica eram noi doi vs ea.
Plus ca Dumbledore nu l-ar fi lasat pe Harry in veci sa se duca dupa noi .Si Voldemort stie asta .Si oare cum a reușit sa se teleporteze ,ar fi putut sa faca una ca asta doar cu ajutorul cuiva din castel ...Era timpul sa se duca la ore .Harry Ron si Hermione se îndreptau spre clasa de farmece si vraji împreuna cu cei de la Ravenclaw .
-Buna ziua elevi.Astazi o sa studiem vrajile de înveselire.Grupativa câte doi si cititi instructiunile de la pagina 277 .Eu o sa va verific si o sa va dau indicatii,spuse profesorul .
Harry facu echipa cu Ron .Si Hermione cu un baiat de la Ravenclaw cu parul negru si ochii cenusi.
Pe tot parcursul orei Hermione si noul ei amic rasera zgomotos(de la vraja).Dar pentru Ron lucrurile nu mergeau asa bine .Nu putea sa se concentreze ,se uita tot timpul urât la baiatul acela de la Ravenclaw si se simtea din ce in ce mai furios .
*După oră*
Hermione se îndreptă spre ușă și își lua la revedere de la baiat .Li se alatura lui Harry si Ron .
-Vad ca ti-ai facut un nou amic,spune Ron cu răceala în glas
-Da ,e de treaba .Nu mi-a venit sa cred cand mi-a spus ca si el studiaza magia egipteana spuse Hermione bucuroasa.
-Mda...interesant ,raspunse Ron absent.Imi pare rau ca si capitolul asta e cam plictisitor insa este un capitol de tranzit in care deschid niste subiecte ,pun niste intrebari la care o sa se raspunda treptat ,in urmatoarele capitole
CITEȘTI
Harry Potter şi o viață nouă
FanfictionÎn această poveste este vorba de Harry care trăieşte o viață ,diferită de cea din carte .Sper să vă placă.