De ce să te mai ascunzi?

81 7 4
                                    

Mai aveau 5 minute la dispozitie,se urcară  pe mătură şi plecară.
Când ajunsără în dreptul ferestrei camerei băieților săriră de pe mătură, ajungând în camera goală (pentru ca erau deja la banchet ).Au luat pelerina de invizibilitate a lui Harry şi au plecat spre sala mare . Drumul a fost ok nu s-au întâlnit cu nimeni ,pentru că toți erau la bal .Ajunşi în sală mare totul revenise la normal .
                               ***

  Erau din nou la Hogwarts, trecuseră 5 zile de când Ron şi Hermione salvaseră hotelul dar nici ca mai vorbiseră de ce se întâmplase atunci între ei .
-Hermione ,te rog ,pentru a mia oară ,spunene ce sa întâmplat la hotel !spune Roxy
-Bine ....dar permiteți că nu mai spuneți la nimeni !
-Promit!(Ginny şi Roxy în cor)
După ce le-a povestit fetelor ce se întâmplase acestea chicoteau şi îşi aruncau uneia alteia priviri .
-Ce e atât de amuzant?
-Păi... tu cu Ron ve-ți fi un cuplu adorabil!
-Da dar să nu îndrăzniți  să fiți mai drăguți ca mine şi Fred !
-Stai !Ce!Ron nu mă place şi ....cred că mi-a trecut şi mie de el ...
-CLAR....
-Pe bune !
-Hermione, se vede pe fața ta că îl placi ,şi el te place ,a făcut primul pas ,acum e rândul tău ,du-te la el şi spunei.
-Offff...Bine ...poate îl mai plac puțin ...mai mult ....
-Aşa ziceam şi eu !
În sufrageria turnului Gryffindor:
Ron şi băieții erau în sufragerie şi se jucau şah vrajitiresc .Când băieții i văzură pe Hermione plecară de parcă ar şti ce vrea să îi spună Hermione lui Ron .
-Ron....
-Ăăăă da?
-Vreau să vorbim ....despre ...seara trecută ...
-Da...
-Vreau să îți spun că eu....adică tu ...nu ştiu ...poate ...
- Te iubesc!
-....şi ...eu ...
-Acum ?Ce facem ?
-Poate.....asta
Şi Hermione îl sărută pe Ron .Era un moment atât de drăguț şi de emoționant pentru ei doi .Era momentul lor !

Harry Potter şi o viață nouăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum