Nu din nou !

102 8 0
                                    

Harry căzu pe jos !Durerea din zona cicatricei era de neimaginat. Ginny îl luă de mână şi îl ascunsă după o masă .
-Ai grijă !spune ea plecând
Ron şi Hermione îl căutau  pe Harry:
-Lănțişorul meu de întors timpul !spune Hermione
-Unde e ?(Ron)
-În camera !Hai după el!
-Stai! Ceilalți !
-Durează puțin, Ron !Hai!
Cei 2 s-au dus după lănțişor în timp ce Roxy şi Fred se luptau ținânduse de mână .
-Sunt prea mulți !( Roxy )
-Rezistă! (Fred)
-Încerc ...
Neville era singur ,pe coridorul împânzit de mortivori. Era înconjurat .
-Expelliarmus!(un mortivor)
Si bagheta din mâna lui Neville fu aruncată pe jos .Unul dintre mortivori ,se pregătea să îl blesteme cu ,,Avada Kedavra "dar din spate se auzi o voce caldă , de fată  rostind cuvăntul ,,Stupify"şi toți mortivorii plecară .
Când se întoarsă ,Neville văzu o fată blonda ,cu părul lung şi ondulat ,cu nişte ochi de un albastru fermecător .
-Mulțumesc ...spune acesta stânjenit 
-Pentru puțin ,dar trebuie să plec !
-Stai ....de ce ? Eu sunt ...Neville ...Neville Longbottom. Pe tine cum te cheamă ?
-Luna ,se auzi vocea fetei de departe .
Între timp Ron şi Hermione erau în camera fetelor .
- Hai mai repede ,Hermione !spune Ron
-Gata l-am găsit .Acum trebuie să ne întoarcem.Ron puneți lănțişorul...
- Stai  !Ce?Eu nu o să îmi pun chestia aia!
-Dacă nu ți-o pui o să murim !
-Hermione ,mai bine mor decât să pot aia !
-Ronald Weasley,în momentul ăsta vi aici şi îti pui lănțişorul! spune Hermione nervoasă
-Fie ...
Cei doi îşi pusără lănțişorul .Hermione îl învârti de 7 ori ,si într-o clipă cei doi erau cu 3 ore înainte de începerea balului.
-Ok ! Acum trebuie să găsim mantia de invizibilitate a lui Harry .
-De ce ?
-Nu avem voie să ne vadă cineva ! E împotriva regulamentului vrăjitorilor !
-Bine ....am văzut mantia lui ....a luato cu el .E în valiză .
-Bine hai .
Ajunşi pe coridor ,din camera băiețor ,se auzeau aceştea vorbind.
- Acum ce facem ,suntem  în cameră?(referinduse la el şi prieteni lui din trecutul apropiat )
-Uite ce facem ! spune Hermione plecănd spere recepție unde nu era nimeni .
Acesta luă o foaie de hârtie şi un pix şi încercă să scrie cât de urât poate pentru ne ai fi recunoscut scrisul :
    Domnule Harry Potter,
Sunteți chemat la recepție, pentru a ridica un pachet cu numele vostru. Pachetul este mare ,deci ar trebui să veniți cu ,,ajuoare "
                                      Eva Russo
Apoi s-au dus înapoi la uşa camerei băieților ,au bătut la uşă au lăsat biletul si au fugit .

Harry Potter şi o viață nouăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum