Amintirile lui Snape

56 6 0
                                    

A doua zi de dimineață Harry și Ron s-au dus în sala mare întrebându-se unde e Hermione ,care era de negăsit .
-Unde o fi ?spune Ron nervos vazând că Hermione nu e în sala mare
Se așezară la masa casei Gryffindor și își pusără fiecare o tartă cu melasă.Peste câteva minute in care Ron bombănea despre absenta Hermionei aceasta apăru însfârsit.Dar nu era singură .Baiatul de ieri o însoțea și la vederea acestuia Ron se schimbă total la față.
Baiatul se așeză la masa Ravenclaw ,Hermione îi facu cu mâna si se îndreptă spre masa Gryffindor.
-Neața băieți!spune Hermione
-Neața,spune Harry
-Unde ai fost ?spune Ron în loc de salut
-La biblioteca .De ce ?
-Cu ăla ?spune Ron aratând spre băiat
-În primul rând ,,ăla"are un nume .Si da,eu si Jack am fost la biblioteca .Ce mare lucru?
-Si ce a-ti facut la biblioteca ,mă rog?
-Am cautat informatii despre Bellatrix.Daca mai ti minte ea face parte din una dintre cele mai vechi familii de vrajitori pur-sânge.Si am gasit câteva informati despre familia Black însă nimic care ne-ar putea ajuta.
-Hermione ,tu chiar nu te prinzi ca băiatul asta te spionează?Cum de v-ati întâlnit la prima ora la biblioteca(,) când toti se duceau la masa?
-Pentru ca nu toti se gandesc numai la mâncare ,Ron! spune Hermione pierzându-și răbdarea
În momentul în care Ron a deschis gura să îi dea replica o bufnita mare ,roșcată a lasat un ziar in farfuria goala a lu'Hermione.Aceasta pusă câteva monede în săculețul legat de piciorul bufnitei si aceasta îsi lua zborul. Era Profetul Vrajitorilor.
Hermione luă ziarul si începu să citeasca.Vazând fața uimita a lui Hermione ,Harry întrebă:
-Ce e ?Un nou atac?
-Nu ,spune Hermione dândui ziarul lui Harry.
,, LUCIUS MALFOY ARESTAT

În urma cu câteva zile Lucius Malfoy ,un om influent în lumea magica si seful comitetului ACCIDENTE GRAVE CAUZATE DE ANIMALE MAGICE a fost arestat din pricina unor obiecte de magie neagra care au fost gasite la el în conac de catre Arthur Weasley . Domnul Malfoy si-a pierdut orice fel de autoritate si nu mai este bine venit la MINISTERUL AFACERILOR MAGICE . In momentul de față Malfoy este in incinta inchisorii de maxima  securitate Azkaban.,,
Dupa ce Ron si Harry terminara de citit un zâmbet li se lăti pe fețe .
-Asa îi trebuie ,a primit ce a meritat spune Ron care uitase total de cearta cu Hermione.
***
Era 2 noaptea si Harry nu avea somn.Se gândi să se ducă la bucatarie sa își faca un ceai .Iesi din dormitor si in salonul casei Gryffindor dadu peste Fred si Roxy.
-Buna Harry ! spune Roxy
-Buna...
Harry iesi din salon si își pusă mantia de invizibilitate si porni spre bucatrie .
Pe durm nu se întâlni cu nimeni .Înainte de a  intra în bucatrie își dadu mantia jos.
Din pacate nu erau numai elfi de casa obositi in încăpere .Acolo mai era si profesorul Snape .
-Potter ce cauti aici la ora asta ?La mine in birou ,in acest moment .
-Domnule Profesor...
-Taci!
Harry a ajuns la Snape in birou .Se pergatea sa fie multe puncte scăzute pentru Gryffindor si sa primeasca detentie .
-Domnul Harry Potter nu are chef să respecte regulile pentru că domnul Harry Potter se considera mult prea bun ca sa respecte regulile facute pentru elevii obisnuiti care nu au o cicatrice idioata pe frunte .
-Va rog sa ma iertati ,dar...-
-Asa ca nici eu nu voi avea chef sa il iert .Si o sa scad -
Brusc pe coridor se auzira cateva glasuri de elevi care râdeau ca dementii.Snape ieși pe coridor ,sperând să mai prinda si alti elevi de la Gryffindor.Asa ca Harry ramase singur in biroul lui Snape înconjurat de borcane cu tot felul de chestii înfioratoare .Harry începu să examineze biroul lu'Snape .Cand ceva îi stârni interesul .Nu îi venea sa creada ca nu observase mai devreme .Pe biroul lui Snape era Memodecantorul lui Dumbledore .
Harry nu putu sa reziste sa nu se uite in amintirile lui Snape asa își bagă fata in lichidul care era în el.
Amintirile erau neclare si scurte ,erau niste frânturi .Harry văzu câteva imagini cu mama si tatăl său si cu profesorul Dumbledore .Până la urmă lucrurile devenira mai clare si Harry se vazu într-o încăpere întunecoasă cu Snape ,Bellatrix si Voldemort.
La vederea acestuia Harry simti niste fiori reci pe sirea spinarii.
-Bellatrix,tu o sa te duci la Hogwarts si o sa îi rapesti pe Ron Wasley și Hermione Granger .Pe baiat îl vrem ca o momeala pentru Arthur Wasley în momentul în care va intra pe usă vom folosi un blestem imperio,de când Lucius a fost dat afara de la minister nu mai avem oameni acolo .Si ne trebuie informatii .Fata ne trebuie ,în caz că băiatul nu ciripeste ,o sa o torturam .
-Dar ,cum o sa intru in Hogwarts Lordul meu?
-Cu asta o sa ne ajute Snape .Pentru ceva timp el o sa distruga campul de forță care păzește Hogwarts.
Amintrirea începea sa devina neclara si încet încet disparu .
Harry se trezi din nou în biroul lui Snape ,se îndepărta de memodecantor si se aseza pe scaun.
Dupa 5 minute Snape își facu aparitia.
-Potter ,du-te in dormitor ,de data asta ai scăpat ,am de trimis o scrisoare .Dar data viitoare cand te prind ,nu o sa mai ai norocul asta .
Harry intra in salonul casei Gryffindor încă nevenindui sa creadă cum scapase când dadu cu ochii de Fred si Roxy care gâfâiau .
-Ce a-ți pățit ?(Harry)
-Eu mă așteptam la un ,,Multumesc"(Roxy)
Harry o privi confuz .
-Noi am fost cei care râdeau pe coridor.Ca sa te salvam .Si se pare ca am reusit .(George)
-Dar cum a-ți scăpat de Snape ?
-Nu ne dezvăluim secretele.Conteaza ca am reusit .Si ca rasplata acceptam câte o bere cu caramel.(George)











Harry Potter şi o viață nouăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum