Final ca în filme

111 8 1
                                    

După două zile în care au suferit extrem de mult ,ne având nici un semn de la Fred că mai e în viață, Roxy ,Ron ,Ginny,Harry şi Hermione au fost chemați la infirmerie . George ,căzuse în depresie ,nu mai ştia ce să facă.Dormea non-stop şi plângea .De asta nu a fost chemat.Toți îşi făceau griji pentru el .
  -Cum e ? întrebă Ron imediat ce ajunse
  -Acum ...e mai bine ,se vindecă .Va mai trebui să îl ținem 2-3 zile .
  -Oh , ce bine !răsuflă Roxy uşurată.
  *peste 2 zile *
   Cei 6 aşteptau în salonul Gryffindor. Ce aşteptau nici ei nu ştiau.
Dintr-o dată ,în salon îşi făcu apariția Fred . Nu avusără nici o reacție ,pur şi simplu încremeniră.
-Pe bune ?! Stau în comă 4 zile şi voi aşa mă primiți ?Halali prieteni !spune Fred zâmbind .
Când realiă că într-adevăr nu visează Roxy alergă spre Fred îmbrățişândul atât de tare încât îl lăsă fără aer.George veni şi el lângă, fratele lui şi îl îmbrățisă .
   *Seara -În turnul Gryffindor *
După ce au discutat despre întâmplările din zilele trecute ,ceilalți se retraseră lăsândui pe Fred şi Roxy singuri .
-Şti ...mi-am făcut griji pentru tine ...spune Roxy
-Şi eu !Ce va făceați voi fără mine si frumusețea mea orbitoare?! spune Fred sarcastic
-Uite ce e ...ştiu ca nu ma placi ...nu vreau să fac din asta o dramă ,vreau să fim prieteni ,chiar dacă eu mi-aş fi dorit mai mult .Dar nu vreau să pierd un om aşa mişto ca tine ,din cauza unei îndrăgosteli ,prosteşti .
-Mda...ai dreptate ...nu te plac ...Te iubesc! spune Fred sărutândo
În acel moment în turn întră Ron .Văzândui, acesta face ochii mari şi face un pas cu spatele apoi fuge .
  Fred şi Roxy se privesc în ochi şi încep să râdă . Nu era în final ronantic ,ca filme dar era finalul lor , şi era frumos.
Dar ...stai ...cine a spus că e finalul ?Ăsta e de abia începutul !
  



Harry Potter şi o viață nouăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum