În următoarele zile fetele se agitau cu gândul la ce o să poate ,până la urmă trebuie să arăți impecabil când îți reprezinți şcoala.În schimb băieții nu se stresau de loc.
În final mama lui Roxy le -a trimis fetelor nişte rochii mai vechi care trebuiau ajustate .
*În ziua balului *
După un drum lung cu expresul Hogwarts (3 zile ) în sfârşit au ajuns în New York .Este prima dată când erau în acest oraş (În afară de Hermione).
Au fost cazați la un hotel .Era uriaş avea în jur de 40 de etaje .Ei fufeferă cazați la camerele 3 şi 7 de la etajul 34 .
Camera fetelor :
-Poți vedea tot oraşul de aici ,spune Ginny uitânduse pe geam .
-Ştiu este fascinat ...structura clădirei ,modul de muncă ...Şi cel mai uimitor este când îți dai seama că nişte ființe aşa mici ca oamenii au putut face o asemenea clădire.spune Hermione
*A doua zi *
A doua zi au avut ocazia să viziteze mare parte din oraş .Cu toții au fost încântați .Se simțeau minunat ,să vadă şi alt ceva decât picturile de pe pereții din castelul Hogwarts. După amiaza ,au fost informați că la ora 21 :00 începe balul .
S-au îmbrăcat şi au plecat spre sala de dans a hotelului .
Hermione purta o rochie vişinie până la genunchi ,Roxy una albastră închis şi foarte lungă ,iar părul îi era prins într-un coc pe o parte .Ginny purta rochie aurie ,iar părul îi era ondulat.
Băieții erau toți îmbrăcăți în costume negre .
În timp ce băieții ieşeau din cameră fetele coborau scările, văzândule aceştea s-au îndreptat spre ele ,când au avut ocazia să le privească mai bine ,au încremenit. Ginny şi Hermione încercau şă îşi ascundă zâmbetele în timp ce Roxy mergea spre Fred. Se loară de mână şi plecară .
Când au întrat în sală ,au rămas cu gura căscată ,era aranjată de parcă regina Angliei ar fi prezentă.
Timpul trece repede ,era deja ora 23:43 ,se distraseră şi dansaseră (la insistențele lui Roxy ).Era superb!
De odată ,pe Harry a început să în doară cicatricea .Hermione îşi făcea griji în privința asta .Dar nici nu apucă să îşi spună părerea ca în sală dădură năvală 20 de mortivori .Toată lumea se panica,şi îl cauta pe Dumbledore cu privirea .Acesta era de negăsit .
CITEȘTI
Harry Potter şi o viață nouă
FanfictionÎn această poveste este vorba de Harry care trăieşte o viață ,diferită de cea din carte .Sper să vă placă.