Harry,Ron ,Hermione,Roxy și Fred s-au întors la Hogwarts.
Fred încă suferea foarte mult ,chiar dacă noptile în care se trezea din cauza aceluiași cosmar ,deveniseră mai rare.Când nu era la ore ,Fred stătea într-un fotoliu din turnul Gryffindor privind în gol.
Roxy încerca să petreacă mult timp cu el și să îi distraga cumva atenția de la gândurile lui .
Ron era și trist însă auzise discutia dintre Dumbledore și Molly(de acum 2 capitole) și asta l-a facut să își dea seama ca totul are un sfârșit la un moment dat ,fie ca îți place sau nu .
Cat despre Harry si Hermione ,încercau să il ajute pe Ron sa treaca peste toate astea .
*****
Într-o zi când Harry ,Ron și Hermione se aflau în turnul Gryffindor încercând sa îsi facă temele,Roxy si Fred intrara în salon .
-Fred ,te rog ,vorbeste cu mine !(Roxy)
-Lasa-ma !(Fred)
-Ai nevoie sa te descarci !(Roxy)
-NU AM NEVOIE DE NIMIC!(Fred)
Fred plecă in camera baietilor .Roxy tocmai voia sa se ia dupa el cand Harry o prinsa de brat.
-Roxy,cred ca ar fi mai bine sa îl lasi sa se linisteasca.
-Ai dreptate ... Ar trebui sa ma apuc și eu de teme.Am încercat asa mult sa îl fac pe Fred sa se simta mai bine încât am uitat de eseul meu la potiuni.(Roxy)
Roxy ofta și arunca pe masă cateva carti.
Dupa ceva timp ,cand toti lucrau la teme Roxy se ridica în picioare.
-Stiu!(Roxy)
-Pai felicitari,eu nu am gasit încă raspunsul la întrebarea 6.(Ron)
-Răspunsul e foarte simplu ,Ron.Amoretia are un miros diferit pentru fiecare persoană.(Hermione)
-Nu la teme ma refeream!Stiu cum sa îl fac pe Fred sa se simta mai bine !(Roxy)
-Pai spune,sa nu ramanem prosti!Vazand privirea lui Hermione,Ron rectifică:Eu cu Harry sa nu rămânem prosti ...
-Pai putem să ne ducem la Minister și să furam un girotimp ,apoi ne întoarcem în timp înainte ca George să fie omorat si îl atacam pe mortiovul care l-a ucis pe George! (Roxy)
-Nu îți dai seama cate lucruri ar putea merge prost!Sa furam de la Ministerul Afacerilor Magice ?!O sa ne prinda si o să ajungem la Azkaban,în secunda doi!
Plus ca nici nu știm unde tine Ministerul girotimpurile!(Hermione)
-Hermione,nu cred ca trebuie sa furam un girotimp ,l-ai pastrat pe cel de anu' trecu ,nu?(Harry)
-Pai ,da ...
-Stai ,stai ,stai!Voi a-ți avut un girotimp anul trecut?!Nu aveți idee cât mi-am dorit eu unu când eram mică !(Roxy)
-Pai am avut unu' anu trecut pentru că aveam prea multe ore în acelaș timp dar ,acum nu mai am voie să îl folosesc.(Hermione)
-Hai,Hermione !Cred că în situații de genu'nimanui nu-i pasă dacă încalci reguli!(Roxy)
-Mie da !Tu iti dai seama ce s-ar întâmpla daca ne-ar vedea cineva ?Îți spun eu!Am distruge totul!În situatia asta nu incalcam un regulament scolar ,incalcam legile magice!(Hermione)
-Și dacă nu ne-ar vedea nimeni?Vrei să te simti vinovata pentru tot restul vietii ,pentru ca ai avut ocazia să salvezi un om și ți-a fost prea frică din cauza unor reguli stupide?(Roxy)
-NU SUNT FRICOASA!SI REGULILE NU SUNT STUPIDE !(Hermione)
-Gata! Hermione ,cred ca Roxy are dreptate,putem să salvam viața unui om ...(Harry)
-Dar ...Oricum nu putem să călătorim toti .Girotimpul meu poate să transpună în timp doar 2 oameni ,pentru că s-a stricat .(Hermione)
-De ce nu îl repari?(Ron)
-L-am dus la ,,Reparatii :apratura magica si obiecte blestemate" de la Hogsmade ,dar nu mi se pare ca tipul știa ce face.(Hermione)
-Nu conteaza eu ma ofer sa merg cu el !Daca mi-l dai...(Roxy)
-Daca o sa îl folosim o sa îl folosesc eu cu Harry !(Hermione) *pentru ca Fred e prea trist pentru a face ceva și vor sa îi faca o surpriza*
-Ce ?Nu!De ce voi?(Ron)
-Pai eu trebuie să merg pentru că e girotimpul meu,și Harry pentru că în caz ca lucrurile nu merg bine ,el e cel mai indicat.(Hermione)
-Da ,merci ,Hermione!(Ron)
-Ufff!Bine !(Roxy)
Peste cateva minute Hermione se întoarse cu girotimpul .
-Nu imi vine să cred că fac asta ...spuse ea apoi învârti girotimpul.Ea și Harry disparura într-un vârtej .Apoi se izbira de pamânt .
-Unde suntem?întrebă Harry în timp ce încerca să isi puna ochelarii pe nas ,care cazusera la impactul cu podeaua.Un capitol cam plictisitor dar va promit ca urmatorul e mult mai interesant .
Videoclipul de la media e extraordinar ,priviti-l.
Recomandati-mi si mie niste carti de pe wattpad tot cu H.P. nu mai am ce sa citesc.
CITEȘTI
Harry Potter şi o viață nouă
FanfictionÎn această poveste este vorba de Harry care trăieşte o viață ,diferită de cea din carte .Sper să vă placă.