Cei doi se întoarseră şi o văzură în fața ochilor pe Elisabeth.
-Ştiam că e ceva ciudat la tine,de când te-am cunoscut !(Ginny)
-Ah ,mica Weasley sa prins .Şi ce urmează să îmi faci ,să îmi dai cu sclipici în ochi ?Pot să te distrug cu ochii închişi.(Elisabeth)
-Să nu îndrăzneşti să te atingi de ea !(Harry)
-Ce ai Potter, te-ai enervat? CRUCIO!(către Ginny)
-NUUU!
-Îți cam pasă de ea nu ?Dar nu îți pasă când mor oameni nevinovați din vina TA ,Potter!
-Ce vrei să spui! Las-o în pace pe Ginny ,ce ți-a făcut !
-Ea suferă tot din vina ta ,pentru că ți la ea !E rândul tău să suferi pentru o persoană iubită!
-NU Ț-AM FĂCUT NIMIC !NICI ȚIE ŞI NICI ALTUI OM !LAS-O ÎN PACE !ACUM!
Elisabeth se opri .
-Nu m-ai făcut nimic ă?Eu nu mă numesc Elisabeth Rindelwald ci Elisabeth GRINDELWALD! Acel ,,Ri "vine de la RIDDLE! Tatăl meu ,e în Albania ,e torturat de VOLDEMORT! Şi asta numai din vina ta !
-De ce ,de ce e vina mea că tatăl tău e torturat de VOLDEMORT ?!
-Pentru că nu ai murit !Trebuia să mori acum 13 ani ,când Voldemort a venit la tine acasă.Iar acum EU trebuie să te omor pentru a-mi elibera tatăl!
-Putem să îti eliberăm tatăl împreună ,nu îl asculta pe Voldemort!(Ginny)
-Nu te pui cu Voldemort,Weasley.Şi nici cu mine ,când am o miză mare .Eu l-am otrăvit pe Dumbledore ,eu i-am pietrificat pe toți şi e tot eu o să il aduc lui Voldemort pe Harry .
-Doar peste cadavrul meu !(Ginny)
-Se poate rezolva !(Elisabeth) Avada Kedavra !
-Protego!(Ginny)
-Stupify (Harry )
Ginny era disperată ,nu şti ce să facă,era primul ei duel.Se gândea ce ar face Hermione în locul ei .Se uită la chipul împietrit al lui Hermione....şi văzu în mâna ei o hârtie
-Protego! (Ginny)Şi plecă către Hermione. Luă hârtia şi citi:,,Antidot ,otrava viperei "Îi fu de ajuns .O petrifică pe Elisabeth .
-Am gasit antidotul ,te descurci singur?
-Du-te !
-Harry ....te rog ...ai grijă .
-O să am .
Ginny se teleportă în debaraua lui Snape şi îsi lua de acolo ingredientele pentru al face bine pe Dumbledore. Dacă acesta îşi revenea ,erau salvați.
Ginny amesteca cu grijă ingredientele :
,,un ochi de hipogrof
păr de unicorn
limax de grădină
piele de vasilin "
În timp ce Harry se lupta cu Elisabeth. Lupta devenea din ce în ce mai grea pentru Harry ,deoarece Elisabeth fusese antrenată de Voldemort.
-Crucio !(Elisabeth)
Ginny îl auzea pe Harry urlând de durere .
CITEȘTI
Harry Potter şi o viață nouă
FanfictionÎn această poveste este vorba de Harry care trăieşte o viață ,diferită de cea din carte .Sper să vă placă.