ANNELİK ANLAŞMASI - 21

30K 1.4K 7
                                    

1 AY SONRA

Bir gece sonra İnci mutfağa su almak için inmek için odasından çıktı ve o sırada da oğlunun odasından sesler geldiğini fark etti hemen Kerim’in odaya baktı. Kerim yatağında huzursuz bir şekilde uyumaya çalışıyor ve ateşten dolayı da sayıklıyordu. Kerim’in ateşinin yüksekliğini fark eden İnci hemen odasına geçti üzerindeki geceliğini çıkararak giyindi. Kerim’in hastaneye gitmesi gerek Kerem eve geldi mi acaba? Hemen odasına bakmalıyım eğer evde değilse ona ulaşmalıyım. Ama ya odasında ise….

Kerem’in odasının önünde kararsızca dikiliyordu ama sonunda kendini toparlayarak odanın kapısını tıklattı. “Kerem….Kerem.”

Ses gelmeyince daha da hızlı olarak kapıya vurmaya başladı. “Kerem……odanda mısın?”

“İnci…..ne oldu?”

“Kerim hasta hastaneye gitmeliyiz….Ben onu giydirirken sende hazırlanırsan iyi olur.”

“Tamam hemen kalkıyorum.”

İnci oğlunun odasına koştu ve Kerim’in üzerini değiştirdi. Tam oğlunu giydirmişken Kerem giyinmiş ve uyku mahmuru bir şekilde odanın kapısından içeri girdi. “Neyi var?”

“Odasına girdiğimde ateşten sayıklıyordu. Ben de hemen sana geldim. Ateşi çok yüksek.”

“Hazır mısınız gidelim hemen. ”

“Evet…sen Kerim’i kucağına al ben de üzerini örteyim.”

“Tamam.”

Kerem’in oğlunu kucağına alması ile İnci’de hemen ince bir battaniyeyi oğlunun üzerine örttü ve kapıdan çıkarak aşağı inmeye başladılar. Arabaya ilk olarak İnci oturdu ve kerem kucağında ki oğlunu genç kadının kucağına yatırıp kendiside şoför koltuğuna geçerek arabayı çalıştırdı. Hastanede hemen bir odaya aldılar onları ve doktorda vakit kaybetmeden geldi. Kerim’i muayene etmeye başladı.

“Önemli bir şey yok…..ama boğazları iltihap yapmış. Verdiğim reçetede ki ilaçlar oğlunuzun hemen ayağa kalkmasını sağlayacaktır. Ama iltihaptan doları iki gün boyunca ateşi olabilir sizde hemen ataş düşürücü şurubu içirirsiniz. Şu anda ateş düşürücü iğne vuruldu ve biraz sonra ateşi tamamen düşecek ve rahatça uyuyacak….Gece yanından ayrılmayın terlediği anda üstünü değiştirin….Geçmiş olsun.” Diyerek Kerem’in eline yazdığı reçeteyi verdi ve odadan çıktı doktor.

Reçete Kerem’in elinde ve İnci hemen oğlunun yanında odadaydı. Kerem odaya girerek reçeteyi cebine attı ve oğlunu kucağına alarak arabaya gitmeye başladı. Yolda ilaçları da alarak eve gittiler. Kerem kucağında oğlu ile odanın önüne gidince İnci hemen öne atılıp genç adamı odaya girmeden durdurdu.

“Kerim’i benim odama götürelim…….Benim yatağımda yatarsa gece bende onunla yatabilir onu kontrol edebilirim……Sen Kerim’i benim yatağıma yatır ben de odasından birkaç parça giyecek alıp geliyorum.”

“Tamam.”

Kerem oğlunu İnci’nin odasına götürdü ve dağınık yatağın üzerine yatırdı. Yastıklarda İnci’nin şampuanının kokusu vardı. Kerem bunu çok rahat duyuyordu…..Kendisi de oğlunun yanına yatağa oturdu ve elini oğlunun alnına koyarak ateşine baktı. İğnenin etkisi ile ateşi düşmeye başlamıştı biraz ve yakında tamamen düşeceği belliydi. Kerim’in eli oğlunun alnında dolaşırken İnci elinde kıyafet yığını ile odaya girdi.

“Nasıl ateşi düşmeye başladı mı?”

“Evet….yakında tamamen düşer.”

“Bu güzel işte…….şimdi üzerindekileri değiştirelim.”

BAĞLILIK 1 - ANNELİK ANLAŞMASI -(TAMAMLANDI - DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin