Havalar çok güzel gidiyordu ve Kerim'de kaçırılmasının etkilerini yavaş yavaş üzerinden atmaya başladı. Kerem hafta sonunda iki günlüğüne tatil yaparak dinlenmeye, tatsız olayları geride kaldığını oğluna anlatmak için bir kaçamağa karar verdi. Üstelik bu İnci ile kendisi içinde iyi olacaktı. En azından genç adam o şekilde olmasını umut ediyordu. Bu kararını hemen uygulamaya başladı. Akşam yemeğinde İnci ile Kerim'in de fikrini aldı tatil kaçamağı konusunda.
"Bu hafta sonunda yazlık evde iki gün kalmayı düşünüyorum. Hem havalar güzelleşmeye başladı hem de bu herkese iyi gelecektir."
İlk tepkiyi veren küçük çocuk oldu. Hatta havalara uçacakmış gibi yerinde duramadı Kerim. "Çok güzel olur baba......hem babaannem, halam, amcam da gelir."
"Tabi onlara da sorarız hep birlikte vakit geçiririz.......Sen ne düşünüyorsun İnci?"
Genç kadın da bu tatil olayına çok sevindi ama yine de Kerem ile fazla birlikte olmaktan da korkuyordu. Bu tatil kendisi için çok zor olacaktı. Çünkü foyalarının ortaya çıkmaması için Kerem'e daha yakın davranmak zorunda kalacak ve herkesin içinde rol yapmak zorunda kalacaktı. Üstelik Kerem'in ailesinin gelişi ile büyük bir ihtimal Kerem ile aynı odayı paylaşmak zorunda kalacaktı. Duygularını saklamak da günden güne zorlanıyordu zaten bir de bu çıktı başına. Yanlış bir şey yapacak diye kendisini tutmaktan çok yorulmuştu ama Kerim'in sevincinden sonra nasıl reddedebilirdi ki artık bu tatili. "Bence de çok iyi olur. Zaten yarın akşam yemeğine gidince bu konuyu da konuşmaya vaktimiz olur. Demir'in bunu duyar duymaz kabul edeceğinden eminim ama Miray'ı bilemem."
Küçük çocuk hemen ortaya atıldı. "Ben halamı ikna ederim anne. Halam beni kırmaz hem ona da iyi gelir. Çok çalışıyor."
"O zaman baban da babaanneni ikna eder hep birlikte güzel bir tatil yaparız."
"Tamam annem de bana hayır demez." Dedi genç adamda oğlu gibi.
Ertesi gün konu sofrada açıldı ve kimsenin kimseyi ikan etmesine gerek kalmadı. Çünkü bu tatil herkesin hoşuna gitti. Böylece hazırlık planları başladı. Dört gün sonra gece yola çıkıldı. İki araba ile yola çıktılar. Bir araba da Kerem, İnci ve Kerim diğerin de ise Miray, Demir ve Emine Hanım vardı. Geç saatte eve varıldı ve hemen herkes odasına yatmaya çıktı. Ama Kerem ve İnci'nin yatma konusunda sorunu vardı. Çünkü aynı odada kalmak zorundalar. Sonuçta evdekilerin hiç bir şey den şüphelenmemeleri gerekiyordu.
Odadaki çift kişilik geniş yatağa bakan İnci "Oda konusunu hiç aklımıza getirmemiştik." Dedi tabi aslında bunu düşünmekten uyuyamadığını dile getiremediği için.
İnci'nin yatağa bakışlarını fark eden Kerem memnuniyetini saklamaya çalışarak düz bir şekilde konuşmaya çalıştı. "Maalesef öyle ama neyse ki yatağımız çok geniş sorun olmayacağını umut ediyorum."
Genç kadın durumu kabullenmek zorunda kaldı. Başka çaresi var mıydı ki sanki. Çantasını açmak için yatağın üzerine oturdu. "Başka bir seçeneğimiz de yok zaten ama bu odaya bir daha gelmeden önce bir koltuk almayı unutmasak iyi olur."
"Bununla ilgilenirim şimdi iki gün bana katlanmak zorundasın." Genç adam da çantasından yatak pijamalarını çıkarmaya başladı.
İnci giyeceklerini eline alarak yataktan kalkar. "Evet öyle yapacağım.......ilk olarak izninle ben duş alayım sonra da sen girersin."
"Sorun değil sen git ben daha çantamdakileri çıkarmadım zaten."
"Çok kalmam."
İnci gerçekten de on dakika da banyodan çıktı. Üzerinde geceliği yerine yine pijamaları vardı. Allah'tan geceliğinin yanına gece pijamalarını almayı unutmamıştı. Odaya girince Kerem ile karşılaştı. Kerem anlaşılmaz gözleri ile tepeden tırnağa incelemesini yaptı ve sonra eşyalarını alarak ayağa kalktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAĞLILIK 1 - ANNELİK ANLAŞMASI -(TAMAMLANDI - DÜZENLENİYOR)
General FictionAnnelik Anlaşması' nı okuduktan sonra Kerem'in küçük kız kardeşi Miray'ın anlatıldığı Aşkın Amansız Savaşı' nı okumalısınız ve ortanca kardeş olan Demir'i ise üçüncü hikaye olarak Asi Çiçeğim'de okuyabilirsiniz arkadaşlar.