Genç kadın evin işlerini bitirirdi ve eline aldığı kahve ile kitap okumaya geçti salona. Çift kişilik koltuğun üzerine rahatça ayaklarını uzatarak oturdu. Elindeki kahveyi masanın üzerine bıraktı ve elindeki kitabın kaldığı sayfasını aşmaya başladı. Kerim de halası ile gitmişti bugün. Evde yalnız başına kafasını dinliyordu kendiside. Ama tam arkasında bir hareket hissederek döndü ve Kerem’in kendisini inceleyen gözleri ile karşılaştı.
“Kerem…..ne işin var burada? Korkuttun beni.”
Genç adam daha yakınına geldi genç kadının ve eğilerek İnci’nin yanağına bir öpücük kondurdu. “Evimize gelmeme bu kadar şaşırmanı anlayamıyorum İnci. Üstelik korkulacak kadar da çirkin bir adam olduğumu düşünmüyorum.”
Genç adamın öpücüğü ile kendisini kaybetti ama şaşkınlık ve sevincini bir kenara bırakarak kaşlarını çatıp kızgın gibi davranmaya çalıştı genç kadın. “Kerem ne demek istediğimi biliyorsun. Bu erken saatte seni evde beklemiyordum ve evet korkunç bir adam değilsin. Aksine çok yakışıklısın.”
Genç adam karısının yanına oturmak için İnci’nin ayaklarını biraz kaldırdı ve oturunca da kendi bacakları üzerine yeniden bıraktı. Kolunu da koltuğun arkasına yaslayarak “Sevgili karımın beni beğenmesi hoşuma gitti…..erken gelmemim nedenine gelirsek işlerimi bitirdim ve dışarıda da çok güzel bir hava olduğu için Kerim ile seni dışarı çıkarmaya karar verdim.” Dedi.
Genç kadın da kitabının arasına ayraç yerleştirerek masanın üzerine bıraktı ve ayaklarını da Kerem’in bacakları üzerinden çekerek koltuktan aşağı sarkıttı. Sakin, tatlı sesi ile “Çok güzel bir fikir Kerem ama geç kaldın çünkü Miray Kerim’i alıp gitti bile. Ancak akşam yatma vaktinde Miray, Kerim’i geri getirecek.”
Kerem İnci’nin masanın üzerine bıraktığı yarım kahvesini alarak içinden bir yudum aldı ve “Zararı yok İnci seninle ben hala buradayız……hadi hazırlan da çıkalım.” Kahveden bir yudum daha aldı genç adam ve yüzünü biraz ekşiterek “Bu arada bu kahve çok şekerli nasıl içiyorsun bunu ya?”
İnci kocasının elinde tuttuğu fincana arkasından da Kerem’in yüzüne baktı. Genç adam kahvenin tatlılığından şikayet etmesine rağmen büyük yudumlar alıyor, yüzünde tebessüm ile büyük bir keyifle kahveyi bitiriyordu. Karısının ağzının değdiği fincandan hiç tiksinmiyormuş gibi davranıyor ve bu durum genç kadının da hoşuna gidiyordu. Kerem yani kocası kendisi ile bir şeyler paylamaktan keyif alıyordu sanırım. Genç kadın hala bunların bir rüya olduğuna ve uyanınca her şeyin berbat olacağına inanmak istiyordu. Ama yanındaki adamın sıcaklığı, varlığı bir gerçekti.
“O kahve benimdi ve ben tatlı kahveyi severim, sana da kahvemden içmen için izin verdiğimi hatırlamıyorum. Ayrıca Kerem beni gezdirmek zorunda değilsin hem……”
“İnci hazırlanır mısın lütfen. Seni kaçırmıyorum sadece eve erken geldim, biraz dışarıda vakit geçirelim istedim. Hadi ama daha ne kadar bekleyeceğim. Hani sen en dakik, en çabuk hazırlanan kadındın. Ne oldu formdan mı düştün.”
“Tamam gidiyorum. Yirmi dakika sonra hazırım.”
İnci nereye gideceklerini bilmiyordu ama akşam yemeğini dışarıda yiyeceklerinden emindi. Bu yüzden dizlerinin hizasında biten boyu ile kayık yaka, kollarını açıkta bırakan siyah ve üzerinde mavi büyük halkalar olan çok sade bir elbise giydi. Daha bu sabah yıkadığı saçlarını güzelce taradı, salık bıraktı. Gözlerine rimel ve çok hafif bir turuncu rujdan başka makyaj yapmadı. Bileğini inci bir bileklik ve kulaklarına da inci bir çift küpe takarak siyak çantasıyla Kerem’in yanına gitti.
Yirmi dakika sonra Kerem arabanın kapısını açarak karısının binmesini bekledi ve İnci’nin koltuğuna yerleşmesi ile kendisi de şoför koltuğuna oturdu. Kerem İnci’nin kısa sürede bu kadar güzel görünmesi karşısında şok olmuştu. Bir de kadınlar güzel olmak için dışarı çıkmadan önce saatlerce süslenir veya bakım yaparlar. Gerçi İnci doğal haliyle bile o boya küpüne bakmış kanlardan yüz kat daha göz alıcıydı. Kendince çok az makyajı ise ona ayrı bir hava katıyor. Dizlerinde olan elbise ise üzerine tam oturmuş. Siyah ve mavi karışımı yüzüne çok güzel uyum sağlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAĞLILIK 1 - ANNELİK ANLAŞMASI -(TAMAMLANDI - DÜZENLENİYOR)
Ficción GeneralAnnelik Anlaşması' nı okuduktan sonra Kerem'in küçük kız kardeşi Miray'ın anlatıldığı Aşkın Amansız Savaşı' nı okumalısınız ve ortanca kardeş olan Demir'i ise üçüncü hikaye olarak Asi Çiçeğim'de okuyabilirsiniz arkadaşlar.