Wróciłam do domu z moim chlebkiem i odrazu zabrałam się za robienie kanapek, byłam głodna jak wilk!
Zrobiłam je i zjadłam w mgnieniu oka. Teraz tylko pozostało mi pozmywanie naczyń i poukładanie ich w szafkach. Włączyłam radio i zaczęłam tańczyć, żeby umilić sobie trochę czas porządku.
Byłam w połowie zmywanie, kiedy poczułam czyiś wzrok na sobie. Odwróciłam się w stronę okna i zauważyłam tego bruneta, na którego wpadłam pare minut temu i który mi się teraz przyglądał.
To było trochę krępujące, ale olałam to. Może na kogoś czekał pod moim blokiem.
~Czekam jedynie na ciebie~usłyszałam głos w mojej głowie.
~Wypierdalaj z mojej głowy! Wiedziałam, że jestem szalona, ale żeby aż tak, że słyszę jakieś głosy? Kyle miała racje... Muszę udać się do psychiatry~odpowiedziałam głosowi
Już kiedyś wydawało mi się, że jakieś małe chomiki zamieszkują mój mózg i podpowiadają mi co robić, ale pierwszy raz przesłały mi wiadomość w myślach!
Możecie pomysleć, że jestem nie normalna, ale ja jestem po prostu osobą z ogromną wyobraźnią i poczuciem humoru.
***7h później***
Stoję przed szafą i za bardzo nie wiem co ubrać.
W końcu decyduje się na granatową sukienkę do kolan z wycięciem na plecach. Prostuje moje brązowe włosy i robie makijaż. Gotowa do wyjścia czekam na Kyle, która ma się zjawić za jakieś 15 minut.
Patrze przez okno, a tam nadal stoi ten koleś, może coś mu się stało. Postanowiłam to sprawdzić. Otworzyłam okno.
-Hej, stało się coś?-zapytałam
-Tak
-Co?
-Chciałbym powiedzieć coś pewnej dziewczynie, ale boje się, że jak się dowie to się przestraszy, nie będzie chciała mieć ze mną nic wspólnego.
-Powiedz jej prosto z mostu, jak nie zrozumie to nie jest ciebie warta i trudno, znajdziesz lepszą-uśmiechnęłam się
-Ale nie ma lepszej...
-Żartujesz? To kim ona jest? Gwiazdą? Modelką?
-Ona jest tob...
-Ooo Kylie już przyjechała! Muszę kończyć, pa! Powodzenia u tej dziewczyny!-przerwałam mu gdy zobaczyłam przyjaciółkę na horyzoncie.
Oby ta dziewczyna go zrozumiała, widać, że mu zależy.W mediach zdjęcie bruneta!
Ps. Wyobraźcie sobie, że ma zielone oczka i trochę jaśniejsze włosy!Do następnego❤️🔜
CZYTASZ
I'm Your Alpha
Manusia SerigalaFragmenty z książki: -Spierdalaj stary przydupasie! -Ha ha ha-usłyszałam śmiech, wiec odwróciłam głowę by zobaczyć do kogo należy. To był ten brunet, ten na którego rano wpadłam. -Łoooo kurwa! To znowu ty!-byłam bardziej niż zdziwiona tym, że akurat...