Niall*
İlk düşüncem ona inanmamak olmuştu. Sonuçta bunu 'Harry' yaptı dese bu kadar şaşırmazdım. Zayn, farklıydı. Bu tür bir pisliği yapacak biri değildi. Diğer yandan Zayn'in son zamanlarda çok farklı davrandığını hepimiz çok iyi biliyorduk. Sonya bar... Aklıma gelen o düüşüncelerle hızla kalkıp odadan çıktım. Bu kız o barda şarkı söylüyordu ve Zayn sırf bu yüzden anlaşmalarını ve randevularını iptal edip her gece onu izlemeye gidiyordu. Ah, kız haklıydı. İçimde hissettiğim o tarifi imkansız öfkeyle telefona yapıştım ve Zayn'i aradım. Kapalıydı. Bu sefer Harry'i aramayı düşündüm. İkinci çalışta açtı "Efendim Niall" demişti.
"Zayn orda mı?" dedim sakin olmaya çalışarak. Şaşkın bir ses tonuyla "Evet burada" dedi. "Neredesiniz?" dedim. Söylediği yeri zihnime kayıt ederek arabama ilerledim. Bu kız hakkında fazla korumacı olduğumu iddia edebilirsiniz. Sonuçta arkadaşım değil, sevgilim hiç değil. Ama bir şekilde kendimi ona yakın hissediyordum. Onu o koridorda öylece bulduğumdan itibaren tuhaf bir şekilde kendimi onu korumaya yönelik hissediyordum. O gün o çarşaf içerisinde öyle kırılgan ve bitik duruyordu ki. Eli yüzü kan içerisindeydi. Hızla eve getirip hizmetçilere yıkatmıştım. Yeni şeyler aldırıp giydirmelerini söylemiştim. Tüm bu olanlar esnasında o hep yarı baygın yarı uyur bir şekildeydi. O otelde ne aradığıma gelirsek, İrlanda'dan gelen kuzenim o oteldeydi. Onu ziyaret etmiş, otelden ayrılırken birinin hıçkırıklarını duydum ve ona ulaştım. İyiki de ulaşmıştım. Benim yerime başka biri bulsaydı veya hiç kimse o seslere kulak asmasaydı ona ne olurdu inanın bilmiyorum.
Arabamı bulundukları yerin önünde durdurduktan sonra hızla yanlarına ulaştım. Zayn orada başını ellerinin arasına almış bir şekilde oturuyordu. Him kimse daha bana 'Hoşgeldin' diyemeden ona ulaştım. "Dün gece neredeydin?" dedim sert bir sesle. Zayn kafasını kaldırıp "Bu seni ilgilendirmez" dedi. Yakalarına yapıştığım gibi kaldırdım onu. Diğerleri şaşkınlıktan kıpırdayamıyordu. "Oteldeydin öyle değil mi?" dedim. "E-Evet" dedi Zayn. O da şaşkındı. Yakasını bırakıp arkamı döndüm. Alacağım cevabı almıştım. Tam gidiyordum ki bunun yeterli olmadığını anladım. Hızla döndüm ve yumruğumu gözüne geçirdim. O yere yığılırken ben yeniden arabama doğru ilerledim. Bunu haketmişti.
http://www.youtube.com/watch?v=bE9z4lL1UYU&feature=branded
AÇIP OKUMANIZI ÖNERİYORUM :)
"Hayııır!" diye bir çığlık atarak uyandı uykusundan. Tamam, onu uykusunda seyretmem beni sapık veya takıntılı yapmaz. Sadece eve geldiğimde onunla konuşmaya devam etmek istemiştim. O ise çoktan uyuyakalmıştı. Bir çocuk gibi sürekli sağına veya soluna dönüyordu. Bazen gülümsüyor bazen de korkuyordu. Şimdi ise çığlık atarak uyanmıştı. Hızla yanına gidip elinden tuttum. Ağlıyordu. Uyku sersemi bir şekilde sayıklamaya da devam ediyordu. "Yalvarırım yapma..." diyordu. O an rüyasında ne gördüğünü anlamıştım. O lanet gecede takılı kalmıştı. "Şşşt. Ben buradayım" dedim yanına oturarak. Burnunu çekerek bana baktı ve hemen ardından beni tamamen şaşırtarak sımsıkı sarıldı. Ellerim havada öylece kalakalmıştım. Sonra o şoku atarak saçlarını okşamaya başladım. Uykudan ağlayarak uyanan çocuğunu avutan bir anne gibi. Bu duygu içimi öyle bir ısıtmıştı ki...
"Ben yanındayım" dedim. Bir kızın saçının çilek veya çikolata veya her ikisinin karşımı bir şekilde kokması normalmiydi? Sanırım acıkıyorum. Saçlarını biraz daha kokladıktan sonra bu kokuyu sevdiğimi anladım. Bir anda irkilerek benden uzaklaştı. Yüzünü hızla silerek "Beni evinden kovmaya mı geldin? Sonuçta arkadaşına iftira attığımı düşünüyorsun..." diyordu ki hızla sözlerini böldüm. "Hayır! Öyle bir düşüncem yok. Sadece bu düşünceden kesin emin olmak istedim ve oldum da" dedim. Gözleri korkudan iri iri açılmıştı. "Yoksa, yoksa ona burada olduğumu falan mı söyledin?" dedim. "Hayır, ona hiç bir şey söylemedim. Sadece dün gece nerede olduğunu sordum ve verdiği cevap her şeyi kesinleştirdi" dedim. Kollarını kendine çektiği dizlerinin etrafına sarıp çenesini dizine yasladı. Küçük bir kız çocuğu gibi duruyordu. "Senin için sorun oluyorum. Belki de gitmeliyim" dedi gözlerini boşluğa dikerek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Ünlüye Aşık Olmak
FanficSenelerdir bunun hayalini yaşayıp gerçekleştiren iki arkadaş Londra'ya yerleşmişlerdir her şeye rağmen, ama Melis beklediği gibi bir sonuç alamaz Zayn'den ve ondan vazgeçer ama nereden bilebilir ki onca unutma çabalarına rağmen çalışmaya başladığı b...