Güzel yorumlarınız için teşekkür ederim. Medya da Melis var 14.bölümün medyasına da Selini yüklüyorum bakarsınız bir daha ki bölüme de Logan'ı koyucam. İyi okumalar :)
İçimdeki korku her şeyi yakıp yıkıyordu. Hızla sandalyemden ayağa kalktım. Harry bana suçlarcasına bakıyordu. "Bunu nasıl yapabildin? Onu Zayn'den nasıl saklayabildin?" dedi. "Göründüğü gibi değil açıklamama izin ver, lütfen" dedim. Harry bana biraz daha baktıktan sonra boş sandalyenin birine oturdu. "Konuyu az çok biliyorsundur" dedim. Onaylarcasına kafasını salladı. "Hamile olduğumu öğrendiğimde onu hemen aldırmayı düşündüm ama yapamadım. Ona bir türlü kıyamadım. Zayn'e söyleseydim ne değişecekti? Onu elimden alacaktım. Sence ben onsuz yaşayabilir miyim?" dedim. Harry bir şey diyecekken "Bu işler düşündüğün kadar kolay değil Harry. Belki yaptığım yanlıştı. Fakat yaptığım yanlışların en doğrusuydu. Ona mükemmel bir hayat sunuyorum şu an" dedim. Harry Logan'a baktı ve gülümsedi. Logan'a bakıpta gülümsemeyen tek bir insan tanımıyordum. Bana dönünce suratı yine ciddileşti.
"Babası olmadan mükemmel bir hayatı olamaz. Söylesene okula başladığında veya parka götürdüğünde bir şeylerin eksik olduğunu anlamayacakmı. Gün gelince 'Benim babam nerede' diye sormayacak mı?" dedi. Logan'a bakarak tüm bunların ne kadar doğru olduğunu düşündüm. Ama ben bunları onu doğumayı göze aldığımda da biliyordum. Selin hızla "Üstüne gitmeyi kes! Sanki onu tek başına yapmış gibi" dedi. Harry'nin gözleri alaycı bir şekilde kısıldı. "Evet, tek başına yapılmadı. Bende bunu diyorum, her iki tarafta üstüne düşeni yapabilir" dedi. Selin ona bakıp bir şeyler homurdandı. Bu hallerine gülmemek için kendimi zor tutuyordum. "Lütfen, şu an hazır değiliz. Ne ben ne de Logan bu duruma hazır değiliz. Belki ileride. Ama şimdi değil" dedim.
Harry olumsuzca kafasını salladı. "Benden bunu isteme. Ben doğru olanı yapıyorum" dedi ve cebinden telefonunu çıkardı. İnanamaz gözlerle ona bakakaldım. "Lütfen..." dedim. Harry gözlerimin içine baktı. "Tek bir şartla" dedi. Ah, bu şartlar artık fazla oluyordu. "Kabul" dedim. Harry gülerek "Şartım seninle ilgili değil. Onunla ilgili" dedi Selin'i göstererek. Kahvesini yudumlayan Selin bir anda kalakaldı. Kahvesinin döküldüğünü umursamayarak masaya bıraktı. "Ne demek benimle ilgili?!" dedi. Harry ellerini kıvırcık saçlarına daldırarak gülümsedi. "Sevgilim olmayı kabul ederse, ağzımdan tek kelime çıkmayacak" dedi. Selin gözlerini pörtletmiş bir şekilde Harry'e bakakaldı. "Defol git!" dedi. Harry onaylarcasına kafasını salladı ve ayağa kalktı. Selin'İn elinden tutarak "Lütfen..." dedim. Selin bana öldürücü bakışlar atıp "Pekala" dedi. Harry gamzelerini çıkaran bir şekilde güldü.
"Sevgilin olma teklifini kabul ettim" dedi. Harry gülmeye devam ederek "İşte böyle" dedi. Selin'de bir anda gülümsemeye başladı. "Şimdi de senden ayrılıyorum" dedi. Ben ikisine bakakalmıştım. Harry kaşlarını çatarak Selin'e baktı. Selin gülerek "Tamam, sadece bir şakaydı" dedi.
***
Zayn*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Ünlüye Aşık Olmak
FanficSenelerdir bunun hayalini yaşayıp gerçekleştiren iki arkadaş Londra'ya yerleşmişlerdir her şeye rağmen, ama Melis beklediği gibi bir sonuç alamaz Zayn'den ve ondan vazgeçer ama nereden bilebilir ki onca unutma çabalarına rağmen çalışmaya başladığı b...