http://www.youtube.com/watch?v=vShCqrZiK_0
BU ŞARKIYLA OKUMANIZ TAVSİYE :)
Everybody’s waiting
- Herkes bekliyor
Everybody’s watching
- Herkes izliyor
Even when you’re sleeping
- Uyurken bile
Keep your ey-eyes open
- Gözlerini açık tut
The tricky thing
- Aldatıcı olan şey ise
Is yesterday we were just children
- Dün biz sadece çocuktuk
Playing soldiers
- Askercilik oynardık
Just pretending
- Sadece rol yapardık
Dreaming dreams with happy endings
- Mutlu sonlu hayaller kurardık
In backyards, winning battles with our wooden swords
- Arka bahçede tahtadan kılıcımızla savaşlar kazanırdık
But now we’ve stepped into a cruel world
- Ama şimdi acımasız bir dünyaya adım attık
Where everybody stands and keeps score
- Herkesin direnip, yaptıklarının kaydını tuttuğu
Şarkı bittiğinde dünki gibi herkes tatktir dolu gözlerle alkışlıyordu. Hemen bir selam verdim. Gözlerim dün onların oturduğu yere kayınca yine onları görmüştüm. Onlar da beni alkışlıyordu. Gözlerim onlara odaklanmış bir şekilde alkışların bitişini dinledim. Gözümün önündeki hareketlenmeyle az ileriye döndü bakışlarım. Selin mor bir elbise içinde harika görünüyordu. Ve hemen karşımdaki masaya oturuyordu. Bana öpücük atması az önce solan yüzümü yine güldürmüştü. Tam yine istekleri soracakken Zayn'in o erkeksi sesini duydum. "Bende bir şarkı isteyecektim. One Direction'dan Moments" dedi. Kendi grubunun ismini yabancı birisiymiş gibi söylüyordu. Sert bakışlarımı ona odakladım. "Nasıl istersen" dedim. Bu benim için bir hayli zor olacaktı.
Derin bir nefes alarak boynumdaki elektro gitarı çıkardım. Herkes dikkatle bana bakıyordu. 'Sakın saçma bir şey yapma! diye uyarıyordum kendimi. Yapmamalıydım... Hem o kim di ki benim için? Sıradan bir müşteri. Diğerleri gibi istekte bulunan bir müşteri. Canımı delicesine yakan bir müşteri... Arkamdaki orkestraya dönerek başımı salladım. O an da müziğe girdiler. Neden bu şarkıyı istemişti ki? Neden, her dinlediğimde ağlamamı sağlayan bir şarkıyı söylemişti. Bir anım yine gözlerimin önünde canlandı. Bu şarkıyı ilk dinleyişimdi belki. Yorgun argın okuldan gelmiş direk bilgisayarın başına geçmiştim. O günler One Direction adındaki o grubu tanıdığım ilk günlerdi. Bu şarkıyı açtığım sırada tesadüfen Zayn'in bir fotosunu açmıştım. O an gözlerim dolmuştu. Bazılarınız bunu yaşım gereği olarak düşünebilir. Ama ben böyle basit şeylere-özellikle bir erkeğe-ağlayan tiplerden değildim.
Babamı özlediğimde bile bu kadar duygusal olmazdım. O an gözlerimden bir damla aktı. İşte tam da o an anladım onu sevdiğimi. Hayatım boyunca beklediğim o erkeğin o olduğunu... Kendime bir söz vermiştim o gün. 'Seninle tanışacağım Zayn Malik. Ne pahasına olursa olsun tanışacağım' . Bu şarkı belkide en sevdiğim şarkılarıydı. İyide o nasıl bunu bilebilirdiki? Gözlerimin dolmamasını engellemeye çalışarak şarkıya başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Ünlüye Aşık Olmak
Fiksi PenggemarSenelerdir bunun hayalini yaşayıp gerçekleştiren iki arkadaş Londra'ya yerleşmişlerdir her şeye rağmen, ama Melis beklediği gibi bir sonuç alamaz Zayn'den ve ondan vazgeçer ama nereden bilebilir ki onca unutma çabalarına rağmen çalışmaya başladığı b...