Bir Ünlüye Aşık Olmak 24.Bölüm

221 10 1
                                    

Şaşkınlıkla "Yok" dedi.

 

Dik durmaya devam ederek "O zaman isteğimi elbette yanlış anlarsınız. Eğer işe sizin silahlarınızda girerse oğlumu kurtaramayabilirim daha da kötüsü ona zarar verebilirler. Ben çocuğumu ordan alıp arabama binmeden tek bir silah sesi duymayacağım. Anlaşıldı mı?" dedim. Polisler hep birlikte şaşkınlıkla kafalarını salladılar. Zayn'e dönerek "Ne kadar istiyorlar, saat kaçta ve nerede? Hadi hazırlanmamız gerek" dedim. Zayn ciddi bir ifadeyle kafasını sallayıp beraber arabaya doğru ilerledik. İlerlerken bir yandan da polisler arkamızdan "Sizle daha sonra irtibata geçeceğiz" dediklerini duymuştum. 

 

-Saatler Sonra*

 

"Nerede bunlar" diye inledim etrafıma son kez göz attıktan sonra. Zayn omzumu okşayarak "Biraz sonra burada olurlar. Sakin olmalıyız" dedi. Yorgun düşmüş gözlerine baktım. O benim gibi saatlerce ağlamamıştı. Bu da tüm sıkıntıyı içine attığını belli ediyordu. Bu daha zordu. Elimi kaldırarak yüzüne koydum "Her şey bittiğinde uzun bir tatile ihtiyacımız var" dedim. Gözlerine ulaşmayan bir tebessümle "Kesinlikle" dedi. İşte o anda gecenin bir yarısı bu ıssız parkın önünde büyük bir araba durdu. Arabanın içinden filmlrdeki kötü adamalara benzeyen iri yarı iki adam çıktı. Biri Logan'ı tutarken diğeri elimizdeki çantaya göz atmakla meşguldü. Hızla Logan'ı tutan adama doğru atıldım. Bu hareketimle saniyeler içinde diğer adam silahını çekip bana doğrulttu. Şaşkınlıkla bir silaha birde ağlayarak bana doğru bakan Logan'a baktım. Zayn hızla belimden yakalayıp beni kendine çekti. "İndirin şunları! İşte paranız!" dedi ve para dolu çantayı onlara doğru attı. Eli boşta olan adam hızla çantayı kapıp içini karıştırmaya başladı. 

 

Bir desteyi çıkarıp inceledikten sonra arabadaki bir adama "Gerçek" dedi. Para çanrasını arabaya atarken bana bakıp gülümsedi. "Çocuğunu istiyor musun?" dedi tiksinç bir gülümseme eşlğinde. Hızla kafamı salaldım. Adamın kucağından hala ağlamkata olan Logan'ı alıp bana doğru itti. Logan paytak paytak yürüyerek bana geldi. Göz yaşları eşliğinde onu kucağıma alıp defalarca öperken Zayn ile beraber arkamızı dönüp arabamıza doğru yürüdük. İşte her şey o anda oldu. Adam arkamızdan seslendi. "Bu işe polisi karıştırmamanı söylemiştim" dedi ve ardından üç el silah sesi duyuldu. İşte tam da o an kendimi bu olayların içinde üçüncü şahıs gibi hissetmiştim. Sanki burada duran ben değildim. Ben şimdi hissiz bir şekilde olanları izliyordum.

 

Kalbim atıyordu, nefes alabiliyordum ve hiçbir yerim acımıyordu. Endişeyle Logan’a baktım. İri gözleri bana korkuyla baksa da ondada kurşuna dair bir iz yoktu. Tek bir ihtimal kalmıştı. Kalbimde hissettiğim o büyük acıyla yanı başıma baktım. Zayn yüzü terden ıslanmış bir şekilde bize bakıyordu. Dizlerinin üstüne düşmeden önce tek duyabildiğim belli belirsiz bir “Üzgünüm” dü. Biri acı bir feryat koparmıştı. Logan’ı yere bırakıp acıyla Zayn’in yanına eğilirken bu feryadı bana ait olduğunu anlayabilmiştim. Gözlerim korkuyla sırtındaki üç deliğe kaymıştı. Su gibi kanın aktığı yere.

Elim ister istemez yaraların üstüne gitti ve kapandı. Şok içinde ağlarken bir yanım yardım için etrafına bakıyordu. Polisler lanet arabalarından çıkarak bulunduğumuz yere yönelirken Zayn’e eğilip “Bak geliyorlar. Dayan. Lütfen dayan. Kurtulacaksın” diyordum kendimin bile zor duyduğu bir ses tonuyla. Zayn uzun bir süre cevap vermedi. Korkuya ismini defalarca fısıldadım. O ise gözlerini zar zor açıp vücudundaki son güç kırıntılarını da harcayarak bana gülümsedi.

 

Bundan sonrası için söyledikleri ise vedadan farksızdı. “Seni seviyorum Melis. Hep sevdim ve her zaman seveceğim. Hep güçlü biri olduğunu ve ne kadar dayanıklı olduğunu en iyi ben bilirim. Yine öyle ol. Biliyorum, üzüleceksin belki de sizi bırakıp gittiğim için bana lanet okuyacaksın ama hep güçlü kal olur mu? Oğlumuz için. Ve ona özür dilediğimi söyle. Ona söz vermiştim ama elimde olamayan sebeplerden dolayı sözümü tutamadığımı söyle” Gözlerinden bir damla yaş akarken konuşmaya devam etti “Onu her zaman seveceğimi söyle” dedi ve gözlerini kapadı. Göğsüne kapanıp çığlık çığlığa ağlarken biri sırtıma dokundu. Arkamı dönüp baktığımda Logan yaşlı gözlerle babasına bakıyordu. “Bizi seviyor” dedi sonunda. Sağlık görevlileri gelip Zayn’i apar topar alırken ben ona son bir kez daha bakıp oğlumu kucağıma almıştım. 

Şimdi son bölümü paylaşıyorum bölümü bölecektim ama orjinali gibi 25te bitmesini istedim.Hikayeyi bu zamana kada okuduğunuz için teşekkürler.

Bir Ünlüye Aşık OlmakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin