Voodoo Magıc /// ZİAM PALİK

7.4K 214 22
                                    

"Alice lütfen ağlama artık, inan bana o pisliğe bunun bedelini ödetebiliriz" genç kız hıçkırıklarını durdurup arkadaşına baktı.

"Ne yapabiliriz ki? zayn artık beni istemiyor, onun canını yakmak istemiyorum." Dedi genç kız. ama arkadaşının vazgeçmek gibi bir niyeti yoktu.

"Bir kere olsun beni dinle tamam mı?!. Seni üzdüğü işin işe yaramaz aletini kesip ona yedirmek istiyorum ama bundan daha kötü bir şey yapacağız." arkadaşına korkulu gözlerle baktı kız, onu daha önce bu kadar öfkeli ve kızgın görmemişti.

"Sakin ol sarah. tamam sen istiyorsan onu yapacağız."

"O zaman şimdi benimle geliyorsun yanına o piçin fotoğrafını almayı unutma.!" genç kız arkadaşını sorgulamadan dediğini yapmıştı, birlikte evden çıktılar. Zayn'i gerçekten kötü günler bekliyordu.

~~~~

"Bizim burada ne işimiz var tanrı aşkına?!.. sarah gidelim buradan!"

"Hayır.! bu işe çoktan başladık. Hem sana yaptıklarını unutup hiç birşey yapmadan oturacak mısın?!"

"Bu şekilde olması gerekmiyor. ben korkuyorum!" sarah gülümsedi. arkadaşının elini güven verircesine sıktı.

"Korkma tatlım, hiç birşey olmayacak. Ona yapacağımız şey. çok zararsız. Güven bana. İçeri girelim hadi."

**

"Söyleyin bakalım güzeller. neden buradasınız." diye sordu yaşlı cadı. evet bir cadıydı. Ama filmlerdeki gibi büyük bir küresi, uçan süpürgesi falan yoktu. Sıradan basit bir yerde yaşıyordu. Biraz ıssız ve korkunç bir yerde. Evinin etrafında kargalar uçuyordu. en korkuncu ise evin içinde büyük iri gözlü bir baykuşun olmasaydı. Siyah yuvarlak bir kafeste etrafa bakıp ötüyordu. Ve eski bir inanışa göre baykuşlar ölümü temsil ediyordu. Alice'in konuşmayacağını anlayan sarah. Büyücü kadına herşeyi anlatmıştı.

" bu kolay birşey. sevgilinin fotoğrafını adını, ve kime aşık olacağını söylemen yeterli olacaktır." Alice çantasından zayn'nin en sevdiği fotoğrafı çıkarırken elleri titremişti. Bunu yapmak istemiyordu ama bir taraftan acı çekmesini istiyordu. Fotoğrafı cadıya verdi.

"Sevgilimin adı zayn. zayn malik.. ve aşık olmasını istediğim kişinin adı liam payne.."

######

Merhaba :) işte yeni kurgum. Buna ne zaman devam ederim bilemiyorum umarım seversiniz :))

Voodoo Magıc  /// ZİAMAYNEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin