13. Bölüm

1.5K 136 28
                                    

''bunu gerçekten yapmış olamazsın!'' yaşlı cadı kardeşinin kendini anlamıyor olmasına sinirlenmişti. o iki gencin bir birinden uzak durması gerekiyordu. en başından onu dinlemediği için pişmandı. bu işe bulaşmamalıydı.

'' ester buna mecburum. o ikisi ne zaman bir araya gelirse beni ölüme biraz daha yaklaştırıyor. bu lanet sadece onları değil beni de etkiliyor!'' 

'' sen onları böyle aptal bir kabusla ayırabileceğini mi sanıyorsun? salama onlara bir bak. böyle şeyler bir birini seven iki aşığı daha çok yakınlaştırır. üzgünüm kardeşim.. bu yaptığın şeyin bir anlamı yok. liam asla zayn'den vazgeçmez!''

'' vazgeçmek zorunda.. o ikisi birbirinden ayrılmak zorunda...''

*****

Liam gördüğü kabusu aklından çıkaramıyordu. sevgilisi gözleri önünde ondan yardım isterken sadece bakmış elinden bir şey gelmemişti. gerçekten böyle birşey olabilir miydi? zayn'le ilişkisi olduğunu öğrendiklerinde ona zarar verirler miydi? tabii ki böyle bir şeye asla izin vermezdi. ufaklığını canı pahasına olsa koruyacaktı. 

'' Ne düşünüyorsun?'' zayn'nin sıcak nefesini yüzünde hissedince düşüncelerini kenara bırakıp kolunu omzuna sardı. yanından bir dakika olsun ayrılmasını istemiyordu. 

'' önemsiz bir şeydi ufaklık. dün gece iyi uyudun mu?'' zayn başını sallarken aklına gelen o görüntü ile rahatsızca kıpırdandı. 

'' bir şey mi var bebeğim?'' liam'a gördüğü kabusu anlatıp anlatmamakta kararsız kalmıştı. 

'' şey, dün sabaha karşı kötü bir kabus gördüm. seninle normal bir güne başlıyorduk. önce evde vakit geçirip dışarı çıktığımızda.--' dedi yutkunup. gördüğü şeyin kabus olduğunu biliyordu ama çok etkilenmişti. 

'' evet?'' 

'' dışarıda nasıl olduğunu hatırlamadığım bir şekilde saldırıya uğruyorduk ve sen... s-sen ölüyordun!'' sözlerini bitirdiğinde liam ona sıkıca sarıldı. aynı anda ikisi de birbilerinin öldüğünü görmüştü. aklına gelen tüm kötü düşünceleri bir kenara bıraktı. ona kimsenin zarar vermesine izin vermeyecekti.

'' korkma. ben hep yanında olacağım. seni bırakmaya niyetim yok sevgilim.'' 

'' ben de seni bırakmayacağım.. okulda kimse birlikte olduğumuzu bilmesin ben harry ve louis'yede söylemeyeceğim.'' liam başının üzerine bir öpücük bıraktı. 

'' sen nasıl istersen bebeğim''  zayn'nin liam'a kabusunda söylemediği bir detay vardı. bir kadın korkunç bir sesle bazı şeyler fısıldamıştı  lanet, alice ölüm! bunların ne anlam taşıdığını merak etmişti. özellikle alice'in bu şeyle olan ilişkisini... en kısa zamanda neler olduğunu öğrenecekti....

Voodoo Magıc  /// ZİAMAYNEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin