2. Bölüm

2.3K 155 59
                                    

Okul tam bir fiyasko geçmişti. Zayn bugün hiç olmadığı kadar sinirli ve kavgacıydı. En yakın arkadaşı ona her zaman ki şakacı tavrı ile yaklaştığında onu tersleyip küfür etmişti. Herkes zayn'nin bu ani değişimi karşısında şaşklığa uğramıştı, zayn kadar pozitif sıcakkanlı biri nasıl oldu da karakterinin tam tersi şekilde davranmaya başlamıştı. Hiç kimse zayn'in büyü yüzünden bu durumda olduğunu bilimiyordu. Alice dışında. Sarah ile zayn'i uzaktan izleyip ondaki gözle görülür değişimi hem zevkle hem üzülerek izliyordu. Hadi ama neyin üzüntüsü. Kesinlikle zayn bunu haketmiyordu. Zayn eve gelir gelmez sıcak bir duş aldı. Üstündeki tüm negatifliğin gittiğini düşünüp yatağına uzandı. bugün yaptığı herşey tek tek gözünün önüne gelmişti. Kendi bile yaptığı şeylere anlam veremiyordu. Kızmaması gereken ne kadar olay varsa tam tersini yapmış arkadaşlarının kalbini kırmıştı. Birde bugün liam için kalbi bir başka atmıştı. Gülümsediğinde kalp atışlarının neden hızlandığını düşündü. Kısılan çikolata kahvesi gözler.. Lanet olsun yine karnında o lanet kasılma vardı. Alice'e karşı bir şeyler hissettiği an'daki gibiydi, gereksiz kalp çarpıntısı ve sürekli sevdiği kişiyi görme arzusu.. Bir dakika. Sevdiği kişi mi?

"Tanrım ne saçmalıyorum ben! uykumu alamadım sanırım" kendi kendine homurdanıp yorganın altına girdi. Şimdi güzel bir uyku çekip daha huzurlu uyanacaktı. Yani umarım.

****

"Sana işe yarayacağını söyledim. Zayn'deki değişimi farkettin değil mi? Louis'i neredeyse dövecekti." Sarah kahkaha atarak zayn'le alay ediyordu. Alice her ne kadar arkadaşına eşlik etsede içinde ki ses onu rahat bırakmıyordu. Zayn acı çekmeyi hakediyordu ama bir erkeğe, üstelik okuldaki en pislik baş belası olan çocuğa aşık olmayı değil.. bir an için cadıya gidip büyüden vazgeçtiğini söylemek istedi ama sol omzunda ki boynuzlu şeytan onu bu fikrinden vazgeçirdi. Şeytan kendi aleyhine olan düşüncelerle asla tahammül edemez, insan oğlunun beynini çok güzel yıkardı. Bu onun göreviydi. Ama bu gerçekten biraz fazlaydı..

*****

"Hadi ama louis, zayn'e kızgın kalamayacağını çok iyi biliyorsun, eminim oda pişmandır. Geldiğinde özür dileyecek." Harry her zamanki iyilik perisi havasında arkdaşlar arasındaki sorunu -sorun değil aslında- halletmeye çalışıyordu.

"Bilemiyorum hazz.. kalbim gerçekten kırıldı."

"Düzelecek.. sen de biraz çaba göster, zayn nişanlısı ile yeni ayrıldı ve sıkıntılı bir döneme girdi. Onu anlayabiliyorum. Lütfen sende benim için biraz alttan alır mısın?" Harry'nin bu masumluğu Louis'i gülümsemişti. En yakın arkadaşını kırmayı istemiyordu. Harry'nin önerisini kabul etti. Umarım zayn ondan özür dilerdi.

****

Zayn ilk dersi kaçırdığı için okul bahçesine küfür ederek koşmaya devam ediyordu. Bu sabah daha iyiydi, yeni gece kabus görmemişti ve gelene kadar bir terslikle karşılamamıştı. Binadan içeri girdiğinde koridorda yankılanan inleme sesiyle donup kaldı. okulun içinde bunu hangi Gerizekalı yapıyor acaba diye düşündü. Merakına yenik düşüp sesin geldiği yöne doğru yürüdü. Başını boş sınıfın yarım açık kapısından uzattığında liam'ın kafasını sarışın bir kızın bacak arasında gördü. O iri vücudu nerede görse tanırdı. Liam ayağa kalkıp pantolonu'nu indirdi ve kızın çığlığını yok etmek için beyaz tişörtünü kızın ağzına tıktı. Kızın çığlığı hırıltılı bir inlemeye dönüştüğünde zayn sessizce kapıyı eski haline getirip oradan uzaklaştı. Gördüğü şey hiç hoşuna gitmemişti. Liam'ın bir kızla seks yaparken görmek neden kalbinde bir sızı oluşturmuştu. Bu berbat histen kurtulması gerekiyordu... Hemde bir an önce...

Voodoo Magıc  /// ZİAMAYNEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin