5. Bölüm

2.2K 140 63
                                    

"Zayn erken dönecek misin?" Diye sordu mia. yatakta siyah transparan geceliği ile zayn'i baştan çıkarmak için uğraşıyordu. Zayn saçlarını son kez kontrol edip yatağın üstünde ki seksi kadına duygusuzca baktı. Biraz olsun etkilenme hissetmemişti. karşısında yarı çıplak seksi bir kadın, üstelik yatağındayken bir doğum günü partisine gitmek üzereydi.

"Hayır. beni boşuna bekleme mia.. sana iyi geceler." kızın düşen yüzüne bakıp odasından çıktı. Kalkmalıydı. o bacak arasındaki et parçası Kalkmalıydı!. kadınlar ilgi odağı idi. liam payne değil. düşüncelerini bir kenara bırakıp evden çıktı. biraz eğlenmek ona iyi gelecekti. belki okuldan başka bir kız dikkatini çekerdi.. Umarım çekebilir..

*****

"O pisliğin burada ne işi var louis!?" zayn elindeki bardağı sıkıca tutarken esmer bir kızla kucak dansı yapan liam payne'i öfke ve kıskançlık karışımı bir duygu ile izliyordu. İçinden bir ses o kızı kaldırıp dansı onun yapmasını söylese de, diğer ses liam'ın daha kötü iyeler peşinde olduğunu söylüyordu ve haklıydı. payne ona atılan yumruğun hesabını soracaktı. üstelik zayn'in hayalinde ki gibi olacaktı.

"Harry çağırmış zayn, ben de görmek istemiyorum. sadece görmezden gel." ah tabii öyle söylenince görmezden gelecekti. öfke ile bakan kahverengi gözlerle bakışınca içi titremişti. Bakışları oldukça tehdikardı. Zayn en fazla dayak yerim diye düşündü. başka ne yapabilir ki?.. Gecenin ilerleyen saatlerinde yine gözünün önünü göremeyecek kadar sarhoş olmuştu, ve hiç bir kızla tensel bir temas kurmamıştı. yani ona asılan bir çok kızla dans etmişti ama kimse onda şehveti uyandırmamıştı. Zayn'in gözleri karardığında cadının yaptığı büyü zayn'i elegeçirmişti. elinde ki içki bardağını yere bırakıp ileride ki kalabalığa doğru yürümeye başladı. Ne olursa olsun bu gece liam'ın dudaklarının tadına bakacaktı. Liam'ın masasına yaklaştığında onun dışında herkesin olduğunu gördü. Sinirli bir şekilde ellerini yumruk haline getirdi. Bir kızı beceriyor olabilirdi. Evet, kesinlikle kucak dansı yapan kıza bir odada çığlık attıryordu. İçine dolan öfke ile yukarı çıkmaya başladı. buna engel olmalıydı. nedenini hala bilmese de liam'ın bir kızla görmek istemiyordu. Koridorun sonunda ki odaya girdiğinde kapı arkasından şiddetle kapatıldı. Kilitlendi.

"Merhaba ufaklık.." liam'ın kalın boğuk sesini duyduğunda bugün olması için uğraştığı o şehvet vücüdunu ele geçirmeye başlamıştı.

"O esmer kız nerede?"

"Sende mi becermek istiyorsun? ah, ama sıranı bekle kız Harry'in altında şuan." zayn öfkeyle liam'ı duvara fırlattı. içki kokan nefesi zayn'nin başını döndürmüştü. dolgun dudaklarıyla arasında ufak bir mesafe vardı. hadi zayn... küçük bir öpücük. liam dudaklarında hissettiği ıslak dokunuş ile donup kalmıştı. ufaklık ne yapıyordu böyle. omuzlarından tutup kendini geri çekmeye çalıştığında zayn ısrarlı bir şekilde karşılık almak için dilini liam'ın dudaklarında gezdiriyordu. bu liam'ın içindeki direnci kırmıştı. zayn'nin ısrarlı öpücüğüne karşılık verdiğinde bu işin nereye gideceği umrunda değildi. şimdiye kadar yattığı kızların bu kadar ateşli öpüştüğünü hatırlamıyordu. ufaklığın dudakları teni gibi sıcacıktı. ah. ona ufakık demek hoşuna gidiyordu. zayn'i hızlı bir hareketle belinden tutup duavara yasladı. ipleri ele almanın zamanı gelmişti. liam asla yönetilmeyi sevmezdi.

''Seni cezalandırmanın zamanı geldi ufaklık.'' zayn çarpık bir gülüş sergileyip kasıklarını liam'a sürttü. bu ikisini de boğuk bir şekilde inletmişti. zayn'i tekrar kucağına alıp arkasında bulunan yatağa fırlattı. zayn liam'ın sert hareketleri karşında korktuğunu hissetti. ama onu deli gibi istiyordu. ne yapacağı umrunda değildi. liam yatağa çıplak şekilde tırmanıp zayn'nin üstüne uzandı.

''böyle bir şeyi yapacağımı hiç düşünmezdim.. şimdi üzerindeki fazlalıklardan kurtulalım.'' zayn yutkunup kendini liam'a bıraktı. günlerdir düşündüğü, hakkında rüyalar gördüğü şey gerçek oluyordu.

''liam''

''hım?'' zaynin bu konuda tereddütü vardı. yani hadi ama daha önce bunu yapmamıştı ve karşında gördüğü şey.. ona acı çektirecekti.

''bu benim ilk olacak'' liam güldü. zaynin ellerini başı üzerinde birleştirip bacakları arasındaki yerini aldı.

'' buna sevinmelisin benim de olacak. bence korkma.. bunu hiç bir kadına yapmadın mı?'' ne saçmalıyordu böyle? bu durumla bir kadını becermenin ne alakası vardı.

''bu farklı bir kadı-- aahh lanet olsun!'' liam gülerek zayn'e bakıyordu, acı çekmesinden garip bir zevk almıştı.

''evet böyle çığlık at zayn.. adımı söyle!..'' liam hareketlerini hızlandırdığında zayn başını yastığa gömüp dudaklarını birbirine bastırdı. acı katlanılmazdı. yapabildiği tek şey çığlık atmaktı. böyle hayal etmemişti. liam düşündüğünden daha sertti.

'' liam.. ahh! tanrım! daha çok hızlan hadi!''

'' bir şeyi unuttun''

'' Ahh.. tanrım. liam, lütfen lütfen, lütfen!'' liam biraz daha hızlandığında zayn karnına boşalmıştı. liam zayn sakinleşene kadar bekledi. rahatlama sırası liam'ındı. zayni kaldırıp geriye doğru uzandı.

''göster marifetlerini..'' zayn eğilip dudaklarını dudaklarına bastırdı. bunu yapmayı uzun zamandır hayal etmişti ve şimdi fırsatı varken liamın dudaklarına tutkulu öpücüker bırakıyordu... Gece ikisinin zevk çığlıklarıyla devam etti. zayn sabah bu yaptığından pişman olacaktı. bir kaç dakikalık zevk ona kötü günleri getirecekti..

*******

''Alice nerede?'' sarah günlerdir alice'i arıyordu. onu bulamadığı her an kalbi korkuyla atıyordu. aklına cadıya gitmiş olma ihtimali gelmişti.

'' bilmiyorum.. beni rahat bırak!''

'' lütfen.. ona günlerdir ulaşamadım. en azından sen bir tahmin-'

''ben medyum değilim güzel kız.. cadıyım. arkadaşın pişmanlığını canı ile ödedi.. Sarah arkadaşının cansız bedenini gördüğünde dehşetle büyük bir çığlık atmıştı.

"Onu öldürdün!.. arkadaşımı öldürdün!.." Sarah koşup arkadaşının cansız bebeni yanında diz çöktü. Elini yüzüne koydu.

"O.. taş... taş gibi.. Seni yaşlı bunak!" Sarah öfkeyle cadının üzerine yürüdüğünde cadı Alice'e yaptığı büyüyü tekrar uyguladı. Sarah'nın sonu da arkadaşı gibi olmuştu. Kara büyü etrafına felaket getirmeye devam edecekti.. Alacağı bir can daha kalmıştı...

Voodoo Magıc  /// ZİAMAYNEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin