"Maria benim de gelmeme izin ver." genç kızın annesi zayn'i görmek istemiyordu. küçük kızı onun yüzünden hayatta değildi. onu aldattığını biliyordu şimdi hangi yüzle karşına geçip Alice'in cenazesine gelmek istediğin söylüyordu.
"Hayır dedim zayn! kızıma yaptıklarını biliyorum. Onun cenazesinde olmayı haketmiyorsun! kızımı burada olsun rahat bırak.. Şimdi lütfen evimi terk et!" Zayn umutsuz şekilde başını sallayıp evden çıktı. Bu şekilde vicdanını rahatlatamazdı. En başından Alice'i bırakmalıydı.. bazı şeyleri değiştirecek sihirli bir değneği olsa, geçmişinden sadece Alice'i üzdüğü anı geri almak isterdi. Belki liam payne e bir şeyler hissettiği anıda geri alabilirdi? Ah yapma zayn, bunu istemediğini ikimizde biliyoruz...
*****
Zayn her zaman yaptığı gibi kafa dağıtmak için bara gitmişti. bu defa farklı bir yer seçmişti. Kendi gibi olanların mekanı. yani gay barda. Barmenden aldığı tüm votkaları su içer gibi tek yudumda kafasına dikiyordu. Hadi ama miden poşetten değil malik. Kalçasında hissettiği baskıyla omzunun üstünden geriye baktı. Sarışın bir çocuk yüzünde ki arzu dolu gülümseme ile zayn'e bakıyordu.
"Yalnız eğleniyorsun galiba?" Sarışın çocuğun garip bir aksanı vardı. Bozuk İngilizcesi ve tükürerek konuşması zayn'in yüzünü buruşturmasına neden oldu.
"Seni ilgilendirmiyor uzak dur benden!" ama sarışın pes edecek gibi görünmüyordu. Erkekliğini zayn'in poposuna yasladığında zayn içkisini Zorlukla yutmuştu.
"Üzgünüm.. Seksi çocuk sen bu gece benimsin!" zayn sağ yumruğunu arkasındaki çocuğa vurmak için kaldırdığında biri ondan önce bu işi yapmıştı. Şaşkınlıkla vuran kişiye baktı. Tanrım onun burada ne işi vardı!
"Sen ne yaptığını sanıyorsun!" Liam sol elini sallayıp zayn'e baktı. Şu an gerçekten çok seksi görünüyordu.
"Piçin teki seni ayakta becerecekti, bu şeklide mi teşekkür ediyorsun sen?!" O anda değişen şarkıyla zayn irkildi. Kahretsin.
"Senden yardım istediğimi hatırlamıyorum" bruno Mars'ın sesi kulaklarını dolduğunda gözlerini liam'a dikti.
Ooh I got a bottle full of liquor with a cocaine kicker and i'm feeling like I'm thirty feet tall
Likörle dolu bir şişem var ve kokainle vuruyor ve tıpkı 30 fit daha uzun hissediyorum
So lay it down, lay it down
Öyleyse yere yatır
You got your legs up in the sky with the devil in your eyes
Gökyüzünde ayakların kalkıyor gözlerindeki şeytanla beraber
Let me hear you say you want it all
Tüm istediklerini söylediğini duymamı izin ver
Say it now, say it now
Şimdi söyle şimdi söyle
"Bence yardıma çok ihtiyacın vardı." Şarkı ikisini de zorlamaya başlamıştı. Hayır bunu yapamazdı. Zayn onun oyununa düşmeyecekti. Biri şu lanet şarkıyı hemen değiştirmeliydi.
Look what you doing, look what you done
Ne yapıyorsun bir bak,naptığına bak
But in this jungle you can't run
Ama bu ormanın içinden kaçamazsın
Cause what I got for you
Çünkü sana sahibim
I promise is a killer, you'll be banging on my chest
Söz veriyorum bir katil olacağım,sende göğsüme vuracaksın
Bang bang, gorilla
Bang bang, goril
Zayn bacaklarında ki sızıyı daha fazla görmezden gelemeyip hızlı iki adımda liam ile olan mesafeyi kapatıp dudaklarına yapıştı. Bunu sarhoş olduğu için yapıyordu. Liam'ın kaçlarını sıktığında nefes nefese geri çekildi. Barın arka odalarından birine girdiklerin de saniyeler içinde çıplak kalmışlardı. Zayn liam'ın yatağa itip vücudunu süzdü. Şarkıyı dinleyerek liam'ın üstüne çıktı. Sabah tüm bu yaptıklarından pişman olacaktı ama anı yaşayıp mutlu olmayı seçti.
You and me baby making love like gorillas
Sen ve ben bebeğim tıpkı gorillalar gibi aşk yapıyoruz
You and me baby making love like gorillas
Sen ve ben bebeğim tıpkı gorillalar gibi aşk yapıyoruz
Dudaklarını liam'ın boynuna sürttü. hayır bu sıradan bir sevişme olmayacaktı. Liam'ın ona yalvarmasını istiyordu. Tıpkı Harry'nin doğum günün de kendisinin yalvarması gibi...
"Senin.. a-amacın ne?" Zayn başını kaldırıp liam'a gülümsedi..
"Amacımı öğrenceksin payne.."
Yeah I got a fistful of your hair
Evet saçlarını avuçluyorum
But you dont look like you're scared
Ama sen korkmuş gibi gözükmüyorsun
You're just smiling tell me daddy it's yours
Yalnızca gülümsüyorsun bana söyle babacığım ben seninim
şarkı kesinlikle bu an'a çok uymuştu. zayn sözlere göre davrandığı için liam bu anın sonsuza kadar sürmesini istiyordu.
"Zayn lütfen..!" İşte istediği olmuştu. attığı çığlık sanki tüm barda duyulmuştu. zayn çok fazla sertti.
"Benimle oyun oynamak nasılmış payne?! Güzel mi ha? Hoşuna gitti mi?!"
"Dur!"
"Hayır durmak yok bunu sen istedin!" Zayn kendini kaybetmişti evet büyü yine böyle bir etki yapmıştı zayn şu an durmak istese bile durmazdı.
"Kahretsin! Aaah!" Liam hissettiği acıya daha fazla dayanamayıp bayıldı. Zayn nefes nefese geri çekildi. Yaptığı şeyden çoktan pişman olmuştu.
"Liam?!" baygın ve yarı kanlı bedene korkuyla baktı.. Ne yapmıştı ona?
"Sana söylüyorum uyansana!" Odada duyulan liam'ın titrek nefesiydi. zayn korkulu gözlerle liam'a bakıyordu.
"Aşkım... uyan!" Söylediği kelimeyi fark ettiğinde dolan gözlerini serbest bıraktı. Ona zarar vermişti.. aşkı onun yüzünden bu haldeydi..
"Çok üzgünüm liam... üzgünüm!" Sessizce yatağın diğer tarafına uzanıp sırtını liam'a döndü. Bugünden sonra hiç bir şey aynı kalmayacaktı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Voodoo Magıc /// ZİAMAYNE
Jugendliteratur''Büyü mü?.. tüm bu olanların nedeni büyü mü?. yani beni sevmiyorsun ? '' Liam dinle beni..' ''Hayır! senden nefret ediyorum malik!!''