14. Bölüm / Part 1

1.5K 117 17
                                    

ZAYN :

Yanımda uyuyan sevgilimi son kez öpüp yataktan kalktım. Alice'in evine gidip neler olduğunu öğrenmem gerekiyordu. 'ölüm, lanet, alice... bunların bir anlamı vardı. üstümü değiştirip odadan çıktım. Uyandığında beni göremeyince endişelenecekti. bir ay öncesinde birbirimizden nefret ederken nasıl ona aşık olmuştum? Alice'den ayrılınca liam'la yaşadığım her şey çok hızlı gelişmişti. yaşadığım hiç bir şeyden pişman değildim. Tek umursadığım Alice'i üzmüş olmamdı. Anahtarları alıp cebime koyduğumda merdivenlerden gözünü ovalayarak inen liam'a baktım.

" bir yere mi gidiyorsun?"

"Evet. Iı, şey evde unuttuğum bazı şeyler var onları alıp geleceğim." Boğazını temizleyip kahverengi gözlerini üzerimde gezdirdi. Yalan söylediğimi anlamış olamazdı deği mi?"

"Erken dönmeye çalış biraz halsizim" dedi alnını ovup. Kaşlarımı çatıp yanına gittim. Elimin tersi ile alnına dokundum. Hafif ateşi vardı.

" istersen hastaneye gidelim?" Başını iki yana salladı. öksürmeye başladığında korkmuştum. dün sapasağlamdı.

" hayır, ılık bir duş alırsam rahatlarım. Sen yine de geç kalmamaya çalış olur mu?"

" pekala hayatım. eğer çok kötü hissedersen beni ara." Dudaklarına ufak bir öpücük bıraktığımda gülümsedi.

" ararım. hadi git ve hemen gel" onun bu sevimli haline gülüp tekrar öptüm ve evden çıktım. Aklım onda kalmıştı ama içimde ki merak beni rahat bırakmayacaktı. Neler olduğunu öğrenmeliydim. Taksiye binip adresi söyledikten sonra arkama yaslandım. İçimden bir ses öğreneceğim şeylerin beni daha çok mutsuz edeceğin söylüyordu.

###****###

Kapının altında ki küçük oyuktan anahtarı alıp kilite taktım. kapı açıldığında etrafıma bakıp içeri girdim. Alice'in ailesi evde hiç bir şeyi değiştirmemişti. Salona girdiğim de Alice'in sevimli kahkahası kulaklarıma doldu. Her tartıştığmızda şöminenin yanında ki gri koltuğa oturup yanan ateşi izlerdi. bende beni affetmesi için türlü şakalar yapıp onu güldürürdüm. Onu aldattığım günün sabahı eve geldiğim de son kavgamızı etmiştik ve herşeyi dün gibi hatırlıyordum..

#FLASHBACK

" hemen eşyalarını topla ve evimi terk et! seni görmek istemiyorum.!"

" all. dinle lütfen. çok sarhoştum ne yaptığımın bilince değildim. Inan çok pişmanım hayatım. bize bir şans--' elini kaldırıp beni susturdu. gözlerinde gördüğüm kararlılık geri dönüşün olmadığını gösteriyordu.

"Sen ikinci bir şansı haketmiyorsun, o doğum gününe gitmeni istememiştim. Beni hiçe saydın, yetmedi içip sarhoş oldun ve sürtüğün tekini altına aldın. Farkında mısın bilmiyorum ama biz evlenmek üzereydik. Seni şimdi affedersem, hiç bir şey olmamış gibi davranırsam ayna da kendi yüzüme nasıl bakabilirim? Beni yeniden aldatmayacağına nasıl inanabilirim?

" alice ben--'

" artık konuşma zayn, dediğimi yapıp hayatımdan tamamen çık.!"

" bir şeyi asla unutma, seni her zaman sevdim ve seveceğim" dediğim de yaşlarla parlayan gözlerle bana baktı.

" ben de.. hep sevdim ve seveceğim!"

##*

Koridorun sonunda ki odasına -eskiden ikimizin olan- girdim. Her şey bıraktığım gibiydi yatakta ki siyah takım hiç değişmemişti. Bunu ben istediğim için zorla almıştık sürekli homurdanıp durmuştu ve o gece bu çarşafların üstünde benim olmuştu... Evin her yerinden farklı bir anı gözümde canlanıyordu. Ama durup eskiyi anamazdım. Cebimde ki telefonu kontrol ettim. Sanırım liam iyiydi. Odayı dağıtmamaya çalışarak bakınmaya başladım. Ne aradığımı bilmiyordum ya(!) yatağın altına eğildiğim de kenarda ansiklopediye benzer bir kitap buldum. Elimi uzatıp kitabı çıkardım. Üzerinde ki tozu elimle temizledim. Gördüğüm şey karşısında gözlerim irice açılmıştı.. Bunu yapmış olamazdı.. Kitabın harflerin de parmaklarımı gezdirdim..

''VOODOO MAGIC!" kitabın sayfalarını açmadan kolumun altına sıkıştırıp ayağa kalktım. Onun büyü ile ne işi vardı?

Voodoo Magıc  /// ZİAMAYNEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin