Yaşlı cadı zayn'in fotografını evin arka bahçesine çizdiği yıldız şeklinin ortasına koydu. Bu büyü onu biraz zorlayacaktı. çünkü bir erkeğin kaderini bağlamak göründüğü kadar kolay değildi. Bazı sihirli sözcükler fısıldayarak ayine başladı. Elindeki siyah renkteki iksiri fotoğrafa döktü. Cadı Yıldız'ın etrafında son kez dönüp işini bitirdiğinde fotoğrafın üstünden siyah bir duman çıktı. Cadı eliyle dumanın gideceği yeri gösterdi. Evindeki sıcak yatağında az önceki becerdiği kıza sıkıca sarılıp uyuyan zayn dumanın evin etrafında dolaşmasıyla Huzursuz olmaya başladı. Duman açık pencereden içeri girip önce zayn'in etrafda ufak bir dönüş gerçekleştirdi. Cadının sesi tekrar duyuldu. Ve duman ufak toz taneleri olarak zayn'nin burnundan içeri girdi. Olmuştu. artık kaderinde sadece liam payne vardı. Gaylerden nefret eden, Üniversite'nin en baş belası, -ve kesinlikle vajina seven- liam payne bağlanmıştı. Aldatılmak insana gerçekten çok kötü şeyler yaptırabliyordu. ya da sadece bir arkadaşını dinleyerek bir batağın içine çekilebiliyordunuz. Zayn biraz cesaretli davranıp Alice'i artık sevmediğini söyleseydi başına bunlar gelmeyecekti. sabah uyanıp okula gittiğinde göreceği bir çift kahverengi göz onu hayata bağlayan tek şey olacaktı. Alice gerçekten ona büyük bir ceza vermişti. Tanrı zayn'i bu zorlu aşk savaşında korusun...
~~~~~
Dün gece gördüğü karanlık rüyanın ardından zayn yavaşça yataktan kalkıp banyoya girdi. Bugün hiç okulu çekecek hali yoktu. Nedense biraz mutsuz, ve yorgun hissediyordu. Mutsuzluğun tek nedeni vardı alice'i aldatmış olması. Onunla tam üç yıl birlikte olmuştu. Çevrelerinde ki herkes onlara evlenecek gözü ile bakıyordu, ki zayn'inde böyle bir düşüncesi vardı. Arkadaşının doğum gününe Gitmekle büyük bir hata yapmıştı. Partide mia adında sarışın, mavi gözlü, bir erkeği ayakta orgazm yapacak kadar çekici olan kızla tanıştı . zayn'in ilgisini çeken kızın iri göğüsleri olmuştu. Ve gecen'nin ilerleyen saatlerinde mia zayn'in altında çığlık atıyor zevkle adını hayırkıyordu. Sabah uyandıklarında zayn karşında ağlayan Alice'i gördüğünde yaptığından büyük pişmanlık duymuştu. O güne geri dönmeyi isterdi zayn. Iradesine sahip çıkıp bir aptallık yapmadan evine Alice'in kollarına geri dönmeyi isterdi. Ama herşey için çok geçti. Uzun bir duşun ardından banyodan çıktı. mia yatakta yoktu. bir not: zayn mia'yla seks arkadaşından başka birşey değildi. onun vücuduna Aşık'tı. Hissettiği sadece arzu ve şehvetti. Üzerini giyip kahvaltı etmeden evden çıktı, sabah insanı değildi. Kahvaltı yapmayı sevmezdi. Onun tüm bu triplerine katlanan tek insan sevgilisi alice'di. Ah. Onu unutmalıyım diye düşündü. Kesinlikle unutması onun için en doğrusuydu. Okula geldiğinde en yakın arkadaşı Harry'yi okulun belalısı liam payne ile konuşurken gördü. Buna şaşırmıştı çünkü o liam'dan pek hoşlanmazdı. Hızlı adımlarla yanlarına gittiğinde onu farkeden harry oldu.
"Harry? herşey yolunda mı?" Zayn'nin sesindeki imayı anlamıştı harry. 'Burada ne sikim yapıyorsun' deme şeklinin daha kibar haliydi.
"Yolunda elbette ufaklık. kıvırcıkla sadece konuştuk. Öyle değil mi hazz?" 'Hazz' mı? Onun ismini kısaltacak kadar yakınlaşmışlar mıydı? Bu işin içinde kesin bir bokluk var diye geçirdi içinden zayn. Harry'nin korkmuş bakışlarıda bu tezini doğruluyordu. Harry arkasında kalacak şekilde liam'ın karşına dikildi.
"Birincisi ben ufaklık değilim, sözlerine dikkat et. Ikincisi de arkadaşlarımdan uzak dur.!" dedi dişlerini sıkarak. Liam onun cesaretini sevmişti eğlence çıktı diye düşündü. Bu ufaklıkla eğlenecekti.
"Öyle mi? Pekala bunu yapmazsam ne olacak sert çocuk? beni benzetecek misin yoksa?" Liam alaylı bir şekilde güldüğünde zayn'nin kalp atışları hızlanmıştı. Çok güzel gülüyor diye düşündü. Hey ne saçmalıyorsun zayn. Alt tarafı bir gülümseme.
"Gerekirse onuda yaparım!" Dedi zayn Harry'nin elini tutup binaya doğru yürümeye başladı. Liam tekrar güldü. Bu çocuk onu ciddi anlamda eğlendirmişti. Yeni bir oyuncağı vardı artık...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Voodoo Magıc /// ZİAMAYNE
Jugendliteratur''Büyü mü?.. tüm bu olanların nedeni büyü mü?. yani beni sevmiyorsun ? '' Liam dinle beni..' ''Hayır! senden nefret ediyorum malik!!''