9. Bölüm

1.7K 143 26
                                    

Okuldan çıkar çıkmaz soluğu spor salonunda almıştı zayn. kum torbasını yumruklarken liam'a küfür ediyor ve daha sert vuruyordu. Neden öyle aptalca davranmıştı? sanki aralarında hiç bir sorun yok gibi yanına gelip şarkı söylemek istemişti. kesinlikle bir oyun peşinde diye düşündü. Ama liam bu defa istediğini alamayacaktı.. Ona tekrar yenilmeyecekti. aşık olsa da..

***

"Louis.! Okulda konuşulanları duydun mu?" Harry nefes nefese kalmış şekilde louis ile konuşmaya çalışıyordu. Duydukları kanını dondurmuştu.

"Ne oldu hazz. hey, nefes al!"

"Alice ve sarah.. o.. onlar ölü bulunmuşlar.. ikisininde kafaları kopmuş olarak bulunmuş.!" Louis elindeki basket topunu düşürdü. kaşlarını çatıp Harry'e baktı.

"Ne saçmalıyorsun sen?." Harry nefesini dışarı üfleyip saçlarını karıştırdı. Yalan söylemiyordu. evet inanılması zordu ama gerçekti.

"Dostum gerçeği söylüyorum. Aileleri teşhis etmiş!" Zayn spor salonuna girdiğinde konuşmaların bir kısmını duymuştu.

"Harry neden bahsediyorsun? kim ölmüş?" Louis ve harry birbirlerine baktı. Zayn'in bunu bilmesi gerekiyordu çünkü eski nişanlısıydı. Tanrım bunu söylemek berbat bir şeydi. Harry boğazını temizleyip konuştu.

"Alice ve sarah.. ölü bulunmuşlar!" zayn'in kulaklarında ölü kelimesi yankılandı.. alice?.. ölmüş müydü? ilk aşkı, tüm her şey birlikte yaptıkları ve acımasız bir şekilde terk ettiği alice.

"Bu doğru olamaz.. hayır!"

"Aileleri cesetleri..-" zayn Harry'nin sözünü kesip bağırmaya başladı.

"hayır değil! Alice değil tamam mı? o ölmedi.! Ölmedi!" Harry ve louis zayn'i sakinleştirmek istediler fakat zayn durmadan 'o ölmedi' diye bağırıyor, içten içe kendini suçlu hissediyordu.

KASIM 2013***

"zayn, ben korkuyorum.. şey henüz bunun için erken değil mi?" Genç adam gülümseyip sevgilisini sakinleştirmek için alnına ufak bir öpücük bıraktı..

"Bence tam zamanı sevgilim, yakında evleneceğiz. korkma çok iyi hissedeceksin."

"Bu şey olduktan sonra beni bırakmaycaksın değil mi?"

"Asla.. bunu yapmam, çünkü seni seviyorum!"

"Bende zayn.. seni çok seviyorum"

Zayn hatırladığı bu anı ile tuttuğu gözyaşlarını serbest bıraktı. pişmandı. alice'i aldattığı, onu üzdüğü için, hayatında olan her şeyden pişmandı. Liam payne 'e karşı duyduğu bu saf sevgiden nefret etmişti. Hayatı bir anda altüst olmuştu. kendi benliğini kaybetmişti. Düşmanım dediği adama aşık olmuştu. Tanrım en tuhaf olanı da buydu. Bir erkeğe Aşık'tı. Başını kaldırıp etrafa baktığında yalnız olduğunu gördü. aslında değildi. Liam harry ve louis konuşurlarken her şeyi duymuştu. Şimdi zayn'i ağlarken gördüğü için içinde oluşan sızıdan nefret etti. bu ufaklık onda çoğu şeyi değiştirmişti. Yanına gitmek onu teselli etmek istiyordu ama yapacak cesareti yoktu.. zayn onu terslerdi ve bu liam'ın berbat hissetmesine neden olurdu. bunu istemiyordu.. Büyük salonda yankılanan hıçkırıklara Zorlukla kulaklarını tıkayıp dışarı çıktı.. doğru olan buydu.. Zayn Malik'den uzak durmak...

Voodoo Magıc  /// ZİAMAYNEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin