6. Bölüm

2.1K 130 37
                                    

Zayn gözlerini ensesinde hissettiği sıcaklıkla araladı. Beline dolanmış Kaslı kolları gördüğünde gözleri şokla açılıp hızla yatakta doğruldu. Yatağın sallanması liam'ı huysuzlandırsa da uyanmamıştı. Zayn yerde ki siyah boxer'ını giyerken gece olanların hepsi gözünün önüne gelmişti. Liam adını haykırması ve çığlıkları hala kulaklarında yankılanıyordu. Bunu nasıl yapmıştı? Bu lanet şey rüyalarında kalmaktan çıkmıştı. Üzerini giyip kilitli kapıyı açtı. son kez arkasına bakıp liam'ın yarı çıplak vücudunu süzüp kapıyı kapattı. Merdivenlerden inerken yüzünde salak bir gülümseme vardı. geceyi tüm detaylarıyla hatırlıyordu. Liam'ın dokunuşları altında nasıl kıvrandığı dudaklarının birleşimini, her şeyi. evden çıkıp temiz havayı ciğerlerine doldurdu. Gece kabus görmemişti. haftalardır ilk defa huzurlu hissetmişti. Tek düşüncesi vardı.. Okulda liam payne tarafından aşağılanmamak!

****

Liam yatakta gerinip gözlerini açtı. bir eli yatağın diğer tarafına dokundu. burada ufaklığın olması gerekiyordu. evet. oda geceyi hatırlıyordu. Ve şimdiye kadar hiç bir kızdan böyle bir zevk almamıştı, ufaklık işini iyi biliyordu.

"Benden kaçamayacaksın malik!.. bu iş eğlenceli olacak" kendi kendine söylenip üzerini giydi. üstünde tuhaf bir koku vardı, teninden gelen. ah.. ufaklığın kokusu. odada ki boy aynasından kendini süzerken omzuna yakın bir yerde kızarıklık gördü. zayn onu işaretlemişti. elini kızarıklığın üzerinde gezdirdi, dudaklarının baskısını hala hissediyordu. Tamam. bu oldukça garipti. Lanet olası bir ibne değildi. kadınlardan hoşlanıyordu ve dün gece fazla içtiği için saçmalamıştı. Ama nedense içinden bir ses zayn'i tekrar becermek istediğini fısıldıyordu. Hayır yapmayacaktı. O ibneye uyup tekrar aynı hatayı yapmayacaktı. liam her ne kadar kabul etmese de dün gece hayatının en güzel ve ateşli gecesiydi. Ve bunun tekrarı olacaktı.

****

Okulda her şey normal gidiyordu. Okula geldiğinde liam'ın kendini rezil etmesini beklemişti ama liam bunu tersini yapıp zayn'i görmezden gelmişti. bu zayn'in işine gelmişti. Çünkü bu konuyu uzatmak istediğinden emin değildi. sadece sarhoşken yapılan aptalıktı. Ah hadi ama bunun hakkında rüyalar görürken böyle düşünmüyordu. neyse konuyu kapatmıştı. dün gece her şeyi ile geride kalmıştı. Ve bunun tekrarı olmayacaktı.

Basket antremanı sonrası soyunma odasına giderken liam'ın delici bakışlarına aldırmadan kendini boş duş kabinine attı. Sıcak suyu açıp yutkundu. terli vücudu ona istemediği şeyler hissettiriyordu. Lanet olsun bir kaç saat önce onunla ilgili her şeyi bitirmişti. Şimdi neden bir bakışma ile kendinden geçtiğine anlam veremiyordu. Duşun perdesi açıldığında arkasını dönüp bunu hangi sik kafalının yaptığına bakacağı sırada gelenin liam olması onu daha fazla tedirgin etmişti. Liam küçük alana girip perdeyi kapattığında zayn korktuğunu belli etmeden konuştu.

"Ne yapıyorsun sen?!" liam onun bu hırçın, Asi tavırlarına hayrandı. ona okulda kafa tutan sadece zayn vardı.

"Merak etme ikimiz burada yalnızız. biraz eğleniriz diye düşündüm, sence de iyi olmaz mı malik?" zayn gözlerini kapatıp seslice yutkundu. Hayır! bu bir daha gerçekleşmeyecekti. ona teslim olmayacaktı. Poposu hala acırken bir yeni acıya katlanamazdı.

"Olmaz!.. git buradan!" Liam onaylamaz şekilde başını iki yana salladı. Zayn'i duvarla kendi arasında sıkıştırdığında titreyen bedeni onu keyiflendirmişti.

"Hadi ama, dün gece sarhoş olduğumuz için iyi geçmedi, baştan almayı istemiyor musun?" Duş başlığından akan sıcak su zayn'i terletmişti. Evet ne saçma bir durum öyle değil mi? karşısında ıslak ve çıplak bir liam payne varken Antarktika'da olsa bile terlerdi.

"Istemiyorum.. liam beni rahat b--" dudaklarında ki yumuşak baskı susmasına neden olmuştu. gözleri irice açılmıştı. geri çekilmek istedi ama liam'ın kolları onu sıkıca tutuyordu.

"Şimdi de istemiyor musun?" dedi liam kesik nefesleri arasında tekrar zayn'in alt dudağını dişlediğinde ufaklığın boğuk inlemesi onu daha fazla ateşlemişti. Omuzlarından bastırıp diz çökmesini sağladı. Zayn ona anlamsız bakışlar atarken sert tonda konuştu

"Başla.."

"ne!?" zayn kalkmak için kıpırdandığında liam saçını çekti.

"Lanet olası ağzını aç ve beni tatmin et!"

"Asla!" zayn'in boynunu kavrayıp yerden kaldırdı ve soğuk duvara sırtını vurdu. zayn acıyla inlerken liam ellerini daha çok sıkmıştı.

"Bana karşı gelme malik.. sana ne diyorsam onu yap! O yumruk karşılıksız mı kalacak sanıyordun?!.. şimdi. diz çök ve ağzını aç!" Zayn onu yumruklamak istiyordu. Bebeksi yüzünü dağıtmak, güzel kıçını tekmelemek istiyordu ama bunları yapacak cesareti yoktu. liam'a karşı bir zaafı olması onu delirtiyordu. Liam elini çektğinde beklemeden dizleri üzerine çöktü. köle- sahip ilişkileri vardı, ve zayn bundan hiç hoşlanmamıştı. Biri gelip onları bu saçma durumdan kurtarsın diye düşündü. Rezil olmayı bile göze almıştı.

"Hadi artık!" Liam'ın sert sesiyle düşüncelerini kafasından uzaklaştırdı. Gözlerini kapatarak yavaşça ağzını açtı. Bu yaptığından kesinlikle pişmanlık duyuyordu. Neden Alice'den ayrıldıktan kısa bir süre sonra liam'a karşı bir şeyler hissetmişti. Değişen hiç bir şey yoktu. bir gece saçma bir rüya görmüştü ve sabah liam payne onun için farklı olmuştu. Şu an beyinin bir kısmının çığlık atarak söylediği iki kelimeyi umursamadı. yapamazdı değil mi? Böyle bir şey olamazdı. Beyni yanılıyordu, peki ya kalbi..?

Voodoo Magıc  /// ZİAMAYNEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin