3. Bölüm

2.1K 141 40
                                    

Zayn kötü geçen bir haftayı daha geride bıraktı. Yaşadıkları, hissettikleri ve gördüğü garip rüyalar onu huzursuz etmeye başlamıştı. Gördüğü her rüya sonrası sabah sertleşmiş olarak uyanıyordu. Seks yaptığı bir kadın değil, iri vücutlu, dalgalı saçları olan ve okulda ki tüm kızların hayran olduğu liam payne'di. İki gün önce basket maçı sonrası herkes soyunma odalarında duş almak için üzerini çıkardığın da zayn gördüğü terli ve Kaslı vücutla olduğu yerde kalmıştı. hormonları gidip liam'a acı çığlıklar attırmasını söylese de mantığı ona yaklaşamayacağını söylüyordu. Kimseye farkettirmeden boş bir kabine girip hızla yıkayıp soyunma odasını terk etti. Zayn bir haftadır kimseyle yatmamıştı. Her sabah erekte olduğu için kendini biriyle yatmaya zorlamamıştı. Aslında istediği kişi onunla böyle bir ilişki yaşamazdı. O kadınlara aşık bir seks tanrısıydı. En ateşlisinden. Zayn'de kendine ve hissettiklerine bir anlam veremiyodu. Şimdiye kadar hemcinsine karşı birşey hissetmemişti. Asla homofobik değildi. Yine de bu hissler ona çok yabancıydı.

****

"Ben bu işten vazgeçiyorum, zayn'e yaptığın büyüyü bozacaksın!"

"Sana bu iş tehlikeli dönüşü yok dediğimde kabul etmiştin!.. Bak güzel kız. büyü işleri senin sandığın gibi oyun amaçlı yapılan bir iş değil. Sen bana nişanlının kaderini bağlamak istediğini söyledin ben de yaptım, şimdi beni daha fazla kızdırmadan evimi terk et!" Dedi yaşlı cadı. Siyah gözleri gerçekten korkutucuydu.

"Ne yapacaksın pis bunak. Ben sevgilimi geri istiyorum! nasıl yaptıysan öyle boz!

"Kara büyü asla geri alınamaz!" Dedi yaşlı cadı. Sabrı kalmamıştı. Alice sinirle ayağa kalkıp cadının evini dağıtmaya başladı. En son kafesteki baykuşu yanan şömineye fırlattığında kuş acı içinde bağırdı ve yanarak öldü. Bu görüntü cadıyı çok fazla sinirlendirmişti. Gözlerini kapatıp içinden büyülü sözleri fısıldarken alice acı içinde çığlık atıp dizleri üzerine çöktü.

"Dur..! Durdur şunu! ahh başım!" Görünmez bir el Alice'in boğazını sıkmaya başladığında cadı son sözleri söyledi. Alice gözlerini tavana dikip hırıltılı bir nefes verdiğinde bedeni taşa dönüştü. Onu uyarmıştı. En başından. bunun geri dönüşü yoktu. Zayn bu aşkı ömür boyu kalbinde taşıyacaktı.. Büyülü aşkını..

###

"Kısalık için çok özür dilerim aklıma gelenleri yazmak istedim :)) iyi okumalar :*

Voodoo Magıc  /// ZİAMAYNEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin