15. Bölüm // Part 2

1.3K 137 14
                                    

FİNALDEN ÖNCE Kİ SON BÖLÜM..! 

İYİ OKUMALAR :D

ZAYN:

Eve geldiğimde yatak odasından gelen inleme sesleri ile kitabı yere atıp yukarı çıktım. liam'ın acı çığlıkları korkmama neden olmuştu. yatağın yanına gidip yastığa gömülü yüzünü kendime çevirdim. bu da neydi böyle.

'' Liam? n-ne oldu sana?'' yattığı yerden yavaşca doğrulmasına yardım ettim. yüzünün bir kısmında derin bir yara izi vardı. 

'' bilmiyorum zayn, duş aldıktan sonra birden bu iz oluştu. sanki biri keskin bir bıçakla yüzümü parçalıyor.!'' korkuyla yutkundum. bu olanların o kitapla bir ilgisi olabilir miydi?''

'' Hastaneye gidelim. eminim bir şey yaparlar'' dediğim de başını olumsuz anlamda salladı.

'' gerek yok, ne yapabilirler ki? kimse bu yaranın öylece ortaya çıktığına inanmaz.'' tekrar yatağa uzandığında üzerini örtüp odadan çıktım. o kitabı hemen incelemeliydim. kitabı alıp koltuğa yayıldım. kapağını açtığım da belli yerlerde siyah mürekkep lekeleri, ve kurumuş kan izleri olduğunu gördüm. bir sayfa çevirdiğim de vodoo büyüsünün tarihçesi yazıyordu..

''Öncelikle Voodoo büyüsünün yapılan kişi üzerinde hiç bir iz bırakmadan o kişiyi ölüme kadar götürecek etkileri olması bu büyünün son derece tehlikeli bir büyü olduğunu gösteriyor. Bu sihre maruz kalmış kişiler doktora bile gitseler hiç bir şekilde yapılan büyünün bir izi kişi üzerinde belli olmuyor. Etki süreci yavaş bir şekilde aşama aşama gerçekleşiyor. Voodoo büyüsünü ilk defa  Haiti’li insanlar bulmuş ve uygulamışlardır. Bu yüzden bu büyü özellikle Haiti’de oldukça çok yaptırılan bir sihir şeklidir.

Bu büyüye maruz kalmış kişiler zaman içinde yavaş yavaş eriyerek hastalanmaya başlarlar, akabinde aşamalı olarak ölüme kadar varan sonuçları meydana gelir.  Voodoo büyüsü yapılan kişilerde ilk öne çıkan değişiklik psikolojik davranış bozuklukları oluyor. Kişinin ilk başta tüm davranışları olumsuz olarak değişmeye başlıyor sonrasında çevresindeki insanlara karşı agresif tutumlar içine giriyor. Bisr süre sonra da arkadaşları tarafından tamamen dışlanan biri haline geliyor.

Voodoo büyüsüne maruz kalmış kimselerde nevroza bağlı olarak şizofrenik halisinasyonlar baş gösteriyor. Bir süre sonra gerçeklik algıları değişerek iç dünyalarında korkunç hayaller görmeye başlıyorlar. Ayrıca bu kişiler oldukça stresli bir hale gelerek kendi sorunlarını çözemez hale geliyorlar. Bu süreç gerçekten insanın tahammül edemeyeceği bir süreçtir.'' 

Aman tanrım! bu yazılanlar.. benim yaşadığım şeylere çok benziyordu. ve liam! tanrım! tanrım! lanet olsun! hızlı bir şekilde sayfaları karıştırmaya devam ederken kitabın arasından bir şey yere düştü. eğilip beyaz kağıda baktım. bu bizim nişanda çektirdiğimiz fotoğraftı ama benim olduğum taraf kesilmişti. kitabı biraz daha karıştırdım. başka bir şeylerde olmalıydı. tüm bunların anlamı beni korkutsa da kendimi sakin tutmaya çalışıyordum. kitabın son sayfasında alice'in bozuk el yazısı ile bir şeyler yazdığını gördüm. 

'' üzgünüm sevgilim..

 sana bunu yapmayı hiç istemedim. ama acı çekmelisin. hayatımda senden başka hiç kimse olmadı. hep seni sevdim. sen de beni seviyordun. lanet olsun zayn biz mutluyduk. evlenmek üzereydik. her şeyi berbat ettin.! Bu yüzden bunu hak ediyorsun! laneti hakediyorsun... Okuduklarımdan sonra kitabı oturduğum yere bırakıp tekrar liam'ın yanına gittim. yatak odasında yoktu. yerdeki beyaz pamuklu halıda kan izleri vardı. hayır! lanet olsun! oda'dan çıkıp misafir banyosuna gittiğim de yerde kanlar için de yatıyordu. 

'' l-liam!'' gözlerini zorlukla açıp bana baktığında ağzına dolan kanı tükürdü. 

'' iyiyim, bir şey yok.'' 

'' değilsin! lütfen hastaneye gidelim sevgilim.'' yerden kalkmasına yardım ettikten sonra banyodan çıktık. 

'' zayn sadece yanımda ol tamam mı? iyi olacağım'' başımı salladığımda kanlı dudaklarını dudaklarıma sürttü. yatağa uzanmasına yardım ettikten sonra bende yanına uzandım. ona her şeyi anlatmam gerekiyordu.

'' Lee sana bir şey anlatmam gerek.'' dedim sırtımı yatak başlığına yaslayıp ela gözlerimi üzerinde gezdirdim.

'' dinliyorum?'' 

'' Her şey gerçekten çok zor. lütfen bitirene kadar sözümü kesme tamam mı?'' 

'' Tamam!'' derin bir nefes alıp her şeyi en başından ona anlatmaya başladım. alice'i. aldattığımı, herşeyin bir gecede nasıl böyle değştiğini anlatırken gözlerin de gördüğüm şey hayal kırıklığı idi. 

''Büyü mü?.. tüm bu olanların nedeni büyü mü?. yani beni sevmiyorsun ?

'' Liam dinle beni..'

''Hayır! senden nefret ediyorum malik!!'' 


'' hayır, sana olan hislerimin büyü ile bir alakası yok.. seni.. alice'le nişanlıyken bile düşünüyordum.'' yanaklarından süzülen yaşları elinin tersi ile silip yataktan kalktı. onu durdurmak için elini tutuğumda aniden geri çekildim. avcumun ortasında büyük bir yanık oluşmuştu. umursamayıp ona baktığımda bavuluna eşyalarını- daha doğrusu benim eşyalarımı tıkıştırdığını gördüm.

'' Evimden defol!'' 

'' Liam beni dinle.. bunlardan daha büyük bir sorunumuz var!''

'' duymak istemiyorum! gitmeni istiyorum! git tamam mı?! defol!'' 

'' İKİMİZDE ÖLÜYORUZ!'' bağırmak istememiştim ama mecbur bırakmıştı.

'' Ne?'' 

'' ölüyoruz liam.. bu büyü bizi yavaş yavaş öldürüyor sevgilim...''

Voodoo Magıc  /// ZİAMAYNEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin