8. Bölüm

1.8K 151 73
                                    

"Zayn, bir süredir bizden uzaksın dostum. Çok suskun ve dalgınsın.. Sorun ne bize anlatabilirsin" Louis'nin sesiyle yediği sandviçi masaya bırakıp derin bir nefes aldı. En yakın arkadaşlarına söyleyebilirdi içinde bulunduğu tuhaf durumu. Onlar anlardı. birlikte bir çözüm bulabilirlerdi.

"Ben..' ne söyleceğini bilmiyordu. Bunu söylemek düşündüğü kadar kolay değildi. ama daha fazla kaçamazdı.

"Evet sen..?"

"Harry'nin doğum günün de liam payne ile yattım!" harry içtiği suyu yere tükürdü. ne demişti? Liam payne ile.. Yattım?

"Aha.. bu şakaya ben bile inanmam Zaynie. sen liam ile yattın! hadi ama buna inanm--" harry louis'nin karnına vurduğunda susmak zorunda kalmıştı. Bakışları zayn'nin dolu ela gözleri ile birleşince ne kadar aptalca konuştuğunu farketti. Doğru söylüyordu.

"Şaka olmasını benim kadar isteyemezsin louis.. ama gerçek."

"Zayn başka bir şey daha var değil mi?" Harry'e bakıp başını salladı. Ona Aşık'tı. Evet liam payne e aşık olmuştu..bunu kabul etmesi zor olmuştu.

"Var.. o... onu seviyorum.!" harry ve louis şaşkınca birbirlerine bakarken yemekhaneye yanında ki sarışınla gülerek içeri giren liam bakışlarını zayn'in üzerinde gezdirdikten sonra masasına oturdu. Sarışın kız da kucağına. Zayn sinirle ellerini yumruk yaptı. Liam'ın bilerek o kızla olduğunu biliyordu. Ama ona istediğini vermeyecekti. Hatırlayın ipler artık zayn'in elindeydi.

"Sanırım liam'ın duygularından haberi yok?"

"Yok.. Olmayacakta harry.. siz de bundan hiç kimseye bahsetmeyeceksiniz.! anladınız mı?"

"Elbette dostum.. Bundan şüphen olmasın.."

******

Zayn yemekhaneden çıktıktan sonra rahatlamak için müzik odasına gitti. Ne zaman canı sıkılsa burada birşeyler çalarak rahatlardı şimdi buna çok ihtiyacı vardı.. Piyanonun başına geçip uzun parmaklarını tuşların üzerinde gezdirdi. Derin bir nefes alarak şarkı söylemeye başladı.

Right from the start, you were a thief,

en baştan beri, sen bir hırsızdın

You stole my heart and

kalbimi çaldın ve

I your willing victim

ben senin istekli kurbanın

I let you see the parts of me

görmene izin verdim, hepsi de

That weren't all that pretty.

güzel olmayan parçalarımı

And with every touch

ve her bir dokunuşla

You fixed them.

sen onları düzelttin

Now, you've been talking in your sleep

şimdi, uykunda konuşuyordun

Oh oh, things you never say to ME

oh oh BANA hiç söylemediğin şeyleri

Oh oh, tell me that you've had enough

oh oh, bana yeterince aldığını söylüyorsun

Of out Love, our Love.

aşktan, aşkımızdan...

Şarkıya devam edeceği zaman duyduğu alkış sesi ile parmaklarını piyanodan çekip arkasını döndü. Nefes alışverişleri hızlanmıştı.

"Çok başarılısın ufaklık.. etkilendim doğrusu" liam yavaş adımlarla sahneye çıkıp zayn'in yanına oturdu.

"Beni mi takip ediyorsun sen?!"

"Oh, hayır, burdan geçerken sesini duydum merak edip içeri girdim.. sesin... gerçekten büyüleyici.. pink'i ben de çok severim!" Zayn kaşlarını çattı. Neden onunla böyle bir konuşma yaptığını bilmiyordu, sanki iki dost gibiydiler.. ahh hayır! Bu öyle bir şey değil zayn liam seninle flört ediyor.

"Şarkı güzel sadece..benim pink sevdiğim söylenemez."

"Birlikte devam edelim mi?" Bu bardağı taşırmıştı. gerçekten liam neyin peşindeydi?

"Senin derdin ne?" zayn'nin ani çıkışı liam'ın afallatmıştı.

"Şarkı söy-" liam'ın sözünü kesip ellerini saçları arasından geçirip ayağa kalktı. Liam kesinlikle onunla oynuyordu.

"Benimle oynama payne! nasıl bir pislik düşünüyorsun bilmiyorum ama beni tuzağına düşürmene izin vemeyeceğim.!" Zayn gerçeği bilmeden liam'a kırıcı sözler söylemişti. Liam başını hayal kırıklığı ile eğdi. zayn'e ondan hoşlandığını söyleyecekti.. Bu onun için de zor bir durumdu. Nasıl böyle aptalca hislere kapıldığına anlam veremiyordu.. Bu ufaklık ona ne yapmıştı böyle? Neden çaresiz hissediyordu?

"Seninle oynamıyorum zayn!.. ben...ben"

"Sen payne.. tanıdığım en iğrenç insansın! ama oyunu senin istediğin gibi oynayacağız.!" Zayn sinirle müzik odasını terk ettiğinde liam arkasından sessizce fısıldadı..

"Ben senden hoşlanıyorum zayn.."

Voodoo Magıc  /// ZİAMAYNEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin