11. Bölüm

2K 145 21
                                    

''Salama, bu yaptığın büyü, iki gençten birine zarar verecek! bunu bozmalısın!'' yaşlı cadı kardeşine duyguszuca baktı. haklı olduğunu biliyordu.yalnız büyü'yü bozmaya kalkarsa kendide zarar görecekti.

''bu işe bir kere bulaştık artık geri dönüşü yok!'' yaşlı kadın kardeşinin söz dinlemeyeceğini anladığında susmuştu. zayn ve liam için yapılacak tek şey beklemekti...

*****

Liam gözlerini açtığında gözlerinin önünde siyah saçlar gördü. bu koku çok tanıdıktı. başını kaldırıp yüzünü görmeye çalıştı. zayn ona sıkıca sarılmıştı. sanki hiç bırakmayacak gibi..sağ elini kaldırıp saçlarını okşayacağı an eli havada kaldı. dün geceyi hatırlamıştı. ona acımasız bir şekilde sahip olmuştu. havada kalan elini yumruk yapıp sinirle zayn'i üzerinden itti.  neden sarılmıştı ? ne düşünüyordu? hatırlamıştı. tüm bunlar liam payne e oynanan bir oyundu. zayn yanında hissettiği boşlukla gözlerini açtığında liam'ın gittiğini gördü. hızla yataktan doğrulduğunda başına saplanan şiddetli ağrı gitmesine engel olmuştu. dişlerini sıkıp parmakları ile şakaklarına masaj yaptı. bu lanet yerden bir an önce gitmeliydi. liam'a olan duygularını söyleyecekti. her şeyi göze almıştı... 

******

Remember those walls I built

inşa ettiğim tüm duvarları hatırla

Well Baby they are turning down

pekala bebeğim, hepsi yıkılıyor şimdi

And they didnt even put up a fight

hatta kavgaya karşı koymadılar bile

They didnt even make a sound

hatta ses bile çıkarmadılar

I found a way to let you in

senin içeri girmen için yeni bir yol buldum

But I never really had a doubt

ama gerçekten hiç bir kuşkum yok

Standing in the light of your halo

senin ışık halkanın ışığında durmaktan.

I got my angel now

şimdi kendi meleğime sahibim

'' evet, meleğime sahibim!'' dedi liam. içkisini kafasına dikip koltuktan kalktı tüm bu olanlara anlam veremiyordu. ufaklığa karşı neden böyle hissettiğini, onu görünce hızlanan kalp atışlarına anlam veremiyordu. sürekli yanında olmasını istiyordu. mutfağa yeni bir içki almak için giderken kapının şiddetli bir şekilde çalmasıyla korkmuştu. hangi gerizekalıydı gecenin bu saatinde? kapıyı açtığında karşısında kızarmış gözlerle bakan ufaklığı görmeyi beklemiyordu. kapıyı yüzüne çarpacağı an güçlü bir el buna engel oldu. liam kapıyı açtığında zayn içeri girdi.

''Ne işin var burada ?!'' zayn gözlerini silip küçük bir çocuk gibi burnunu çekti.

Its Ive been awaken

uyanıyormuşum gibi (farkına varıyormuşum gibi)

Every rule I had to break

kırmak zorunda olduğum her kural

Its the risk that Im taking

aldığım risktir

I aint never gonna shut you out

ama asla seni dışarı da bırakmayacağım

'' seninle konuşmak için geldim.. sana anlatmam gereken önemli b-birşey var.''

''dinlemek istedğimi sanmıyorum zayn, git buradan!''

''bu defa kaçmak yok, beni dinleyeceksin!'' zayn bağırdığı zaman liam irkildi. onu ilk defa böyle görüyordu.

'' sen istemiyorum kelimesinin neyini anlamıyorsun?!''

'' peki aptal, sen neden seni sevdiğimi göremeycek kadar salaksın?!'' evde yankılanan sesle bir an ne dediğinin farkına vardı.

''Ne?.. s-sen ne?'' liam kesinlikle yanlış duyduğunu düşünüyordu.

''söylediğmi duydun liam bunu ikinci kez söylemem.'' liam hala şaşkınca zayn'e bakıyordu.

'' Ne söylememi bekliyorsun ki? bu da senin lanet oyunlarıdan biri öyle değil mi?! intikam almak için beni sevdiğini söylüyorsun!''

'' hayır ben gerçeği söylüyorum, liam. sana olan duygularım gerçek! artık oyun yok hiç birşey yok. seni.. seviyorum lanet olasıca bu canımı yakıyor! aslında buraya gelmem bile hataydı. senin kalpsiz olduğunu--' liam yüzünü acı içinde buruşturup sağ elini zaynin dudaklarına bastırdı ve dudaklarına küçük bir öpücük bıraktı.

'' Bende seni seviyorum ufaklık..' zayn güldü. ve liam'a sıkıca sarıldı..

herşeyi itiraf ettiler.. peki gerçekten mutlu olabilecekler mi?...

Voodoo Magıc  /// ZİAMAYNEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin