(Arkadaşlar bu Hikayemi okumak isterseniz diye paylaşıyorum açıklamada dediğim gibi Amatörlüğümü atlatmak için yazmıştım ne kadar düzeltsemde bazı yerleri kötü kalabilir hazırda 18 bölümü var Düzelttikçe atacağım.Düzeltmek derken hikayeyi yazarken bir kısımda amatörlükten ucunu kopardım olaylar sarpa sardı oraları düzeltiyorum. yazım hataları olarak düzenlemiyorum. 18 bölümün sonunda İstek yüksek olursa bu hikayeyi yazmaya da devam ederim.)
Anka İmparatorluğu 'nun Başkenti suzaku da sabahın erken saatinde İş aramaya çalışan Hideki sokak çocuğu olduğu için kolay kolay iş bulamazdı. Bulsada parasını tam alamazdı.
Biraz dolandıktan sonra hiçbir iş bulamayan hideki şehrin en dolu yeri olan 6 element heykelinin bulunduğu meydana gitti ve sırtını yaslıyacak bir duvar buldu oturdu ve bekledi ki birinin bugünkü yemeğini yada parasını versin.
Genelde başkentte yaşadığından aç kalmazdı sürekli gidip gelen insanlar olurdu bu sayede para yada yemek bulabilirdi.
Şehirde bulunan klanlar,Asiller veya işinde gücünde olan insanlar hepsi statüye göre davranırlardı ama hideki sokak çocuğu olduğu için iğrenir gibi bakarlardı bazı kişiler hoşgörülü olsada Asil çocukları veya klanların gençleri bütün evsizlere zorbalık yaparak kendilerinin üstün olduklarını kanıtlamaya çalışırlardı.
Hideki oturduğu yerde hala karnı aç beklerken Birinin yanına geldiğini fark etti gelen adam hidekiye arada sırada yiyecek ve para getiren bir han sahibiydi ismi Benjiro'idi.
Benjiro;Hideki bugün işlerim iyiye gidiyor bunlar yemeğini bırakan müşterilerin ve 3 bronz benden bugün burda durma.Kraliyet muhafızları vergileri alıcak burda dilendiğini görürlerse zindana atabilirler askerlere belli olmaz bilirsin. Gel benim yanımda yerleri temizleyip servis yaparsın.
Hideki;Benjiro amca Teşekkür ederim.
Yaslandığı duvardan kalkan hideki benjiro'nun han'ına doğru gitmeye başladı o han'a varmadan Kraliyet muhafızları vergileri almaya baslamıştı bile içeri giren hideki hemen işe koyulmuştu yerleri silerken arada masalara serviste yapıyordu handaki insanların çoğu hidekiyi tanırdı çünkü hideki çocukluğundan beri bu şehirde tek başına yaşamaya çalışırdı. Hideki servis yaparken han'ın kapısı açıldı ve içeri Kraliyet muhafızları girdi. Benjiro hemen karşılamıştı onları handa çalışan kızlar hemen içeçek birşeyler getirip muhafızları yumuşatmaya başlamıştı ki bi sorun çıkmasın.
Baş muhafız Benjiro ile vergi işlerini halleder iken hideki servis götürdüğü içkiyi devirir ve birkaç damla şarap muhafızlardan birinin çizmesine gelir hideki hemen siler yerleri temizlemek için paspas getirmeye giderken sırtına yediği tekme ile kendini yerde bulur.
Muhafız1;Benjiro bu sokak çocuğunun burda ne işi var kraliyet malını kirlettiği yetmezmiş gibi pis bir bez ile silmeye çalışıyor birde...
Benjiro ağzını bile açamamıştı sonuçta yılın bu zamanları muhafızlarla ters düşersen işin çok zor olur.
Hideki;Efendim çok özür dilerim. İsteyerek yapmadım ayağım takıldı. hideki içten içe sinirleniyordu alttan almazmıydı okadar kraliyet muhafızı olmuş birisi halkı koruması kollaması gereken birisi sırf sokak çocuğu olduğu için eski püskü kıyafetleri yüzünden ezilmek zorunda kalmıştı.
Muhafız hidekiye ağzına geleni söyleyip bir yandanda vuruyordu baş muhafızın araya girmesiyle muhafız durmuştu.
Baş Muhafız; Yeter!1-2 Damla için öldürmeye gerek yok dersini almıştır.
Baş muhafızın sözleri ile üstünü başını düzelten muhafız kapıya doğru yönelerek dışarı çıktı ardından butün muhafızlar dışarı çıktılar Baş muhafız Hidekiye Bakarak kapıdan son çıkan oldu. Muhafızların çıkması ile Benjiro hemen hidekinin yanına gelmişti ağzından ve burnundan gelen kanı silip oturtmuştu biraz kızmıştı aslında dikkat etmesini söylediği halde az daha başı belaya giriyordu her nekadar iyi davransada Kraliyet muhafızları ile arasını bozamazdı ozaman hidekiyi doyurmayı bırak kendi aç kalabilirdi.
Aksama kadar suratındaki yaralar ile çalışmaya çalışan hideki Benjironun ısrarı karsısında ve suratındaki mutsuzluk ifadesinden erken ayrılmıştı handan kendi yaptığı barınak gibi olan klubesine doğru yola çıkmıştı ama hidekiyi bugün bela bırakmıyordu yolda giderken Cai Klanından olan çocukları gördü tamda kendi barıkasının oradan geliyorlardı hideki hemen girip tahtadan yaptığı kapısını kapatmak istesede çocuklar görmüştü hidekiyi hemen koşarak gelen 6-7 kadar çocuk etrafını sarmıştı hideki'nin aralarında Cai Klanı'nın varisi Botanda vardı.
Botan;Ooo Bu çöp Hideki değilmi ?
Hidekiye çöp demesinin sebebi herkes 8-9 yaşında dantian oluşturup gelişime başlarken hideki 10 yaşında olmasına rağmen hiçbirşey oluşmamıştı doktor gibi statülü kişilerde sokak çocuklarına hayrına bakmıyordu sorununun ne olduğunu öğrenemiyordu.
Hideki;Botan bugünlük yeteri kadar dayak yedim rica ediyorum gider misiniz sadece uyumak istiyorum. diyerek kafasını barakasına döndü.
Botan;Kusura bakma Hideki yüzünden anlayamadık dayak yediğini hemen gidiyoruz. diyerek hideki'nin barakasına doğru yürüyüp barakayı paramparça etmişti hideki sinirle koşup yumruk atıcağı sırada sert bir rüzgar esintisi ile yere kapaklanmıştı Cai klanı'nın genelinde rüzgar elementi görünürdü.Botan kendisine yumruk atmaya çalışan hidekiyi görünce çok sinirlenmişti yanındaki 7 kişiyede saldırmasını söylemişti tekmeler yumruklar sanki hidekiyi öldürmeye çalışıyorlardı. Hideki ise bayılmamak için zor dayanıyordu ama o an bacakları kolları ve vücudunda ıslaklıklar hissetmeye başlamıştı Botan rüzgar ile hidekiyi kesmeye başlamıştı derken karnında çok kötü acılar hissetti karnından başlayan bütün vücudunu sarmaya başlamıştı bağırmaya başlayan hidekiyi dövenler korkmuşlardı çünkü ne kadar zorbalık yapsalarda Krallık ölen biri için klana ceza keserdi ne kadar statüsüz biri olsada bağırmalar iyice şiddetlenince bütün klan üyeleri kaçmaya başlamışlardı hideki ise gözlerini kapatıp karanlığa teslim olmuştu.
Sabah olduğunda gözlerini açan hideki dün neler olduğunu hatırlamaya çalışıyordu ilk olarak muhafızdan yediği dayağı hatırlıyordu sonra botanı hatırladı ama hiçbir yarası yoktu botan neredeyse öldürüyordu hidekiyi ama hideki şuan çok iyi hissediyordu hayatında bukadar iyi hissettiğini hatırlamıyordu.Hideki cevresine baktığında yattığı yerin eridiğini ve cevredeki evlerin duvarlarında çatlaklar camlarının kırıldığını görmüş anlam verememişti Hidekinin bilmediği şey ise tanrı vücudu uyanmıştı dantianı oluşmuş ölümsüz bir bedene ve ruha sahip olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hideki
FantasyDüyayı Yaratışından sonra Tanrı kendisini yok edip yerine 6 elementi bırakmıştır cennette 5 element dururken cehennemi karanlık elementi yönetir tanrı kendini yok ederken insanlardada dantian oluşmasını sağlar aradan geçen asırlar elementlerin değiş...