Heina Güvendiği 50 kişiyi toplamıştı ve Malikaneye gitmişti. Hideki'nin odasına çıkıp kapıyı çaldıktan sonra girmişti.
Heina; Efendim 50 kişi topladım. Hepsi iyi insanlar Söylediklerinizide kabul ettiler.
Hideki; Teşekkürler Heina Şimdi onların mühür işlerini halledelim. Ben bununla uğraşırken geçen hafta seni çağıran görevliyi bulabilirmisin. ?
Heina; Efendim Bulmaya gerek yok o görevli 50 kişi arasında isterseniz çağırabilirim.
Hideki; Çağırdıktan sonra odan hazırlandı odanı görmek istersen eğer işe başlamak istersen herşey seni bekliyor ben insanları mühürledikten yerlerini gösterirsin.
Heina; Teşekkürler efendim malikaneyi gezip yerleri iyice öğrenmek istiyorum sonuçta fazla büyük bir yer
Heina odadan çıkıp bahçede bekleyen insanlara durumu anlattı beklemelerini söyledi ve görevliyi hideki'nin yanına gönderdi.
Görevli; Efendim Beni çağırmışşınız ne istemiştiniz.
Hideki; Öncelikle İsmini öğrenebilirmiyim ?
Goro; İsmim Goro Efendim
Hideki; Goro Yüzsükler ne zaman elimize ulaşır ve hazır buradayken mührü yapmamı istermisin ?
Goro; Efendim Yüzsükler çıkmıştır ben sizin birilerini gönderdiğinizi düşünmüştüm isterseniz hemen alabilirim.
Hideki; Tamam almanı istiyorum ve Adama aynı yüzüklerden 500 tane yapmasını söyle ve onlara yanlızca benim ve istediğim kişilerin takıp çıkarabileceği yıldızlar istiyorum. Bunun için 1000 Altını yeterlimi ?
Goro; Efendim 1000 Altın fazla bile tanesi 1 Altın olsa yıldızlara para ödememiz gerekmez şuanki siparişiniz ile en fazla 505 altın gerek yıldızlar içinde para isterse 550 altın tutar.
Hideki; Tamam yanında ozaman 600 altın veriyorum geri kalanı yanında bulunsun 50 altın ile istediğini yapabilirsin.
Goro teşekkür ettikten sonra odadan çıkmıştı ama 50 altını bir hiç gibi vermesi acaba beni deniyormu diye düşünmesine sebep oluyordu. 50 altın çekirdek bir aile'nin 40-50 yıla yakın geçinmesine olanak sağlardı. Hideki Goro'nun gitmesi ile bahçeye çıkıp konuşmaya başlamıştı.
Hideki; Hepiniz Hoş geldiniz. İsterseniz Mühürlerinizi yapalım ve kölelikten kurtulun artık.
Hideki Enerjisini Bahçesindeki Herkesi saracak şekilde yaydıktan sonra herkesin mührünü yaptı ve tekrar konuşmaya başladı.
Hideki; Artık benim Himayemdesiniz. Kimseye Saygıda kusur etmeyin ama kimseyede kendinizi ezdirmeyin herbirinizede 50 altın hediye ediyorum istediğinizi yapabilirsiniz.
Hizmetlilerden biri Konuşmak izin isteyip konuşmaya başlamıştı.
Hizmetli; Efendi Hideki Biz nerede kalacağız ve 50 altın çok fazla para gerçekten teşekkürler.
Hideki; Sizde Malikanede kalıcaksınız Heina Anlatmamış olabilir ama biri tarafından dantianız sakatlanmadıysa köle mührü kalkınca gelişime devam edebilirsiniz işlerinizi yaptıktan sonra öğrenciler gibi gelişim yapabilirsiniz bizimle birlikte turnuvalara katılabilirsiniz. Ve 50 altın iyi bir yaşam sürmeniz için sadece başlangıç Şimdi Odalarınız hazırlandı Sizler Direk işlerinize başlayabilirsiniz. Tabi bugün fazla bir iş olmadığından Eğitim yapabilirsiniz.
Herkes teşekkür ederek Malikaneye girmişti işleri olanlar oraya dinlenmek isteyenler odalarını ve antreman yapmak isteyenler arenaya gitmişlerdi. Hideki ise eski sınıfına doğru yola çıkmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hideki
FantasyDüyayı Yaratışından sonra Tanrı kendisini yok edip yerine 6 elementi bırakmıştır cennette 5 element dururken cehennemi karanlık elementi yönetir tanrı kendini yok ederken insanlardada dantian oluşmasını sağlar aradan geçen asırlar elementlerin değiş...