Bölüm 19:Orman

1.5K 148 5
                                    

Hideki ve Yoshio Haydutları Hallettikten sonra Malikaneye dönmüşlerdi Kurtardıkları Tüm Esirleri Gitmek istedikleri yerlere ulaşmasını sağladıktan sonra Hava Karardığında Malikanede Sürekli olarak Gelişim yapan kişilerin Salona gelmesini Rica Etti. Salona 14-15 kişi kadar gelmişti ama bunlardan bazıları Hizmetli veya görevli olarak malikanede çalışıyordu. Hideki Konuşmaya başladı.

Hideki; Öncelikle Yakında olacak turnuva hakkında bilgi verebilirmisiniz. Herkes birbirine bakıyordu o ara Goro konuşmaya başladı.

Goro;Efendi Hideki Yapılacak turnuva Sadece Anka İmparatorluğunu kapsıyor İmparatorluktaki tüm Akademilerin Öğrenci getirme Hakkı var Genelde 5 Kişi oluyor ama bu sayı kesin bir şey değil değişebiliyor Kazananlar ise İmparatorlukta Akademi Sıralamasını belirliyor gibi Bu turnuvayı Kazanan Öğrencinin Akademisi Tüm İmparotorluklardaki Akademilerin katıldığı Turnuvaya katılmaya hak kazanır Onu kazanansa 4 İmparatorluğun Ortaklaşa Aldığı veya Yaptırdığı Hediyeler olur ki 4 İmparatorluğun ortak hediyesini hayal edebilirsiniz.

Hideki: Anlıyorum Yani bu turnuvayı kazanırsak Tüm İmparatorluklara karşı savaşmamız gerekecek Gibi birşey oluyor. 

Goro:Evet Efendim Aşşağı Yukarı Dediğiniz gibi.

Hideki: O zaman Turnuvaya Katılmak isteyen varmı aranızda Kazanmak için unutmayın.

Çalışanlardan ses çıkmamıştı onlar gelişim yapmak istiyordu ama Turnuvaya Katılmaları Saygısızlık olurdu diye düşünüyorlardı. Hideki ise onları zorlamak istemiyordu Alışana kadar izin verecekti. Yoshio,Yoshe,Toya,Aimi zaten Ellerini Kaldırmışlardı o an Hideki Konuşmaya başladı.

Hideki; Aimi Senin katılmanı isterim ama Sen benim korumam olacaksın sen Benim Kılıcım olacaksın Turnuvaya girmene gerek yok senin gücünü insanlara göstermeyelim Senin Yerine Goro'yu düşünüyorum. Aimi ise bunu duyduğuna sevinmişti Hidekiye Daha yakın olacağı bir görevi olacaktı her anında yanında olacaktı Onun hayatı ile Kendi hayatı birdi sanki Eğer o ölürse kendisi de ölecekti. Aimi başıyla onayladıktan sonra Hideki Goroya Katılmak İsteyip İstemediğini sordu Goro ise dünden razıydı oda Saygısızlık olmaması için Elini kaldırmamıştı.

Hideki;O zaman 6'Mız yarın Ormana gideceğiz ve Turnuvaya kadar orada kalacağız ne olursa olsun herşeyi ormandan Elde edeceğiz. Hepsi onaylamıştı Hideki ise odasına çıkmıştı ve Heinayı çağırtmıştı. Heina Hideki'nin odasına çıktıktan sonra Kapıyı çaldıktan sonra Gir sesini duyup içeri girdi.

Heina; Efendi Hideki Beni çağırtmışsınız.

Hideki; Evet Biz yaklaşık 2 ay burada olmayacağız bu taşı sana veriyorum genelde Uzun Mesafelerde İletişimde kalmak için kullanılıyormuş Görünce Almak istedim Sende bulunsun Bir sorun olursa benimle iletişime geçmen için.

Heina; Tamam Efendim. Dedikten sonra Heina Odadan çıktı Hideki ise Yoshe'yi ve Goro yu Odasına çağırmıştı. Yoshe ve Goro daHideki'nin odasına geldikten sonra Başlarıyla selamlayıp İçeri girdiler.

Hideki; Hoşgeldiniz Gruptaki herkesin Sınıflarını ve Elementlerini biliyorum sizinkiler hariç sizlerinde Yeteneklerinizi Öğrenebilirsem ona göre Kitaplar Almak istiyorum.

Yoshe; Hideki Ben büyücüyüm ve Su Elementine Sahibim Klanımızda Ender bir olaydır Genelimizde Ateş Elementi olur Ama benim Su Elementim var Mükemmel yatkınlıkta. Yoshe sustuktan sonra İse Goro Konuşmaya başladı.

Goro; Efendim Benim Sınıfım Savaşçı Tek Elementim de Toprak Normal Yatkınlık. Goroda bilgilerini verdikten sonra çıkmıştı.  Hideki İse Kütüphaneye gitmişti. Görevli İle konuştuktan sonra Gruptaki Tüm Elementler ile ilgili Bilgileri toplamıştı. Teknikte bakmak istemişti ama hiçbir teknik kendisini memnun etmiyordu o yüzden edindiği bilgileri kullanarak Teknikler oluşturmak istiyordu. Hidekinin bilmediği ise Okuduğu bilgilerin yeterli olmamasıydı ama o azıcık kitap okumasına rağmen sanki o konudaki bilgiler yoktan kafasında oluşmuştu. Hideki biraz daha bakındıktan sonra Gece olduğunu görünce Malikaneye doğru yol aldı ve Odasına çıkıp Uyudu Sabah olduğunda 5 kişi Hazırlanmış onu bekliyordu Hideki İmparatordan onları götürecek bir araç rica etmişti. Arabanın gelmesiyle birlikte 6'lı Ormana doğru yola koyulmuştu. Yaklaşık 2 saat sonra Ormana varmışlardı. Arabadan inip Yatabilecekleri bir yer aradılar Çevrede su kaynağı olan bir yer olmalıydı. En sonunda Çok büyük olmayan bir şelale bulmuşlardı Altında Küçük bir Göl vardı Buranın çevresinde Kalabilecekleri bir yer Aradılar sonunda Sığabilecekleri bir mağara buldular Şelale çok şiddetli olmadığından İçinden geçmişlerdi Arkasında Oluşmuş oyuklar vardı onlardan En büyük olana Yerleştiler Bu bir doğa olayıydı Her Şelalenin arkasında oyuklar oluşurdu Doğal bir olaydı bu Şelalenin baskısından dolayı gerçekleşiyordu. Hepsi oraya Yerleştikten sonra Hideki Hepsini Şelanenin Önüne Toplayıp Konuşmaya Başladı.

Hideki; Bugünlük yiyeceğimiz var ama yarından itibaren sırayla Avlanacaksınız Aimi Sen Gece Avlanacaksın Gece Daha yırtıcılar olur onları fark ettirmeden öldürmen gerek gittikçe daha yüksek Alemlere saldıracaksınız. Birkaç gün içindede sizlere Teknikler Öğreteceğim onlara çalışasaksınız bugünlük Dinlenin Gerekirse Gölde Yüzün bugün serbestsiniz Yerleşmeye Çevreyi İncelemeye vakit ayırın. Hideki Herkese Sıradan Silahlar getirmişti avlanmak için onları kullanacaklardı. Akşama kadar gün çevreyi inceleyerek falan geçmişti Hideki Gece olduğunu görünce Uyumaya gitmişti. 

Hideki yine Kapkaranlık bir boşlukta bulmuştu kendisini sonrasında ise o Yüce Varlığı görmüştü yine aynısını yapıyordu Kapkaranlık boşluk Yüce varlığın hareketleriyle Tüm Boşlukta Daireler oluşturuyordu boyut olarak renk olarak çeşitlilik olarak farklı farklı Daireler Yaratıyordu Hideki bunları Dikkatlice incelemeye başladığında Bunların Gezegenlere benzediğini gördü. Yüce Varlık Bİrsürü Gezegene benzeyen Ufak yuvarlakları yaratıp yok ediyordu En son Hepsini Yok ettikten sonra Öteki yaptıklarından daha güzel daha büyük Hepsinden iyi kusursuz bir Daire Oval yapmıştı bu Daireyi Gitgide Renklendirmiş Yeşillikler,Mavilikler İle doldurmuştu o anda Hideki Tekrardan Yüce Varlık İle göz göze gelmişti ve Geçen seferde Olduğu gibi Bir sese uyanmıştı. Dikkat Etmemişti Ama Boşluktaki Varlık Bu Sefer Konuşmuştu Hideki Ayrılmadan önce 1 Kere Bağırmıştı.

"HATIRLA" 

HidekiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin