Hideki Müdür Yami'nin dediğini yaparak birkaç kıyafet toplayıp Akademi'nin çıkışında Müdür yamiyi beklemekteydi. Birkaç dakika sonra Yami hidekinin yanına gelmişti hazırlanan at arabasına binip saraya doğru haraket etmeye başladılar. Hideki arabada meditasyon yapmak istediğini söyleyerek Meditasyon yapmaya çalışmıştı ama sarsıntıdan Pek yararlı olmuyordu Hidekinin aradığı tek şeyse bir anı parçasıydı.Bu yol boyu devam etti yaklaşık birkaç saat içinde saraya varmışlardı. Yami arabadan inerek kraliyet muhafızlarına doğru yöneldi.
Müdür Yami; İmparator bizi bekliyor Yanımdakide Öğrencim Hideki
Muhafız1; Efendi Yami geliceğiniz hakkında bilgilendirildik lütfen imparator sizi bekliyor
Yami saraya giderek imparatorun salonuna doğru yöneldi. kapıya geldiğinde kapıdaki görevli Yamiyi tanıdığından kapıyı açıp imparatora bildirdi ve içeri girmelerini söyledi.
İmparator Rekka; Müdür Yami Hoşgeldiniz. Bahsettiğiniz Öğrenci bu olmalı burada kraliyet kristali tarafından ölçüm yapılmasını istedim.
Müdür Yami;Siz nasıl isterseniz efendim ölçüm ne zaman yapılıcak acaba
İmparator Rekka; Biraz dinlenin bu aksama doğru ölçüm yaparız yarın sabahtan da akademiye dönebilirsiniz.
Yami onayladıktan sonra bir görevli onlar odalarına eşlik etmek için gelmişti odalarına girdiklerinde herşey donatılmıştı Hideki'nin gözlerinin alamayacağı daha önce görmediği meyveler dolu idi. Hideki odada meyvelerin ve yemeklerin tadına baktıktan sonra biraz sarayı gezmek için izin istedi ve sarayı gezmeye başladı. Saray gerçekten göz alıcıydı Sarayı fazla dolaşamadan hizmetlinin biri hidekiye imparatorun onu çağırdığını söylemişti. Hideki bu haberden sonra hemen salona doğru yöneldi ve görevli içeri girmesini söyledi.
İmparator Rekka; Hideki gel kristal burda bakalım Müdür Yamiyi bukadar heyecanlandırıp telaşlandıran neymiş.
Hideki kristale doğru gidip elini koymuştu ama gerçekleşen şey aynı idi kristal patlamıştı İmparatorun kalbi çarpıntıdan durmak üzereydi imparatorluk kristalleri 6 element tarafından yapılmıştı ve sayılı idi her imparatorluğa 3 tane verilmişti. Patlaması ne demekti sonuçlarda ise bir farklılık yoktu.
İsim;Hideki
Seviyesi; ?????
Sınıfı; ?????
Elementleri; ?????
Potansiyel; ?????
Müdür Yami hemen İmparatorla konuşmaya başlamıştı. Aralarında birşeyler konuştuktan sonra imparator Hidekiye dönerek konuşmaya başladı.
İmparator Rekka; Hideki Yami'nin dediğine göre Eşsiz bir auran varmış bunu görmek isterim acaba özel çalışma sahama gidip gösterirmisin ?
Normalde hiçbir İmparator statüsüz biriyle böyle konuşmaz ama Kraliyet kristalini patlatması İmparatoru tedirgin etmişti.
İmparator Rekka; Hideki Yami'nin dediği doğru ise Yami senin Aurana 1 saniye belki biraz daha fazla maruz kalmış ve bayılmış mümkünse yine o kadar sure auranı salmanı istiyorum.
Hideki Kafasını sallayıp İmparatorun çalışma sahasına doğru yürüdü. Sahaya girdikten sonra İmparatorun karşısına geçim Aurasını bıraktı. İmparatora sanki saatler süren olay o bayılana kadar 1-2 saniye sürmüştü aslında ama şifacıların gelmesine gerek kalmadı Yami getirdiği ilacı İmparatora içirmiş ve uyandırmıştı imparator ne yapıcağını bilmiyordu. Aslında Hideki Saldığı aurası sıradan bir auraidi Duygusuz Hideki eğer öldürme amacı veya öfke ile yapsaydı bu yaptığını onlar bayılmak yerine ölmüş olurlardı.
İmparator Rekka; Hideki Ben ne diyeceğimi bilmiyorum Akademide devam etmen için her istediğini gerçekleştirebilirim şu ana kadar hiç böyle birşey görmedim ben 284 yaşındayım Auranda hayatı ve ölümü gördüğümü hissettim.
Hideki şaşkındı böyle birşey beklemiyordu Bir İmparator ona her istediğini yapabileceğini söylüyordu. Şuan hideki'nin istediği birşey olmadığından Akademide durucaktı başka imparatorluklara gitmeden kendine arkadaş dost edinmek istiyordu.
Hideki; Efendim bu teklifiniz için teşekkürler şuanda istediğim birşey yok Akademiye yeni geldim zaten biryere gitmek istemiyorum. Akademide kalıyorum.
Hidekinin sözleriyle herkes odalarına uyumak için gitmişti. Sabaha kadar birşey olmamıştı Hideki ve Yami gitmeden önce İmparator Yamiyi çağırmış ve Hidekinin isteklerini ikiletmemesini söylemişti.
İmparator Rekka; Hideki Akademiye Gidiyorsunuz bu yüzüğü sana vermek istiyorum bu Kraliyet ailesine özgü birşey İmparatorlukta sözünü ikiletebilecek biri olacağını sanmıyorum. Aynı Zamanda Depo olarak kullanabilirsin. Senden İstediğim şeylerden biri biran önce auranı kontrol etmeni istiyorum eğer birisine karşı kullanırsan öldürebilirsin yada çevrende sevdiğin kişileri incitebilirsin.
Hideki anladığını söyleyip saraydan çıkıp arabaya gitmişti Kraliyet yüzüğünü çebine koymuştu. Yami ise Hidekiye elindeki Parşomeni uzatmıştı onun Aurasını kontrol etmesi için olduğunu söylemişti aşırı basit olduğundan 1 haftada falan öğrenilebilecek birşeydi. Hideki ise arabada yapmaya başlamıştı bile Denek olaraksa yolculuk yaptıkları arabayı kullanıyordu Aurasını yönlendirmeyi deniyordu Arabadan Kırılma sesleri geldiğinde duruyordu. Hideki mutlu şekilde yola devam ederken Akademide onu iyi olaylar beklemiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hideki
FantasiDüyayı Yaratışından sonra Tanrı kendisini yok edip yerine 6 elementi bırakmıştır cennette 5 element dururken cehennemi karanlık elementi yönetir tanrı kendini yok ederken insanlardada dantian oluşmasını sağlar aradan geçen asırlar elementlerin değiş...