Bölüm 15; Köle Pazarı

1.5K 148 2
                                    

Zaman geçip giderken Malikanede değişen pek birşey yoktu. Malikanede çalışan 50 kişiden 14-15 kişi gelişim yapmaya devam ediyordu. Atsushi ve Hisa çalışmaya devam ediyordu malikaneye yerleştiklerinden derslere girme zorunlukları kalkmıştı malikanede ders görüyorlardı. Hideki odasında oturup düşünüyordu bi an aklına hizmetlilerin köle olarak alındıkları aklına gelmişti. Hemen Goro'yu çağırdı. Goro Kapıyı çalıp içeri girdi.

Goro; Efendim Beni çağırmışsınız.

Hideki; Goro gel otur konuşmak istediğim bir kaç konu var.

Goro  hideki'nin önündeki koltuklardan birine oturdu hidekiyi tanıyordu tanımasa bile sadece başlangıç olarak hizmetlileri'nin hepsine 50 altın veren biri nasıl olabilirdi ama yinede rahat olamıyordu.

Hideki; Goro bu akademideki hizmetliler köle olarak alındıklarını söyledi. Bu işi anlatmanı istiyorum.

Goro; Tabi Efendim öncelikle neredeyse kimse kendi isteği ile köle olmaz ya Yoshe hanımın size karşı çıkması gibi durumlarda  bazıları çocuklarını para karşılığı satabiliyor ama genelde Haydutların Tuzağa düşürerek yada savaşarak yakaladığı kişiler köle tüccarlarına satılıyor. Eskiden İmparatorluklar arası savaşlar olduğu zamanlarda savaş esirleride köle olarak satılıyormuş ama şuan büyük savaşlar olmuyor. 

Hideki; Anlıyorum. Peki bu şehirde kaç tane köle tüccarı var.

Goro; Efendim büyük yerlerde tüccarlar tek tek uğraşmazlar onlar Şehirdeki Köle pazarlarına satarlar onlarda açık arttırma ile Asillere vb kişilere satarlar. Akademi,Klanlar gibi yerler toplu şekilde alırlar bu yüzden açık arttırma ile uğraşmazlar genelde tabiki bazen çok iyi köleler onları toplu almak için   klanlar bile açık arttırmada birbirleri ile kapışırlar.

Hideki; Anladım. Ozaman Beni götürmeni istiyorum. Hemen Şimdi

Goro; Tabi Efendim nasıl isterseniz.

Hideki Goro'ya malikane'nin kapısında beklemesini söyleyip görevlilere biri sorarsa köle pazarına gittiğini söylemelerini tembihledikten sonra malikaneden çıkıp Goro'yu takip etmeye başlamıştı. Akademi'nin çıkışına geldiğinde Hideki görevlilerle konuşup Akademiden çıktılar

Hideki; Goro ne kadar sürede Köle pazarında oluruz.

Goro; Efendim Fazla uzakta değil 5 dakikalık bir yürüme mesafesinde sayılır.

Hideki başıyla onayladıktan sonra Goro'yu takip etmeye başladı. Köle Pazarı'nın önüne geldiklerinde Hideki şaşırmıştı sokakta geçirdiği zamanda burayı çok görmüştü ama buranın Köle pazarı olduğunu bilmiyordu gelen kölelerin burda çalışmak için geldiğini sanıyordu.

Goro; Efendim içeri geçelim Açık Arttırma birazdan başlıyacakmış.

Hideki Başıyla onaylayıp içeri girdi ve köşede dikkat çekmeyen bir yerde oturdu Goroda yanında beklemeye başladılar.

Goro; Efendim buranın sahibi Isao eskiden köle tüccarı'imiş şimdi ise şehirdeki pis işlerin hepsi onda sayılır.  Goro Hidekiye bilgi verirken sahneye biri çıktı ve konuşmaya başladı.

Görevli; Herkese Merhabalar hoşgeldiniz. bugun en son satışa çıkacak olan çok özel bir kölemiz var. Gökyüzü Alemine girmek üzere bir çift sınıf öyleyse başlayalım. İlk gelen köle bir çiftlikten geliyor bahçe işlerinizde çok yardımı olabilir fiziksel olarakta iyi durumda yani ağır işlerdede çalışabilir. Açılış fiyatı 30 gümüş olacak

Kalabalık; 35 Gümüş... 37 Gümüş... 40 Gümüş...

Görevli; 40 Gümüş Satıyorum... Satıyorum... Sattım Evet 40 Gümüşe Beyfendiye gidiyor. 

Açık Arttırma böyle devam edip gidiyordu. Son Kalan İşler için Isao bizzat kendi sahneye inmişti.

Isao; Evet Beyler ve Bayanlar Şimdi gelicek kölemiz İstila edilen bir köyden Geliyor Gelen kızın okuma ve yazması var. Dantian'ı oluşmuş gelişim yapabilir alan kişi karar verir tabiki Ve Kız 15 Yaşındadır ve Bakiredir. Açık arttırma 2 Altından başlayacak

Kalabalık içinde herkesin yüzü kıza bakıyordu pis bakışlar kıza değdikçe kız iyice korkuyordu.

Kalabalık; 3 Altın... 4 Altın... 5 Altın...  Birisi Elini kaldırıp konuştu. 20 Altın...

Bu kişi Yone Klan'ından biriydi. Kıza bakarkenki Surat İfadesi Aklından geçenleri Dışarı vuruyordu.

Isao; Efendi İzo Yone'ye 20 Altına Satıyorum... Arttıracak biri yok sanırım Sattı--

Hideki; 50 Altın.

Bütün kalabalık arka köşeye dönmüştü Yone Klanı'nından Göz koyduğu birini almaya çalışmak saçmalıktı.

Isao; Arkadaki Delikanlıdan 50 Altın Geldi. Satıyorum... Satıyorum...

İzo Yone; 60 Altın.

Isao; 60 Altın geldi. Delikanlı Arttıracakmı Hala ?

Hideki; 100 Altın!

İzo Düşünüyordu Kızı İstiyordu ama Gökyüzü Alemine girecek bir çift sınıf içinde para ayırmalı idi. 

Isao; Satıyorum... Satıyorum... Sattım. Delikanlı 100 Altına Böyle bir güzellik 100 Altına Değer, Genç Efendi İsminizi Öğrenebilirmiyim Acaba

Hideki; Adım Hideki.

Herkes Şaşkınlıkla bakıyordu  tanımadıkları bu çocuk 100 Altını Gözden çıkarmıştı.

Isao; Ozaman sıradaki ve son kölemiz Anlatmaya gerek olduğunu sanmıyorum zaten Görevlimiz gerekenleri söylemişti. Açılış 50 Altın.

Kalabalık arttırıyordu ama Yone Klanı burada iken bu adamı almayı pek planlamıyorlardı

İzo Yone; 500 Altın

İsao; Sanırım Artık Satıldı. Kölen'nin mührünü bozun yeni sahibinin mührü yapılacak.

Hideki; 5000 Altın Veriyorum.

Kalabalık duyduğunu tekrarlıyordu 5000 Altın bir köle için 

İsao; Genç Efendi dediğinde eminmisin 5000 Altın çok uçuk bir miktar olabilir.

Hideki; Sorun Değil. 

İza Yone; Çocuk sen kimi karşına aldığını bilmiyorusun heralde belki bize hediye etmek isteyebilirsin. Klan Lideri Hisashi Memnun Olur.

Hideki; Bence işi Kötüleştirmeden Klan Liderinize Benim İsmimi Söyleyin ve gidin.

İzo Yone; Az önce Ölüm fermanını imzaladın çocuk şehirden kaçsan iyi olur.

İzo tehditlerini savurup sinirle çıktı.

İsao; Genç Efendi Hideki Yone Klanı Sorun Yaratabilir Bir kervan ayarlayalımmı ?

Hideki; Sorun yok İsao Beyfendi İşimize Bakalım.

O arada Hideki'nin satın aldığı kızda Köle olan adamın yanına gelmişti.

İsao; Tabi Efendim Kızın Köle mührü yok direk köle mührünü yapıcaksınız ama Öteki Köleyi Elimizden kaçırmamak için direk mühürledik önce mührü bozmamız gerek sonra sizin üstünüze köle mührü yapabiliriz.

kız köle mührü'nü duydukça korkuyordu çok canının yanacağından emindi.

Hideki; Mühre Gerek yok ben köle mührü yapmıyorum.

Isao; Efendim Köle mührü olmassa bu adam sizi öldürür hadi yanınızdaki adam daha güçlü olsada ki değil Evinizde sorun çıkarır.

Hideki; Çok Düşüncelisin gerçekten ama sen dert etme Adamın Mührünüde bozun.

Isao; Ama Efendim.

Hideki'nin sinirlendiğini fark eden Isao mührü bozmaya başlamıştı. bozma işlemi bitince adamın kaçmasını beklerken adam sakince Hideki'nin yanına geçti Hideki Kızıda çağırdıktan sonra dördüde malikanenin yolunu tuttu.



HidekiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin