Hideki kalktıktan sonra ilk olarak duş aldı ve Yurtdan çıkıp Malikanesini görmeye gidiyordu. Yurtdan çıkarken Görevlilere haber verip Aimi,Toya ve Yoshio'nun odaları'nın taşınmasını istedi. Hideki'yi tanıyanlar başlarını eğerek geçiyordu. Hideki Malikanesine vardığında Aimi Toya onu kapıda karşılamıştı.
Aimi; Efendi Hideki Şuan Malikanede biz hariç 50' belki daha fazla hizmetçi bulunuyor ve görevliler hariç her katta kapıda görevli bulunuyor.
Hideki; Hepsini gönderin benim seçtiğim kişiler malikaneye girebilir sadece
Aimi; Peki Efendim Efendi Yoshio'nun Odası hazırlandı ve odasına yerleşti.
Hideki;Peki Şimdi Sizin sorununuza dönelim Yoshioyada Haber verip antreman sahasına gelin Bekliyorum.
Hideki Antreman sahasına geçerken Yoshe'nin geldiğini görmüştü. Aimiye seslendi.
Hideki; Aimi Yoshe'nin odasını gösterip onuda antreman sahasına getirin.
Aimi Yosheyi odasını gösterirken Toya Yoshioya haber vermeye gitmişti yaklaşık 10 dakika içinde herkes Antreman sahasında idi.
Hideki; Aimi,Toya ve sizin bana bağlı köle mührünüz var mührünüzü bozabilirim ve Hayatınızı istediğiniz gibi yaşarsınız. Yosheye Kendime ait bir mühür yapmak istiyorum Köle mührü gibi Cilde zarar vermeden ve Statünüzü düşürmeden sadece bana bağlanmanızı Sağlayacak. Bana İhanet Etmemenizi sağlayacak. Bu mührü karanlık Elementi kullananlar yapabiliyordu Hideki 1 ayda bunu öğrenmişti ama tabi ki onun yaptığı mühür Normalde yapılandan daha değişik olacaktı.
Aimi; Efendim Mührü bozsanız bile yanınızdan gitmeyi istemiyorum bana yeni bir hayat şansı tanıyan sizi nasıl bırakabilirim. Banada Kendi mührünüzü vermenizi istiyorum ki ilerde size yalan söylersem veya size karşı bir haraket yaparsam direk hayatımla öderim
Toya; Efendim sizi Çok tanımıyorum ama Aimi için yaptıklarınız sizi tanımamıza gerek kalmadığını gösteriyor Ben Aimi ile çocukluğumuzdan beri köleyiz bize değer veren tek kişi siz oldunuz Aimi ile aynı düşünüyorum.
Hideki; Anlıyorum. O zaman konuya dönelim İlk başta Aimi ve Toya sizin Köle mührünüzü kaldıracağım Bu şekilde Gelişiminiz devam edecek Unutmayın size yapacağım mühür bir köle mührü değil kimseden Emir almak zorunda değilsiniz sadece bana bağlısınız.
Herkes Kafası ile onaylamıştı o an Yoshe lafa girdi.
Yoshe Yone; Hideki seni anlamıyorum 1 Ay önce nasıl biri olduğumu bildiğin halde şimdi neden bana köle mührü yapıp aşşağılamıyorsun Aimiyi serbest bırakıp beni köle yapacağını düşünmüştüm.
Hideki; Artık benim Emrimde olduğunu söyledim başka birinin sizi ezmesine izin veremem sana tek kızgınlığım statünü kullanarak herkese üstten bakmandı kendini tek sanmandı fazla kibir zarar olarak döner bunu unutma.
Yoshe Hidekiden cevabını aldıktan sonra sadece beklemeye başladı.
Hideki; Aimi ve Toya İlk olarak sizin Kölelik mührünüzü bozmak istiyorum sonrada Kendi Mührümü yapmaya başlayabilirim. Hideki Aimi'nin ve Toyanın mühürlerini bozduktan sonra Mühürlerin yarası kalmıştı Yamiye kullanmayacağını söylemişti ama burada kimseler yoktu o yüzden Aydınlık Elementini kullanarak yaralarını iyileştirmişti.
Hideki; Mührünüzü yapmadan önce sizlerin seviyelerini Ölçmek isterim hem Aimi ve Toyanın sınıflarını öğrenmiş oluruz.
Yoshe Yone; Nasıl ölçeceksin Seçim Kristalleri sadece İmparatorluklar Tarafından Öğretim gösterilen yerlere verilir.
Hideki ise Yüzüğünden Seçim Kristalini çıkarmıştı.
Hideki; Müdür Yamiden rica ettim Akademide kullanılan Kristallerden birini verdi Bunlar Aşırı özel değil sonuçta. Önce Toya senin Sınıfına bakalım. Dedikten sonra Seçim Kristalini Malikanenin Köşesinde bir yere yerleştirdi.
Toya Hidekinin kendisine seslendiğini gördükten sonra Hidekinin yerleştirdiği Kristale doğru yöneldi ve Elini Kristalin üstüne koydu.
İsim;Toya
Seviyesi; Temel Alem 3. Seviye
Sınıfı; Savaşçı-Büyücü
Elementleri; Ateş(İleri Yatkınlık),Rüzgar(Mükemmel Yatkınlık)
Potansiyel; Mükemmel
Antrenman sahasındakiler şaşırmışlardı çift sınıf ve mükemmel yatkınlıkta Elementleri vardı iyide neden köle olmuştu o zaman Yoshe hemen sormuştu.
Yoshe; Sen nasıl köle oldun bu Potansiyelle çok iyi yerlere gelirdin.
Toya; Biz Aimi ile çocukken Köle olarak satıldık Dantianımız olduğunu anlamışlardı ama sınıflarımıza bile bakmamışlardı Kırsal bir yerden Geleceği olan birilerinin çıkmasını beklemediler Kaçmamamız içinde Gelişimimizi Engellediler Bizi satın alanlarda hiçbir zaman Gelişim yapmamızı istemedi Akademi bizi aldığında ise Hizmetli olacağımız için Gelişim yolunun açılması için bir işlem yapılmadı. Aimide benim gibi Çift sınıf olabilir.
Hideki; Anladım Artık sizi engelleyecek hiçbir şey yok Aimi sıra sende Seninde Gelişimine bakalım. Aimi Kristale gidip elini koymuştu.
İsim;Aimi
Seviye;Temel Alem 3. Seviye
Sınıfı; Avcı(Suikastçi)
Elementleri;Rüzgar(İleri Yatkınlık), Karanlık(Mükemmel Yatkınlık)
Potansiyel;Mükemmel
Hideki pek bilmiyordu ama orada olanlar Aşırı şaşırmışlardı Avcı Sınıfının olmasının yanında Suikastçi Yan sınıfı vardı Düzgün Eğitimle Fark edilmeden İstenilen yere girip İstenilen Kişiyi Öldürebiliyordu. Hideki harici hepsi birden bağırdı.
"Suikastçi Sınıfımı ?"
Aimi;Bu iyi birşey mi ?
Yoshe; Dalgamı Geçiyorsun Sıkı bir Eğitim yaparsan İstediğin İmparatorlukta Mevki alabilirsin Suikastçıler Karanlığın içerisindeki Ölümdürler hem Suikatçinin sahip olması gereken 2 Elementede sahipsin Bir büyücü kadar kullanamasan da Suikastçiler Yeteri kadar Element kullanabiliyorlar.
Hideki hepsini dinledikten sonra Konuştu
" Hepsi bittiyse ve Hala istekliyseniz Mührü yapmaya başlayalım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hideki
FantasyDüyayı Yaratışından sonra Tanrı kendisini yok edip yerine 6 elementi bırakmıştır cennette 5 element dururken cehennemi karanlık elementi yönetir tanrı kendini yok ederken insanlardada dantian oluşmasını sağlar aradan geçen asırlar elementlerin değiş...